השימושון

התחיל מחזור חדש של לוח הצ'ולקין!

מאת: טליה טוקר

שלום וברכה:

מזל טוב ומבורך לכולנו במחזור החדש של לוח הצ'ולקין, הלוח הקדוש של המאיה. מחזור חדש מסמל התחלה חדשה ופתיחה להזדמנויות שלא חשבנו עליהן עד היום. גל הדרקון מתחיל עימו מחזוריות חדשה של מעגל בן 260 יום, בעלת פוטנציאל אינסופי של אנרגיה יצירתית. במהלכו של הגל אנו מוזמנים לזרוע לעצמנו מציאות קסומה ומופלאה להמשך המחזור. מכיוון שהגל משמעותי לזריעה של התחלות חדשות, בחרתי לפרט גם את האנרגיות שמדריכות בכל יום. ההדרכה מכוונת לפעולה ממש ומלמדת מה עלינו לעשות באותו היום. שתהיה לכולנו התחלת לוח שמחה ומאושרת.

דרקון
ה- 5/11: יום שער חגיגי במיוחד של תחילת הלוח באנרגיה של דרקון בהדרכת דרקון
: הדרקון היא האל האם, האנרגיה הנשית בהתגלמותה והיא ממגנטת אלינו רכות, חיוביות ויכולת לקבלה עצמית. במשך שלושה עשר הימים הבאים אנרגיית הדרקון משחררת מאיתנו את הביקורת וההרס העצמי ובמקומם דוחפת אותנו להזין ולפנק את עצמנו. הדרקון מלמדת לקבל את מה שיש בנו ובחיינו וכתוצאה מהקבלה אנו נכנעים בהסכמה למימוש היעוד שלנו. בכניעה- שורש כ.נ.ע.: אנו מוזמנים להביא את ה"כ"- הכוונה ל"נע", לתנועה שלנו ולהגיד "כן" ל"ע"- לעוצמה הפנימית שלנו. מכאן שבגל הדרקון ניתן להתחבר למקור החיים, הבריאה וההזנה ולהיוולד מחדש למחזור מקודש בן 260 ימים. ביום זה ניתן להתבונן בסמל הדרקון, לעשות רשימה של מה שיש בנו ובחיינו ולהתמלא באהבה כלפי עצמנו וכלפי החיים בכלל.

רוח
ה- 6/11: אתגר הגל באנרגיה של רוח בהדרכת קוסם
: הדרכת הקוסם מלמדת שהקושי בגל הוא להכיל את כל מה שקורה במציאותנו. התחלנו מחזור חדש של צ'ולקין ועימו צצים עניינים חדשים בחיינו- עבודה חדשה, לימודים שמתחילים, מערכות יחסים שהתווספו וכו'. במהלך גל הדרקון אנו לומדים כיצד לזרום עם החדש, להתרחב ולגדול. הקוסם מדריך אותנו להתחבר לעוצמה המלאה שלנו ולהקשיב לידיעה הפנימית שמנחה אותנו, שהרי אנו יודעים הכי טוב את עצמנו ואת מה נכון לנו בחיינו. כך שאנו מודרכים לשחרר את הצורך בתוויות ובאישורים מבחוץ, את התלות בפידבקים ואת השליטה בחיינו ובחיי הסובבים אותנו. מהות הרוח היום מאתגרת לבטא את עצמנו בחדות, בבהירות ובצורה מדויקת. הרוח מסמלת את עקרון התקשורת, כך שבמהלך הגל אנו לומדים תקשורת מה היא, ברמות שונות ובגוונים שונים. היא מלמדת לשמוח על האירועים השוטפים בחיינו ולנוע בעליזות ובקלילות מסיטואציה אחת לאחרת. כל שגל הדרקון מלמד כיצד לבטא את הידיעה הפנימית שלנו בפשטות ובבירור, תוך כדי זרימה קלילה ומשועשעת במציאות חיינו.

לפי הסינים ההקסגרמה שמלווה אותנו בימים אלה קרויה: "הכח היוצר", "שמים" (הקסגרמה 1) והיא מסמלת זמן יוצא דופן מבחינת השראה, אנרגיה ורצון (דרקון1). עוצמתו של זמן זה דוחפת אותנו להגשמת ייעודנו וממקדת אותנו לפעול לטובת האנושות כולה (הדרכת קוסם). הסינים ממליצים לשמר את המשאבים שלנו ולכוון אותם ביעילות, כדי לא לבזבז אנרגיה. בעזרת אופי מוגדר, מעוצב ומאוזן ניתן להגיע להשפעה ניכרת ובעלת ערך בעולם (רוח2).

