אמנות ועיצובחינוךיוזמות חופשיותילדיםסדנאות, קורסים, חוגים

הקיץ בנתיב אלתר

קיימת דרך, שמעולם לא אבדה, להגיע לליבו ונפשו של כל אדם ולמצוא שם נשמה סקרנית: רגישה, שלמה וחכמה. דרך שמכבדת את מכלול האדם- את המוח המחונן והלב הפתוח, המכירה במבוגר שבכל ילד ובילד שבכל מבוגר.

"נתיב אלתר" הוא בית חניכה לכל הגילאים, לדרך חיים ייחודית ויצירתית המושתתת על עקרונות אוניברסאליים של ידע עתיק וחכמת חיים (שבשנים האחרונות אף מקבלים תוקף מדעי אקטואלי). את העקרונות האלו אנו מעבירים בחניכה אישית דרך אומנויות, שנועדה לחבר כל אחד לדרכו הייחודית, לגילוי ופיתוח כישוריו ויצירתיותו.

אנו מלמדים את האומנויות:
מוסיקה (כולל נגינה מקצועית בכלים, שירה, אילתור), ציור- פיסול ואנימציה (טכניקות ומהות ציור-זן), טאי צ'י-יוגה ותנועה, וגם מיומנויות (ומלאכות) טבע שבטיות. כל תחום נלמד בנפרד, אך גם בשיטה אינטגרטיבית ייחודית והוליסטית, המאפשרת קפיצת דרך ("בקפיצת הדרך תגיע אל לב הדברים.. " זלדה)

אנו הצוות, בעצמנו אומנים רב תחומיים אשר מקדישים את חיינו ליצירת הנתיב הזה ושמחים לשתף אחרים (מבוגרים וילדים כאחד) במסע הגילוי הנפלא הזה! השנה אנו מסכמים שנת עשייה פורייה מהנה ומלמדת ב"צהרון כישרון" במהלכה בנינו ויצרנו כאן סביבה נעימה ומזמינים אתכם לבוא, להרגיש ולהתרשם.

קורה הקיץ :
מחנה קייטנה טבע ואומנויות השנה יתקיים בבית "נתיב- אלתר", בסטודיו החדש המוקף חורשת עצים ירוקה ומתחם בריכה מרענן. מתאים לגילאי 5-11. תאריכים: 3.7-12.8 , חמישה ימים בשבוע, 8:00- 14:00, עם ארוחת צהריים בריאה ואפשרות להוסיף צהרון עד 16:00. ניתן להירשם לשבוע בודד או למספר שבועות, לא בהכרח צמודים. הנחות לאחים והרשמה במחיר מוזל עד ה15 ביוני. לאתר >>

צהרון- כישרון:
החלה הרשמה לשנת הלימודים הבאה.

עוד ב"נתיב- אלתר":
טאי צ'י בהנחיית ליאון: ימי ד 19:30
שיעורים פרטיים בנגינה לכל הגילאים: גיטרה, עוד , קלידים, דרבוקה וחליל בנסורי. בהנחיית אפרת חן וליאון.
סדנאות קול ושירה
חוגי טאי צ'י וחוגי ציור- פיסול לילדים

כמו כן פגישות פרטניות לחניכה אישית.

עוד פרטים על הצוות: ליאון ספונר, חן ארנון ואפרת פרלמן באתר. לפרטים: אפרת 050-7212828

תגיות
הראה עוד

1 thought on “הקיץ בנתיב אלתר”

כתיבת תגובה

Close