השימושון

הסוד

"הסוד" – סרט מבית היוצר של הבליפ, באורך מלא ובתרגום לעברית, עכשיו ברשת.
(ראיתי רבע שעה ראשונה וקפצתי לפה כדי לתת לינק, מייד ממשיכה)צפייה מהנה.

(צריך ללחוץ על פליי פעמיים).

תודה לענת על הלינק!

הראה עוד

13 thoughts on “הסוד”

  1. בהקשר של הנאמר להנאתך מאות מאמרים בנושאים אושר, אהבה, הצלחה, שמחה, מודעות, תת מודע, פסיכולוגיה, דפוסי התנהגות, חשיבה, התמודדות, בטחון והערכה עצמית, כח המחשבה, פתרון בעיות, כוח הרצון, חשיבה חיובית, פילוסופיה, ניהול ועוד.

    http://eip.eliadcohen.com

  2. חג שמח גם לך, רונית!

    כן, השתמשתי במילה האסורה "לא"… ובעוד אחת: "יאכזבו".

    וכן, אין לי שום ספק שחשיבה חיובית מביאה לתוצאות, ושניתן לתכנת חשיבה חיובית. תכנות חשיבה חיובית הוא בסיס לתיאוריות שיווק של מוצרים שירותים ורעיונות רבים. אם בעקביות תבני את משפטייך בצורה חיובית, תתחילי לחשוב בצורה חיובית. אם במקום להציג בעיות תציעי פתרונות, תתחילי לחשוב בצורה קונסטרוקטיבית-חיובית. אם לא תאמרי מה את שונאת אלא מה את אוהבת, תתמלאי אהבה.

    גם לגילוי הזה (מראשית המאה שעברה), אגב, ניתן לייחס שורשים יהודיים. התיאוריה של NLP (Neuro-linguistic programming) מבוססות על גילויים קודמים של פריץ פרלס, אבי תורת הגשטאלט, יהודי מברלין. ראי כאן: http://en.wikipedia.org/wiki/Neuro-linguistic_programming התיאוריה פותחה לצרכים פסיכותראפיים, אבל משנות השבעים, לערך, אומצה בחום על ידי אנשי שיווק, בתחילה בארה"ב ומשם לכל העולם.

    מי שמעונין באמת ללמוד סודות אלה, יכול לקנות ספרב 5 דולר בחנות ספרים משומשים, ולשמור את ה 1,995 דולר בחשבון הבנק שלו.

    יום נפלא, מלא אושר ואהבה שיהיה לנו,

    יואב

  3. יואב – מסכימה איתך בקשר לחריצות, ההתמדה והחשיבה חיובית (וגם שמחת עשייה ויצירתיות). אם הייתי צריכה לערוך את דבריך לפי מתודת "הסוד", הייתי מורידה את המשפט "אלה לא יאכזבו אותי וחשוב מכך, את הלקוחות שלנו" – כי יש שם אנרגיה שכוללת בתוכה אכזבה. זה כמו שאומרים שבברכת הבית כדאי שיהיו רק ברכות – למשל: "בזה הבית תהיה בריאות" ולא "בזה הבית לא יבוא חולי".
    וזה מה שמחזיר אותנו לסרט "הסוד" – לא כהזדמנות עסקית אלא כתגלית עתיקה…… ומי כמונו, בני עם הטקסט, יכולים להתחבר לכוחה הממשי (המדיד לעתים!) של מחשבה ומילה.

    מסכימה איתך שהסרט כסרט לוקה בפשטנות. הייתי שמחה לדעת עוד על הסיפורים שמובאים שם בקצרה. לא מתוך חשדנות שאולי הם ממציאים, אלא מתוך רצון לשמוע ביתר פירוט איך הם יישמו את הסוד בחיים שלהם – ולא רק ברמת התוצאה אלא גם ברמת ההתכוונות היומיומית וכל המסביב. חג שמח!

  4. רונית —

    לא מחזיק מעצמי בקטגורית "איש עסקים מצליח" או "בעל הון". קטונתי. אבל אם יש לי "סוד" אז הריהו לפניך: הרבה חריצות והתמדה. לקום שעה לפני המתחרים וללכת לישון שעה אחריהם. כשאני מחפש עובדים או שותפים עסקיים, גם שם אני מחפש אנשים כשרוניים, חיוביים (חשיבה חיובית היא לא מספיקה אמנם, אך הכרחית), ו… שערוכים לעבודה קשה. אלה לא יאכזבו אותי, וחשוב מכך, אלה לא יאכזבו את הלקוחות שלנו. על זה בשמחה יתוגמלו ברוחב לב.

