אמנות ועיצובאקולוגיהיוזמות חופשיותכלליסדנאות, קורסים, חוגים

הפנינג 'שישי בדרך'! – החל מהשבוע הזה

אז חבר'ה… מה אתם עושים בשישי הקרוב? ובזה שאחריו? ובזה שאחרי…? קניות לקראת שבת? בישולים? ניקיונות? האמת שיש לי משהו להציע לכם, תוכלו להגיע רק לכמה שעות ולשלב זאת בסדר היום שלכם ותוכלו להיות איתנו במשך כל האירוע!

צוות 'מקום בדרך', המשתלה בצומת כרכור, מארגנים לכם יריד מדהים, שכולל:

* דוכני מזון מתוצרת מקומית
* פריטי אומנות של מעצבים מקומיים
* הפעלות לילדים: סיפור מוזיקלי עם הסופר עומר קיסרי
* בית תה מעוצב ופינות ישיבה מוצלות

תהיה אווירה טובה שתרגיע את המתחים של השבועות האחרונים, תוכלו לפגוש ולהכיר אנשים חדשים מהאזור, לחייך, לתת לילדים שלכם ליהנות ועוד המון הפתעות שמחכות רק לכם…

היריד יתקיים בכל יום שישי החל מ-10:00 ועד 14:00.

אנו נשתדל להנעים את זמנכם כמה שאפשר, כל מה שזה מצריך מכם הוא להגיע אלינו… עם מצב רוח טוב או שבלעדיו, כי אצלנו הוא בטוח יופיע מחדש (-:

קצת על 'מקום בדרך' – מתחם נפלא בו נמכרים מדי יום צמחי בית וגן, פרחי העונה, שיחים, חומרי הדברה אורגניים, צמחי תבלין, רהיטי גן מיוחדים נורא, מתנות, גלריה לעיצוב (פריטים מיוחדים ומעוצבים שהובאו מכפרים באינדונזיה, וייטנאם ובאלי), כלים יפים, קומקומים מיוחדים, זרי פרחים, ג'חנון בשבת ועוד… כמו כן במסגרת תרומתנו לקהילה נמכרים כלי קרמיקה שהכינו חברי אלו"ט בגבעת חביבה. כל יום אנו משדרגים, מוסיפים, משנים, משפרים, מסדרים, משקיעים את הנשמה רק בשביל שתגיעו, אבל הכי חשוב- נהנים מכל רגע בעבודה כפי שאנו רוצים שגם לקוחותינו ייהנו מהמקום.

המתחם מוצע להשכרה לאירועים שונים.

מצפים לראותכם,

צוות 'מקום בדרך' – המשתלה בצומת כרכור

מקום בדרך קולאז

תגיות
הראה עוד

כתיבת תגובה

Close