לילה
ה- 7/11: טון 3 של הפוקוס לפתרון האתגר באנרגיה של לילה בהדרכת יד: ביום שבו מתחיל המיקוד בפתרון האתגר, אנו מודרכים לממש את הידע והריפוי של ידי האלוהים שלנו. ככל שנלמד להגשים את רצונותינו במציאות ולהפוך את הידע ליד יודעת, כך נוכל להתחבר לעומקים הפנימיים והאינסופיים שבנו ולזרום עם האינטואציה. הדרקון דוחפת אותנו לברוא יצירות חדשות בחיינו והיד מלמדת כיצד להפוך את הרצון למעשה, בלי כל מחשבות הביניים המיותרות. ביום השלישי אנו מחברים את העשייה של היד למרחב המקודש של הלילה. בעזרת הבאת אור ומידע לפחדים פנימיים, אנו לומדים להרגיש יותר בבית בגוף ובמציאות שלנו ובנינוחות והנאה לממש את רצונותינו. ביום זה ניתן להתבונן בסמל הלילה ובעזרת נשימת הסמל לכל תאי גופנו להאיר חשכה פנימית.

זרע
ה- 8/11: טון 4, באנרגיה של זרע בהדרכת שמש: ביום זה אנו מגדירים במדויק את הפתרונות הפוטנציאליים לאתגר הרוח. הבהירות והאור של השמש המדריכה, מאפשרים לעשות סדר בחיינו ולבהירות לחלחל לתחומים השונים. בעזרת מידע חדש שהשמש מעבירה לנו, אנו יודעים בדיוק כיצד ליצור הרמוניה בכל היבט והיבט. הזרע היום זורע בנו את האומץ להסכים להשתנות, לצמוח, לגדול ולקפוץ ללא ידוע. בעזרת ההכוונה של השמש, האש האוניברסאלית הפועמת בנו, אנו זורמים עם הלהט הפנימי, מממשים את פוטנציאל הגדילה שלנו ויוצרים. בעזרת החיים של השמש, אנו משחררים את הפחד מהלא ידוע ומוכנים לנוע לקראת מימוש מלא של הייעוד שלנו. הזרע מאפשר לשחרר את ההרגלים הישנים ואת המציאות המוכרת ולזרום. הוא מאפשר לקבל את האפשרויות החדשות אל חיינו ולהתרגש מעצם השינויים. כך שהזריעה בגל הדרקון מלמדת על פוטנציאל של שינוי משמעותי בנו ובחיינו, אם רק נסכים להשתנות ולשנות.

נחש
ה- 9/11: טון 5 באנרגיה של נחש בהדרכת הלך שמים: (יום הולדת גלקטי לי!…) הלך שמים עם האומץ, הידע והחמלה שבו, מדריך אותנו היום להתעורר, להתמלא בנחישות ובאסרטיביות באהבה. הרוח המאתגרת דוחפת אותנו קדימה, למימוש הכח היוצר שבנו וכדי שנוכל לנוע באומץ, עלינו ללמוד לשים גבולות. גבול: שורש ג.ב.ל.- להביא את ה"ג"- הגשמי ל"לב". ככל שאנו מכבדים את הצרכים שלנו, נוצר עבורנו מרחב שבו אנו משנים את זווית הראייה שלנו, מקבלים מידע חדש ומתחברים לרצון האינדיבידואלי שלנו. מהות הנחש היום מחדדת לנו את דרכינו הייחודית, בתקופה של שינויים על פני כדור הארץ. הנחש האותנטי אינו מושפע מנורמות ומאמונות קולקטיביות ומבטא במקוריות את האינדיבידואליות שלו. כך שהעוגן לפתרון הוא בחיבור לייחודיות שלנו. אנו למדים שכדי לברוא עולמות חדשים עלינו להתחבר מחדש אל הגוף שלנו. היכולת להיות נוכחים בגוף ולהתענג על מגוון ההנאות של החיים, יוצרים בתוכנו בסיס יציב ומוטיבציה לגדול וליצור במקוריות את רעיונתינו המתחדשים.

לפי הסינים האנרגיה בימים אלה קרויה: "החלטה", "החלטיות" (הקסגרמה 43), עפ"יה עלינו ליידע את האחרים על כוונותינו המלאות להתגבר על כל המכשולים העומדים בדרכנו מתוך שלווה, עליזות וסמכות ומתוך אמת פנימית עמוקה שאינה יודעת תבוסה מה היא (לילה3). אנו מוזמנים לשחרר דעות ישנות ולהתנסות ברעיונות חדשים (זרע4). השינוי יבוא באמצעות התקדמות נחושה, גלויה ועקבית (נחש5).

