השימושון

התעמלות לנשים עם מילכה לאון

האם את לוקחת רק את גופך, או גם את עצמך לשיעור החיטוב שלך? בואי לחוויה אחרת, של שילוב טכניקות תנועה מתוך מחול, יוגה, פילאטס לעבודה יעילה על:

אישה על כדור

– יציבה נכונה ומודעות גופנית, קשר גוף-נפש-דעת.
– שכלול יכולות התנועה, עבודה עם נשימה, פיתוח קואורדינציה.
– שחרור והגדלת טווחי התנועה של הגוף.
– חיזוק שרירים תוך תשומת לב מיוחדת למרכז הגוף – בטן, גב תחתון ואגן.
– עבודה מיוחדת על גב, כתפיים ואזורים "בעייתיים" אחרים.
– שימוש בטכניקות של Deep Stretching לפיתוח הגמישות והארכת שרירים.
– עבודה לפי יכולות וניסיון אישי של המשתתפות.
מיועד למי שמחפשת הרבה יותר מאשר "רק חיטוב", למי שרוצה לחוות את העבודה עם הגוף באופן המתייחס אל המכלול ואינו "מפרק" את גופה ל"חלקים" שיש לעבד/לקצץ/לחטב.

ימי שישי 08:30-10:00 בבוקר בסטודיו המחול (המרווח והמאובזר) בקיבוץ משמרות. עבודה בקבוצה קטנה, אווירה עליזה ויחס אישי. מספר המקומות מוגבל! לפרטים: מילכה לאון טל': 6388095 054-4643230

 זה לבאן על לבאןמילכה לאון – בעלת תואר שני מ- Laban Centre , London עם התמחות בשיטת ניתוח והבנת התנועה של רודולף לאבאן. השיטה חוקרת את תנועת האדם ואת הקשר שבין הצד הפונקציונאלי של התנועה לצד הרגשי-הבעתי והשכלי. ככזו, היא מהווה בסיס לתרפיה בתנועה, לחקר המחול, לתנועה לשחקנים, ולתחומים רבים ושונים נוספים.
במשך מספר שנים לימדה את השיטה לרקדנים ושחקנים בקולג'ים הטובים בלונדון, ומאז חזרתה ארצה לימדה באקדמיה למחול בי-ם, בבת-דור, במגמות מחול ובקורסים והשתלמויות רבים. בשנה האחרונה חזרה לעבוד באופן עצמאי, תוך פיתוח סדנאות ייחודיות העוסקות ביישום שיטת לאבאן לתרפיסטים בתחומים שונים, לשחקנים ולרקדנים.

בנוסף לכל אלה, התמחתה לאורך השנים ביוגה ובפילאטס, תוך התמקדות בשילובם במחול והתעמלות. בעלת ניסיון רב בעבודה עם קבוצות נשים, במניעת פגיעות וסיוע בבעיות גב, ברכיים וכד'. בשיעורים באים לידי ביטוי גם אלמנטים מתוך שיטת לאבאן, המסייעים ללומדות להבין טוב יותר את האופן בו הן מתנועעות, להתנסות בדרכים נוספות, ולבחור מתוך מגוון האפשרויות השונות העומדות לרשותן.

בסוכות תעביר מילכה סדנת לאבאן למטפלים (לאו דווקא בתנועה), מורים ואנשי תנועה. המעוניינים להשתתף מוזמנים ליצור קשר.

הראה עוד

כתיבת תגובה

Close