השימושון

הריון ולידה

הריון עם פלדנקרייז
בטןתנועתיות האישה ההרה חשובה ביותר להתפתחותו התנועתית של העובר ברחם ומחוץ לו אחרי הלידה וכן להקלה על הלידה. שיעורי תנועה בתקופה זו ילוו את התהליכים והשינויים המגוונים שגוף האישה חווה כגון: צמיחת הבטן והשפעתה על היציבה, כאבי גב, צרבות . הידע הנרכש יאפשר שינויי גופני הדרגתי והקלה בדרך אל לידה תנועתית ומודעת יותר.
על השיטה: פלדנקרייז היא שיטה לשיפור ושכלול היכולת התנועתית, היציבה והגמישות באמצעות רצף תנועות עדינות, פשוטות וללא מאמץ. מחזירה את הגוף לתנועה ספונטאנית ובריאה ועל ידי כך מעלימה את הכאב.
מנחה: גל פרידמן – אמא, מורה מוסמכת בשיטת פלדנקרייז (ת"א 5) מתמחה בעבודה עם נשים בהריון, מדריכת ליווי התפתחותי לתינוקות. לפרטים: 054-4712732

—————————————————————————————————————
התעמלות לאמהות אחרי לידה (גם התינוקות מוזמנים!)
תומכת (אחרי) לידהאילה פישביין מזמינה אותך לבוא להתעמל ולפנק את עצמך. להניע את הגוף ולהרגיש איך הוא חוזר לעצמו שלב שלב, ויחד איתו ההרגשה הטובה. הזדמנות לצאת מהבית ולפגוש עוד נשים, וגם התינוקות החמודים יפגשו פה חברים חדשים. הקבוצה נפגשת בשעות הבוקר בסטודיו נעים בכרכור. שיעור ניסיון חינם!
השיעורים בהדרכת אילה פישביין – בוגרת וינגייט, B.ed בהוראת החינוך הגופני, השתלמה במהלך השנים בטיפוח יציבה, פלדנקרייז והתעמלות בונה עצם. מאמנת כושר אישי ומטפלת בשיאצו, תזונה ופרחי באך. טלפון: 050-7988902 | 04-6372133

הראה עוד
Close