מגשר העולמות
ה- 10/11: טון 6 של זרימה, באנרגיית מגשר עולמות בהדרכת מגשר עולמות: בתהליך הגל אנו משתחררים מאמונות לא רלוונטיות ומטראומות שמעכבות את השינויים בחיינו ולכן מגשר העולמות מופיע היום ועוזר להתנקות מצורות החשיבה הישנות שלנו. המגשר מאפשר למות מוות סימבולי לכל מה ששיך למשחק ולמחזור הישן. מתוך ידיעה פנימית שאנו נעים בחיים מחוויה לחוויה, ממשחק למשחק, כשכל פעם השחקנים מתחלפים והסיטואציות משתנות- אנו מתים לעבר ונולדים מחדש. לקראת שיא גל הדרקון, המגשר מלמד להגיע לרגיעה ולאיזון, כדי שנזרום עם ההזדמנויות הנקרות בדרכנו וננוע באומץ ובקלילות מחוויה אחת לאחרת.

יד
ה- 11/11: טון 7, שיא הגל, באנרגיה של יד בהדרכת סערה: האנרגיה של ניקוי דפוסי חשיבה, סגירת מעגלים ישנים והיענות להזדמנויות חדשות, מתחזקת בשיא הגל עם הסערה. הסערה מתעלת אותנו לניקוי, טיהור וריפוי של עצמנו עד לרמת התאים בגופינו. ריפוי יסודי זה מאפשר להזנה, קבלה וידיעה. כך מתחזקת גם מהות היד של היום, שמכוונת אותנו למקום של ריפוי עצמי, מקום נינוח ושקט, משוחרר ממתחים ומדאגות. בשיא גל הדרקון, אנו מתמודדים עם נושאים של ביטחון בעצמנו, בידע שלנו וביקום כולו וכשאנחנו מצליחים בסופו של דבר לתת אמון, אנו מוזמנים לקפוץ לים החיים תוך כדי הגשמת האמת שלנו בהנאה ובקלות.

כוכב
ה- 12/11: טון 8, באנרגיה של כוכב בהדרכת אדם: ביום זה אנו מעצבים באומנותיות ובאלגנטיות את מציאות חיינו. הכוכב ממלא אותנו היום בדימויים חיוביים לגבי עצמנו ולגבי החיים בכלל, כך שנוכל להאיר לכל עבר. האדם מדריך אותנו להסכים לקבל שפע בכל הדרכים והצורות שהיקום יוצר עבורנו, מבלי להינעל על אפשרות כזו או אחרת. ללמוד ליצור הרמוניה בין הלב החכם, שמחליט על הפעולות שלנו ובין השכל, שיוצר בדרך המקורית ביותר את הרצונות שלנו. ביום זה אנו מוזמנים לשאול את עצמנו: "האם הצרכים שלי מאוזנים"? "האם אני עושה את מה שאני באמת רוצה"? "האם אני חיובי/ת כלפי עצמי ורואה מה שיש בי"? כך אנו מתחברים לרצון החופשי שלנו, לתבונה הפנימית ומייפים את מציאות חיינו על כל רבדיה. ביום זה קיים הפוטנציאל לקלוט שבעזרת התכווננות מדוייקת ניתן לקבל ולחיות את מה כל מה שאנו מבקשים.

ירח
ה- 13/11: טון 9 של פענוח ומימוש כוונת הגל, באנרגיה של ירח בהדרכת נחש: אנו מבינים שהדרך לקבלת עצמנו עוברת במחוזות ילדותנו, בהם החלה הביקורת וההרס העצמי. הירח היום מאפשר לנקות פצעים ישנים ולחוות תחושות של ביטחון והגנה. הנחש שמדריך מלמד כיצד להנות מהחיים, מהמציאות הנתונה ולהתמיר את כל הרגישות שלנו לעוצמה ולתחושת חיות פיזית. אנו מבינים שעלינו לזכות בשיתוף הפעולה של הילד שבתוכנו על מנת שנוכל לברוא מציאות ייחודית. ככל שאנו מתחברים לרצון האינדיבידואלי שלנו, קל לנו יותר לשחרר רשומות של חסר מהזכרון שלנו. ביום זה אנו נזכרים שהחיים מלאי תענוגות ומגוון ומנתבים את הרגישות הגבוהה שלנו לקבלת פתרונות להמשך זרימה נעימה בחיינו.

כלב
ה- 14/11: טון 10 של ההתגלמות, באנרגיה של כלב בהדרכת מראה: ביום העשירי הכלב מזמין אותנו להתבונן במעורבות הרגשית, בקיצוניות המחשבתית ובדרמות שאנו יוצרים בחיינו כדי לזכות באנרגיה. מבט הכלב מלמד על כמות אדירה של אנרגיה שאנו מבזבזים על הסובבים אותנו. הדרכת המראה היום מלמדת לשחרר מחיינו השתקפויות שמרפות את ידינו. יש מספיק התמודדויות בחיים גם בלי דינמיקות מרוקנות עם הסובבים וביום זה אנו חותכים מערכות יחסים של שאיבת אנרגיה. כדי להגיע לעוצמה של הקוסם ולדיוק של הרוח, עלינו ללמוד לשחרר את הדרמות הקיצוניות, לעשות סדר בסדרי העדיפיות שלנו ולפתוח את הלב. הכלב היום מלמד להיות נאמנים לעצמנו ולצרכים שלנו, להעמיד את עצמנו במקום הראשון בחיינו ולהקיף את עצמנו במראות תומכות, שפותחות את ליבנו יותר ויותר.

