כללי

המספרה של סיגל

את סיגל ניר פגשתי לראשונה במכולת, בערך יומיים אחרי שעברנו לגור בכרכור. הסתכלנו אחת על השניה, מנסות להיזכר מאיפה. רגע… רגע.. ירושלים.. אה! בילינו ביחד כמה שנים באותו בניין סחוף רוחות באזור התעשיה של תלפיות. היא בבית הספר לתיאטרון חזותי ואני בבית ספר לקולנוע. והנה עכשיו אנחנו עומדות בתור אצל כדורי, אמהות, ועברו כבר כמה שנים? יותר מעשר. (יה אללה). לפני שנפרדנו היא הושיטה לי כרטיס ביקור: "סיגל ניר – ספרית".

אחר כך ראיתי אותה שוב: מאפרת ילדים בשיקשוק, מדוושת במרץ על האופניים שלה בדרכי החתחתים של המושבה, עומדת בתור אצל כדורי, וגם מופיעה בקטע מרגש במופע סוף השנה של קבוצת "האני היוצר". תמיד יפה וצבעונית ועם איזה קונץ שובבי בשיער.
טוב נו, באמת הגיע הזמן לאיזה תספורת ופיטפוט מורחב.

מטאטאה את הארמון

המספרה של סיגל היא מקום כלבבי. מבנה קטן ואינטימי בחצר של הבית. אין מסביב שורת מראות ועדר ספרים מפנפנים. זה רק את והיא, ומוזיקה, וריחות נעימים של קרמים טבעיים. אפשר להסתפר ביום ואפשר גם בלילה, אחרי שמשכיבים את הילדים ומתחיל השקט.
היא מספרת נפלא בעיני, תופסת את הדמות. לא פלא, במשך ארבע שנים היתה מאפרת בקאמרי, וגם היום, במקביל למספרה מעבירה סדנאות איפור ותיאטרון העוסקות ביצירת דמות דרך שפת גוף, הבעה ואיפור, שנועדו לאחד בין האיפור החיצוני לבין מה שהיא מכנה "האיפור הפנימי".
וזאת העין שאיתה היא גם מספרת.

בתספורות של סיגל יש כמו חתימה אישית – מין פינה כאילו מרושלת, אבל מאוד מכוונת ומתאימה בול לראש המסתפר. ולא רק תספורות היא עושה, גם גבות וריסים, פדיקור ומניקור רפואי, ייעוץ איפור, ועוד משהו כיפי אימים: עיסוי לראש, לצוואר ולכתפיים, שכולל טיפול הזנה אינטנסיבי לשיער. ממריץ את הדם בראש וגורם לשערות לשכוח מהכלור של הברכה והמלח של הים. חוויה משכרת, שעדיף לעשות בערב ואחר כך פשוט לרחף הביתה לעבר שינה מתוקה.

אם בא לכם לצבוע, סיגל עובדת עם חברת שוורצקופף הגרמנית, שמתמחה בצבעים עזים. אפשר לצבוע אצלה במספרה ואפשר גם לרכוש שטיפות צבע ולצבוע בבית. חוץ מצבעים ומטפחי שיער למיניהם אפשר למצוא במספרה גם מוצרי קוסמטיקה טבעיים של "ענבר". אני מרחרחת עכשיו את הפרוספקט ועולה בי דיגדוג נעים במעלה העורף.

סיגל ניר, רח' המגינים 3 כרכור, טל': 054-3144616. אתר >>
10% הנחה על תספורת לגולשי מושבה חופשית!

הראה עוד

14 thoughts on “המספרה של סיגל”

  1. גם אני מסתפרת אצל סיגל . מהקיבוץ מהדרום אני נוסעת לביקור בכרכור לתספורת מיוחדת.
    או כאשר היא מגיע לקיבוץ שהיא נולדה מנצלת את ביקורה לתספורת גזעית.
    אבל אין כמו להסתפר אצלה בכרכור. האווירה מיוחדת, היחס האישי, הנוחיות בהלזמין תור לפי הנוחיות של הלקוח. תה צמחים תמיד זמין .והמבט המקצועי הם המתכון הבטוח של סיגל להצלחתה והתוצאות הטובות. מאד מוכשרת וחרוצה, מקצועית בכל . מעריצה אותה כבר שנים .

  2. אח רונית, רונית…. יש לנו אותו טעם! אני הגעתי לסיגל דרך דיאדה (פגישה, פלאייר) ואיך התלהבתי מהמספרה הביתית המקסימה שלה! ישר חשבתי למי אני מספרת… עשתה לי טוב בלב (ובשיער…) פעם אחת הבאתי איתי גם את הילדים, כשאחד הסתפר השני התנדנד בנדנדה בחוץ, וכשאני הסתפרתי, כולם "רעו" בדשא בחוץ… בהחלט חויית מספרה מרעננת ופרדס חנאית להפליא!!!

כתיבת תגובה

Close