השימושון

המתנות של החיים

הגלריה

נפתחה חנות גלריה מקסימה במתחם צ'צ'קס (על כביש 65- בין צומת ברקאי לצומת כרכור) קרמיקה שימושית, נוי ומתנות. מוצרי יודאיקה, תכשיטים ועוד..

אנחנו שמחים להזמין אתכם לפתיחת "הגלריה" לרגל הפתיחה תתקיים מכירה מיוחדת עד 40% הנחה בסופ"ש  הקרוב 3-5/12 … וגם מחירים מיוחדים לעודפים. שווה לבוא!

"הגלריה" מבית גורן אומנויות הינה חנות הדגל של הסטודיו בקציר
אנו מייצרים מוצרים מגוונים וססגוניים מקרמיקה. הצבעים שאנו משתמשים בהם אינם מכילים עופרת ולכן מתאימים לשימוש בארוחות, חימום במיקרוגל, אפיה ובישול בתנור, ושטיפה במדיח כלים. תהליך הייצור על כל שלביו נעשה בעבודת יד בסטודיו – משלב עיצוב המוצר, הכנתו, הצביעה והשריפה, כשבכל שלב מושקעים תשומת לב ומיומנות רבה. אנו מעוניינים להציג בגלריה אמנים ישראלים נוספים. לתאום פגישה ניתן להתקשר ל-050-4340441

… ועכשיו הסיפור האישי שהוביל להקמת העסק המשפחתי שלנו:

דני גורן הינו אמן אוטודידקט וכבר מגיל צעיר החל ליצור ולפסל. כאשר גדל, פיסל בזמנו הפנוי ולהנאתו יצר פסלים מברונזה. בעברו עבד בעבודות שונות וזנח מעט את האמנות. הסיפור שלו, שהוביל בסוף לחזרה לאמנות ובהדרגה להקמת העסק הקיים, מתחיל בשנת 2001 עת עבד כמלווה לנכה בעבודה במשמרות כפולות. באותו זמן הייתה אשתו, שרון, בהריון עם בנם השני ודני הרגיש שהוא "תקוע" בחייו ולא מממש את יכולותיו וכישוריו וכמה לשינוי שיאפשר לו להיות יותר בבית כאשר יוולד בנם השני והמשפחה תתרחב.

יום אחד, כאשר צעד בים, תקפו אותו כאבים עזים ומשתקים בגבו ובהדרגה במשך מספר שבועות החל להרגיש חולשה בגפיים עד מצב של כמעט שיתוק בצד אחד של הגוף. הוא פנה לרופא מומחה שהפנה אותו מיידית לאישפוז בביה"ח לבדיקות מקיפות. שם נעשו לו הבדיקות הרצויות והוא קיבל טיפול מיידי. לאחר כחודש ולמעשה ביום שבו נולד בנו השני נודע לו שחלה בטרשת נפוצה.

טרשת נפוצה היא מחלה אוטואימונית שלא נמצאה לה עדיין תרופה והיא פוגעת במערכת העצבים המרכזית. כיום קיימים טיפולים שונים להקלה ולמניעה של התפשטות המחלה. מכיוון שמצבו הבריאותי כלל חולשה, כאבים בגפיים ותשישות כללית, לא יכול היה יותר לעבוד בעבודתו הקודמת שהייתה עבודה פיזית קשה והוא נאלץ לעזוב את עבודתו. כאשר התחזק מעט החל דני לפסל להנאתו בחומר וליצור כלים שימושיים שונים. בהדרגה החל למכור את מוצריו בחוגי בית וירידים. מכיוון שלא יכול היה לייצר לבדו לקח לו דני עזרה ובהדרגה התפתח העסק.

רמי שביט (הבעלים של המשביר החדש לצרכן), חברו מילדות, שמע על מחלתו והציע לו לשים את עבודותיו באחת מחנויות המשביר. בהדרגה שמעו על כך גם סניפים נוספים וביקשו גם הם את עבודותיו. בשלב זה אשתו שרון עזבה את עבודתה הקודמת והצטרפה אליו לניהול וארגון העסק המשפחתי המתפתח.

תהליך העבודה על כל שלביו נעשה בארץ משלב העיצוב, הייצור, הצביעה והשריפה כשלכל שלב נדרשת מיומנות רבה. כיום העסק מונה מס' עובדים ומוצריו נמכרים ב"משביר החדש לצרכן", בחנויות ברחבי הארץ ובחו"ל. דני ממשיך לקבל טיפול למחלתו הכולל כדורים וזריקות במטרה למנוע התקפים חוזרים של המחלה אך חלומו התגשם והוא יוצר ומממש את כישוריו. המסר שלו לאחרים במצבו ובכלל הוא שאנחנו מקבלים מהחיים את מה שאנחנו "מזמינים" ולכן חשוב לנסות לקחת את הטוב מהחיים בכל מצב ולהשתדל כמה שיותר ללכת אחר חלומותיך האמיתיים ולהגשים אותם. … וממש לא צריך לחכות לבעיות או מחלות לשם כך… 

הגלריה פתוחה 7 ימים בשבוע: א'-ה' 08:00 עד 18:00 שישי: 08:00 עד 14:00 שבת 10:00-18:00 טל': 04-6257003 נייד: לטל' 050-4340441 (שרון) 050-5955322 (דני) אימייל | לאתר הגלריה >>

הראה עוד

9 thoughts on “המתנות של החיים”

  1. לכל מי שכבר שביקר בגלריה במיתחם צ'צ'קס ולכל מי שעוד לא…
    בתיבות הדואר חולקו פליירים המזכים בעוד 10% הנחה על המבצעים הקיימים כולל הנחה גם על פינת המציאון.

    בגלריה מוצגים כלי קרמיקה שימושית ונוי, צילומים מקסימים במסגרות עץ מיוחדות ותכשיטים בעבודת יד.
    נשמח לאותכם.

  2. אנחנו רוצים להודות לכל מי שהגיע לפתיחת הגלריה . מבצע הפתיחה אומנם הסתיים אך תמיד קיימים מבצעים נוספים ופינת ה"מציאון" עם מוצרים מוזלים.
    השבוע מבצע לחנוכה – כל החנוכיות ב-40% הנחה.
    נשמח לראותכם.
    דני ושרון גורן-הגלריה

  3. אני מברכת את דני ושרון על הקמת המקום החדש. יש לי בבית עבודות מקסימות של דני. זוג מקסים ומתוק שאין כמותו. ממליצה לבקר. בהחלט מחיריהם משובבי לב ועוד יותר העבודות המקסימות והשימושיות להפליא. דני אני חושבת שאתה דוגמא איך אפשר להפוך גזירה למתנה ואני מאחלת לך רפואה שלמה.
    אוהבת רותם

  4. המקום חם ומרגש, היצירות ציבעוניות ומאירות עיניים, ממליצה לבוא ולפגוש את דני ושרון אנשים מיוחדים ביותר, ליהנות מאומנות ייחודית באווירה קסומה.
    והמחירים…. המחירים שווים לכל כיס, גם קפה יש.

כתיבת תגובה

Close