    יואב

  5. רונית,

    "הסוד" (שבשבועיים האחרונים אני מקבל כמעט כל יום לינק אליו ממישהו זה או אחר) הוא הפרומו להזמנה לרכוש ערכת מכירות ל"סוד" ($1,995). לכל אחד מרוכשי הערכה יוצרת החברה אתר אינטרנט בו הוא מוכר את "הסוד"… וכך הלאה. זו הסיבה שכל אחד מאיתנו כבר נתקל ביותר מהזמנה אחת לצפות בסרט הזה. ראו http://go2.thesgrprogram.com

    מדובר באינפומרשייל (infomercial) לסמינר מוטיבציה מהסוג שעשרות שכמותו מופצים בארה"ב מזה שנים, בעיקר באמצעות הטלוויזיה בשעות הקטנות של הלילה. לשבחו של הסרט אפשר לומר שאיכות ההפקה גבוהה, וחלק מהדוברים ידועים/ידוענים.

    צפיתי בחלקים ממנו אתמול ולמדתי שחשיבה חיובית מביאה לתוצאות. ניחא.

    הסרט, כמו רבים לפניו כולם שאולים מתורתו של אחד, נפוליאון היל, ששמו לא ידוע כאן כל כך וספר שכתב ב 1937 בשם "חשוב וגדל לעושר", או באנגלית think and grow rich והשראה לספר זה שקיבל מאנדרו קרנגי (תעשיין, הוגה ופילנטרופ אמריקאי שפעל במאה ה-19). ה"קונספט" (או "הסוד") מבוסס על כח האוטוסוגסטיה (שכנוע עצמי) ויישום/ניתוב של כח זה לצבירת הון.

    עיינו ב- http://www.ifeel.co.il/page/3892 לביקורת הטובה ביותר שקראתי ברשת על "הסוד". למתעצלים… הנה קטע:

    ——–
    במיטב המסורת הנבובה של העידן החדש, המסר מוגש באצטלה פסוודו-מדעית. הסרט מרופד בז'רגון מדעי שאינו אלא בליל מילים חסר משמעות, שכל מטרתו היא להציג שטויות בנאליות כרעיונות מורכבים.

    נבחר כאן מספר שטויות שהופיעו בסרט, מכיוון שניתוח של כל שימושי הסרק במדע ידרשו ספר:

    "למחשבה יש תדר" – אכן, ניתן למדוד את הפעילות החשמלית במוח, בבדיקת א.א.ג., אבל עד היום לא הראה אף אחד כי ניתן להפריד בבדיקה זו התדרים המתאימים למחשבות שונות, ולהבין מתי אדם חושב על אופניים ומתי על הליכה לים. אם ליוצרי הסרט יש מאמרים ומחקרים בנושא, אני בטוח שמיטב הנוירולוגים ישמחו לקרוא אותם. מדובר בתגלית גדולה עד כדי כך, שתזכה את מגליה בפרס נובל כמעט בוודאות.
    "אף אחד לא יודע מהו חשמל" – כל תלמיד שנה א' לפיזיקה יודע מהו חשמל. לצערי, הדובר המופיע בסרט בור מספיק לא לדעת זאת, ושחצן מספיק לחשוב שבורותו אוניברסלית.
    "מוכח מדעית כי מחשבה חיובית חזקה פי אלף ממחשבה שלילית" – שוב, אשמח לראות את מכשיר המדידה שמבדיל בין מחשבות חיוביות לשליליות. אני אפילו לא אכעס אם יתברר כי מחשבות חיוביות חזקות רק פי חמש מאות ממחשבות שליליות.
    ————

  6. רונית,
    הסרט, הגישה, השיטה והחשיבה – כולם מתאימים בול פגיעה לעיסוק האחר/נוסף שלך 🙂
    זה ממש דרך מופלאה ליצירת מציאות עתידית.
    אנחנו אימצנו וממש חיים את זה. וכנראה שאין פה פלא, זה פשוט אמת. ההרגשה כבר מרגישה אחרת. משופרת. וגם התוצרים בעסקים.

כתיבת תגובה

Close