כללי

התלבטויות גן

היום הייתי במועצה בשביל לרשום את קוקי לגן.
חשבתי לעשות את זה באינטרנט, אבל הגעתי לאתר של החברה לאוטומציה וזה עשה לי ויץ בלב. החברה לאוטומציה. בררר. רק חסר לוגו של מטחנת בשר ויאללה. אז חיכיתי, ודחיתי, וכל הזמן ניסיתי לחשוב על הגן שראיתי, שיש שם גננת נחמדה וריחנית עם שני אגמי תכלת בעיניים, ושאני צריכה להניח בצד את השיקולים האחרים כי זה מה שחשוב, זה והכסף… גן מועצה זה חיסכון אדיר אחרי גן פרטי… ונכון שיש לי כוונת התעשרות עד פתיחת שנת הלימודים אבל אולי עדיף לרשום בכל זאת לגן מועצה.. (אבל בלב אני חושבת: אין סתם. אם אני רושמת אותו אני תוקעת יתד באפשרות הזו, אחת מרבות תכל'ס, ושם זה יכול להתקבע) (אבל אולי זה יתאים לו?) (וממה אני כל כך נרתעת?).

השבוע הלכתי למשרד הפנים בחדרה לשנות את הכתובת (סוף סוף) והנה זה מתגלגל.
נציגות החברה לאוטומציה יושבות בלובי של בניין המועצה ומקבלות את פני. הן נחמדות דווקא. אבל מסתבר שיש פרוצדורה ארוכה לעבור. לבטל את הרישום האוטומטי שהתבצע בעיריית תל אביב, לגשת לבנק לעשות הוראת קבע, וכל זה עד החמישי במרץ. יום ראשון כמדומני. כבר אמרתי שאני טיפוס של הרגע האחרון?

ובמקביל –
יום מקסים ושמשי בשבוע שעבר. פשע ללכת הביתה ישר אחרי הגן. ינאי מושך אותי לגן שעשועים ולהסתובבויות מתוקות בעין עירון. לסוסים, לפרות, לחברים בחצרות. אני מתמסרת ונעתרת. נקלעת לשיחה מרגשת עם אמא שהבת שלה בבית הספר היהודי ערבי בכפר קרע. היא מדהימה האישה הזאת. הדיבור שלה ערני וחי. היא מתארת תמונה רבת פנים ומורכבת של בית הספר ובשורה התחתונה היא מרוצה מאוד. מאוד. הדבר היחידי שמבאס זה הנסיעה והשעות. לשלוח ילד ארבע פעמים בשבוע עד ארבע אחה"צ זה לא פשוט. ועוד בהסעה. אולי עדיף עד אחת ועשרים וקרוב לבית? …
…או שבכלל עדיף לעשות הומסקולינג….

הראה עוד

3 thoughts on “התלבטויות גן”

  1. ואם לא היית מתאמצת ומזדרזת להסדיר את ענייני הניירת, מה היה קורה? הוא היה נשאר בבית? הרי הוא "חייב" ללכת לגן לפי חוק.
    איזה מעצבנים.
    לדעתי גן במרחק הליכה מהבית זה כיף גדול וגן אחר צריך להיות ממש שווה בשביל להצדיק נסיעה. (אמרת אגמי תכלת, לא? ואיך החוף?)

    שמענו דיווחים על אביב משוגע ועכשיו אני רואה שהוא התפרץ גם לאתר שלך.
    נראה לי שלא יגרם שום נזק אם תשימי כמה תמונות…

Close