השימושון

הקולקציה של "אחיות" (פרח שמש)

בסוף השבוע הקרוב, בביתה הקט והחמים שברחוב המלאכה בפרדס חנה, מציגה המעצבת נילי גולדנברג את קולקציית הקיץ הצבעונית שלה. נילי מעצבת תלבושות בעלת ניסיון רב בתעשיית הקולנוע, הטלוויזיה והתיאטרון. הבגדים שהיא מייצרת באהבה מביאים הזדמנות לביטוי עצמי, התחדשות ותחושה של נינוחות פנימית וחיצונית. מספרת החברה א': "ישר כשנכנסתי הבגדים השרו עלי אוירת קסם, שפע ופשוט תחושה של שמחה! הבנות מדדו בגדים תוך שהן צוחקות, מתחבקות ומחליפות מחמאות. חזיות הוסרו, כפות רגליים ריקדו, הרגשתי בבית!" תיאור קולע לשם המותג: "אחיות".
(אם כבר אחיות, אז נילי ושירי גולדנברג הן אחיות, ושיתפו פעולה במופע סוף השנה של "האני היוצר", שם נילי עיצבה את התלבושות).

נילי גולדנברג (מימין) ואחות
(דוגמנות וצילום: שי, נילי ואורנית)

חוץ משמלות מקסימות תוכלו למצוא במכירה גם חצאיות צבעוניות, מכנסי בלון ליצניים ונוחים לאללה, טופים מעניינים וסנדלי עור צבעוניים. המחירים נוחים והוגנים במיוחד. חוץ מאשר בשבת אפשר ליצור קשר עם נילי גם ככה סתם, לראות מה חדש בקולקציה ופשוט לקפוץ (בתיאום מראש).

סנדלים משוגעים

המכירה תתקיים בשבת הקרובה 2/9/06 בין השעות 11:00-19:00 ברחוב המלאכה 6 פרדס חנה (הבית הפנימי) טלפון: 052-3994063.

עדכון: המותג של נילי שינה שם (מסתבר ש"אחיות" היה תפוס) ועכשיו הוא נקרא "פרח שמש". אותה עליזות בבדים ובגזרות, אותה נינוחות, אותה התחדשות, רק שם חדש.

הראה עוד

9 thoughts on “הקולקציה של "אחיות" (פרח שמש)”

כתיבת תגובה

Close