השימושון

הקוד של משה

אחרי שהפנמנו את הבליפ – בא דה סיקרט. אנחנו עוד עובדים על הפאואר אוף אטרקשן – הנה מגיע מוזס קוד. והוא מגיע ישר לזכרון יעקב, למרכז פנימהחוצה שמשתתף בתיזמון ההקרנה הגלובלי. מזכיר לי את תשדיר הכולבוטק ההוא, עם דניאל פאר אני חושבת, שעשה איתנו הצופים בבית ניסוי קטן של כיבוי חשמלים. מעניין איזה אקספירימנט קולקטיבי חוויתי צפון לנו הפעם! רעיה גינזר מזמינה:

***

המדיטציה הגלובאלית לשלום העוצמתית ביותר בהיסטוריה, תגיע ב- 5 וה- 6 לאפריל (אצל בריז'יט קשטן בחיפה ב – 5 באפריל ובמרכז פנימהחוצה שבזכרון יעקב – ב – 6 באפריל – פרטים למטה)

~ הקוד של משה ~

זוהי הפעם הראשונה שסרט רוחני רציני משולב במדיטציה לשלום עולמי, אשר ימשוך מאות אלפי אנשים להתנסות משותפת שתשנה את העולם. במהלך סוף השבוע שבין ה-5 ל- 6 לאפריל, יקחו אנשים, בכל פינה על פני כדור הארץ, חלק בגילוי הכלי הכי עוצמתי בהיסטוריה העולמית, הקוד של משה, שיראה את עוצמתו של תהליך בן 3500 שנה אשר היה לראשונה בשימוש לצורך יצירת נסים, מהגדולים ביותר המופיעים בתנ"ך. תהליך זה ניתן למשה על ידי אלוהים ליד הסנה הבוער, אולם הוא הוסתר מיד. היום, יותר מאי פעם בעבר, עלינו ללמוד אותו, על מנת להשתמש בו לשם שינוי הפלנטה כולה לכיוון של שלום וחמלה.

כך יתרחש האירוע:
בשבת, ה- 5 לאפריל, יוקרן הסרט ביותר מ- 2000 מקומות: בכנסיות, בבתי קולנוע, ובמיוחד בבתים פרטיים. במהלך הסרט תלמדו תהליך בורא שהוסתר במשך יותר מ- 3500 שנה – תהליך הביטוי העוצמתי ביותר בהיסטוריה.

ביום ראשון, ה- 6 לאפריל, בזמן מאוד מסוים, אלפי אנשים במקומות שונים בעולם, יצטרפו לתפילה נמרצת, ויפנו את הקוד של משה אל עבר המזרח התיכון, שהינו היעד לנסיון זה. יערכו אירועים מתואמים בו זמנית בשלוש ארצות: עירק, אירן וישראל. אירועים אלה ייצרו רשת שתמקד את התפילות לשלום מכל העולם. בקיצור, זה יהיה אירוע התפילה העמוק והמדהים ביותר בהיסטוריה.

אצלנו, בזכרון יעקוב, במרכז פנימהחוצה, רח' הגאולים 44, נווה שרת, יוקרן הסרט ביום ראשון, 6.4.08 בשעה 19:00. נתחיל בהסבר קצר מאת בריז'יט קשטן, נצפה בסרט ששפתו אנגלית ללא תרגום, נפסיק לכוס תה וכיבוד קל, נמשיך לשאלות ותשובות ונסיים בתפילה לשלום בשירה ובמדיטציה.

דמי השתתפות 25-50 ₪ – לפי היכולת – לכיסוי ההוצאות. לפרטים נוספים והוראות הגעה: 04-6290456

[זה מזכיר לי את פרופ' בני שנון, שטוען שמשה רבנו היה על טריפ במעמד הר סיני. זאת ועוד ]

הראה עוד

1 thought on “הקוד של משה”

כתיבת תגובה

Close