לפי החכמה הסינית האנרגיה שמלווה אותנו בימים אלה קרויה: "פיתוי", ("לבוא לידי מפגש"), (הקסגרמה 44) ובה אנו נפגשים בתאוות שונות ובנקודות חולשה פנימיות (ירח9). בעזרת כח רצון עמוק והגבלה תקיפה, אנו לומדים לפתח בצורה נכונה את האופי שלנו. אמנם המפגש עם החשכה העמוקה שבתוכנו יכול ליצור בלבול פנימי אך במקביל הוא גם יכול לגרום לבהירות (כוכב8) ולמפגש בעל משמעות אמיתית עם העולם שבחוץ (כלב10).

קוף
ה- 15/11: טון 11 של שחרור, באנרגיה של קוף בהדרכת קוף: קוף ביום של שחרור המכשולים הסופיים מלמד שאנו אלה שחוסמים מההשראה והמקוריות מלהגיע אלינו. כדי לברוא מציאות חדשה עם הדרקון, הקוף מזמין אותנו היום לבטא את הרגישות שלנו, את האנושיות והפגיעות, להוציא את הכל החוצה וכך לפנות מקום למקוריות ולביטוי יצירתי. אנו מקבלים היום מהקוף זריקת הומור ויצירתיות, שמאפשרים להתייחס אל העולם כאל במה אוהדת ולעצמנו כשחקנים ראשיים ומבריקים. ככל שנלמד לשחק בקלילות את משחק החיים ולא ניקח שום דבר ברצינות, כך ההשראה היצירתית תזרום דרכנו, נוכל לבטא בהנאה את האמת שלנו ולהרחיב את טווח העשייה המקורית שלנו.

אדם
ה- 16/11: טון 12 של פתרון האתגר, באנרגיה של אדם בהדרכת זרע:
הזרע שביום הרביעי דחף אותנו "להסכים להשתנות", להסכים לממש את עצמנו, להסכים לנוע מהמגבלות ששמנו על עצמנו, הופך להדרכת הפתרון. ברגע שאנו מתייחסים לשינוי כדבר חיובי שמביא עימו שמחה וצמיחה, אנו יכולים למגנט אלינו את כל השפע שבעולם, בכל תחום ותחום בחיינו. מהות האדם היום מלמדת שאנו באמת יכולים ליצור מציאות קסומה ולבטא את הרצון החופשי שלנו בכל רגע נתון. מתוך קבלת האדם באשר הוא אדם והתבוננות כנה בגובה העיניים, אנו לומדים ליצור שיתופי פעולה בחיינו ודלתות חדשות נפתחות עבורנו. כך שפתרון האתגר הופך אותנו לאדם שזורם בעליזות ובנדיבות, צומח ומתפתח ומצליח לנוע בחכמה, בדרך האמצע עם לב פתוח ואוהב.

הלך שמים
ה- 17/11: היום ה- 13 של הנוכחות, באנרגיה של הלך שמים בהדרכת אדמה: מדרקון אימהית ומזינה אל אדמה דשנה ופורייה. תהליך הגל הופך אותנו לאדם אמיץ, נחוש וחומל, שמבטא במעשים את האמת העמוקה שלו. ביום זה הקפיצה של הגל כבר מגולמת בנוכחות שלנו ואנו יציבים, לומדים, נעים ויוצרים. רצף של אירועים סינכרוניים קורה בחיינו ומגביר את הערנות שלנו למתרחש. תהליך הגל מוביל אותנו למקום שבורא את הרצונות שלו בתוך המציאות היום יומית. ביום השלושה עשר אנו עומדים עם שתי רגליים על הקרקע ויודעים כיצד ליצור בנחישות ובהחלטיות את הרעיונות שלנו. אנו מחוברים ישירות להדרכה גבוהה וממשיכים לפתח את המודעות והחמלה שלנו. אנו לומדים ללכת מעבר לעצמי הפרטי שלנו ולתרום את חלקנו הייחודי בשינוי הקולקטיבי וכך לחיות בשמחה את חיינו, תוך כדי מימוש עצמי שמאיר לכל עבר.

מי יתן ונסכים להיוולד מחדש
וליצור לעצמנו מציאות קסומה ושמחה.
אמן.
טליה.

אשמח לשמוע מכם: 052-2203337 | אימייל | אתר

הראה עוד

2 thoughts on “התחיל מחזור חדש של לוח הצ'ולקין!”

כתיבת תגובה

Close