השימושון

התחילו ההכנות לט"ו בכיף

ב"מעגלים" עברו ההכנות לארועי "טו בכיף 2008" להילוך גבוה.

מתנדבי "מעגלים" החלו כבר השבוע בהכנות המעשיות לקראת הפנינג "טו בכיף" ביום ו' 18 לינואר.
השנה, בניגוד לשנים עברו, לא יתקיימו נטיעות ברחבי המושבה, בגלל שנת השמיטה.
מכיוון שכך, בארגון "מעגלים" מתרכזים בהכנות נמרצות לקראת ההפנינג עצמו.
גם השנה יערך ההפנינג ברחבת המועצה בין השעות 11:00 – 15:00 ובמקום יערכו הופעות ריקוד ומחול ססגוניות, אמני רחוב, ביתני מכירה רבים, פארק אתגרי משודרג וכן מתחם יצירה עם הרבה הפתעות. השנה יערך ההפנינג בדגש על אמנות הקרמיקה והקדרות, "דרך האמן בחומר" כאשר 17 אמנים – יוצרים יקימו אוהל תצוגה ענק ובו יציגו מבחר מעבודותיהם בטכניקות שונות בחמר.

המתחם הוא חלק מקמפיין "פרדס חנה כרכור – מושבה של אומנים ויוצרים" ומבטא את הצורך לשלב את האמנים באירועים הקהילתיים במושבה.
בשנים האחרונות הפכה פרדס חנה כרכור מוקד משיכה לאומנים ויוצרים מאסכולות שונות וכן לתושבים המתעניינים ודורשים תרבות ויצירה מקומית. במושבה פעילים למעלה מ – 100 יוצרים ואומנים בתחומים מגוונים.

גבי ריינבואו במעגלים שנה שעברה

גם השנה יפעילו במקום תנועות הנוער המקומיות, בשיתוף פעולה, ביתני מזון ומשקה ייחודיים. בשטח ההפנינג יפעלו גם דוכני מימכר שונים של מוצרים הקשורים לחג. השנה הוזמנו להשתתף בהפנינג והנטיעות תושבי השכונות החדשות בצפון כרכור מהשכונה הצבאית ומהשכונה האזרחית המתאכלסת בימים אלו.

חגית רצבי, רכזת הארוע הבלתי נלאית, אמרה " אני צופה כי השנה יבקרו בהפנינג כ 3,000 איש וכלקח מהפעילות בשנים עברו וכחלק מקמפיין עידוד הרכיבה על אופניים מסיבות בריאותיות ואקולוגיות, אני מבקשת מהקהל להגיע למקום עם אופניים או אפילו ברגל על מנת למנוע פקקים ובעיות חניה באזור ההפנינג".

ב"מעגלים" מבקשים להזכיר כי הכביש בין כיכר אגד לכיכר המושבה יהיה סגור כבר משעה 10:00 ומבקשים מראש את סליחת התושבים על אי הנעימות הזמנית. מי שבוחר בכל זאת להגיע עם כלי רכב פרטי מתבקש להחנות את ריכבו במקומות המוסדרים, ולנהוג משנה זהירות בהגעה ופיזור.

הראה עוד

1 thought on “התחילו ההכנות לט"ו בכיף”

כתיבת תגובה

Close