השימושון

הנחיית קבוצות עם מיכל אוסרי

שלום לך, אני שמחה להזמינך להשתלמות מקצועית

התרחבות מקצועית מביאה להתפתחות בכל תחומי החיים.
הן כאמהות והן כנשות מקצוע, התרחבות מתרחשת כאשר אנחנו פנויות, סקרניות ופתוחות לרכישת ידע תיאורטי ומעשי, להקשבה ולהתבוננות על דפוסים בחיינו.

ההשתלמות מיועדת לנשות מקצוע בתחום ההיריון ,הלידה וראשית ההורות ומטרתה לפתח יכולות מעשיות במיומנויות הנחיה ובעבודה קבוצתית וכן להרחיב ידע בתכנים מקצועיים.

קצת עלי….
אני מנחת קבוצות מוסמכת בתחום אמהות לאחר לידה, הורות ומשפחה. ב 11 שנים האחרונות מנחה, תומכת ומייעצת במסגרת אישית וקבוצתית לאמהות לאחר לידה ולהורים חדשים וותיקים. מרצה בתחום הנחיית הקבוצות ובתחום ההורות.

מדריכה אנשי מקצוע באופן אישי (סופרויז'ן) בקליניקה בבנימינה. עובדת 6 שנים ברשת "דיאדה". מרכזת את קורס הכשרת המנחות לקבוצות ליווי לאמהות ותינוקות ב"דיאדה". לומדת טיפול זוגי ומשפחתי. גרה בבנימינה, נשואה לאבנר ואם לשלושה בנים.

קורס מתקדם בהנחיית קבוצות

מיועד למנחות קבוצות בתחום הריון, לידה, אמהות ומשפחה המבקשות להרחיב את הידע המקצועי ולפתח את היכולות המעשיות בתחום.

לימודי הנחיית קבוצות מאפשרים הבנה עמוקה של התפתחות קבוצתית ושל חווית המנחה בקבוצה. בנוסף להבנה זו יש חשיבות לרכישת כלים ומיומנויות עבודה שיעזרו לקידום הקבוצה ולהתפתחות האישית והמקצועית.

קורס זה מתמקד בשכלול ובהרחבת מיומנויות הנחיה בדגש על דפוסים וסגנונות הנחייה אישיים.

המפגשים יכללו בין היתר:
• דפוסים אישיים של המנחה: נבחן כיצד דפוסים אלה משרתים את העבודה בקבוצה או לעתים פוגעים בה, כיצד ניתן לזהות דפוסים אישיים ולייצר שינוי ותנועה.
• מיומנות הצבת גבולות בקבוצה: נפתח את המושג "גבול", נלמד לזהות גבולות שחשובים לנו וכיצד להציבם ביעילות תוך שמירה על תקשורת טובה.
• רגשות בקבוצה- נלמד כיצד סגנון ההנחיה שלנו משפיע על נוכחות של רגשות בקבוצה וכיצד ניתן לעבוד עם תכנים רגשיים ולאפשר להם לחיות בקבוצה.

הלימודים יתקיימו בבנימינה (מרחק 5 דקות הליכה מהרכבת). שמונה מפגשים החל מה 6.1.10 עד ה-24.2.10 בימי ד' בשעות 09:00-12:30 בבוקר.
המפגשים משלבים לימוד תיאורטי, התנסות חווייתית, אישית וקבוצתית. עלות: 1120 ₪ כולל מע"מ.
מקדמה על סך 100 תקוזז מסך התשלום. לפרטים: מיכל -054-6968127 אימייל>>

במהלך השנה יפתחו השתלמויות נוספות שיפורסמו בהמשך.

הראה עוד

15 thoughts on “הנחיית קבוצות עם מיכל אוסרי”

כתיבת תגובה

Close