זוגיות ומשפחהחינוךסדנאות, קורסים, חוגים

התפתחות מודעותית פנימית בנושא הורות

שמי ורה לוי
שנים של ניסיון בעבודה עם ילדים כגננת בגן וולדורף בקיבוץ הרדוף,
שנים של הוראה בסמינר לחינוך וולדורף, ושנים של ליווי הורים הובילו אותי לרצון ליצור סדנאות עבור כל מי שההורות מהווה עבורו דרך להתבוננות עצמית ולהתפתחות אישית מודעת.
במפגשים יינתן מקום להתבוננות בדילמות שהורים יביאו איתם לפגישה ולדרכי התמודדות עם דילמות אלה. עצם התהליך הזה מהווה שחרור מתפיסות ומאפשר התרחבות של התודעה.
לצד פתיחת מודעות ותודעה יפתח צוהר להכיר מקרוב את התכנים הקשורים לחינוך האנתרופוסופי על מנת לאפשר שינוי אמיתי, ואיתו התרחבות של הגישה החינוכית והתמודדות שונה ואחרת עם סוגיות שמתעוררות בחינוך ילדים בין אם בהורות ובין אם בעבודה עם ילדים.

הסדנא מתאימה לקבוצות מבוגרים, הורים, מחנכים, מורים וכל מי שקשור ורוצה להעמיק את ההיכרות עם המהות הילדית המתקיימת בתוכו ועם המהויות הילדיות אותן הוא פוגש במסגרת עבודתו ובמסגרת הורותו. כל מי שהתכנים האלה מהדהדים בתוכו מוזמן בחום.

הפרק הראשון -12 מפגשים בימי ד' בשעות 20.30 – 22.30.
מפגש היכרות יתקיים ביום רביעי 19/11/14 בשעה 20:30 בבית "הקול קורא" בעין שמר. 
ההשתתפות במפגש ההיכרות היא ללא תשלום, בהרשמה מראש בלבד בטלפון או במייל.

להרשמה לפנות לורה – טל: 04-9059253; נייד – 0523460384

קבוצה 2 –

נפתחת סדנה תהליכית בנושא הורות.
בסדנה נתייחס לדילמות שמעוררת ההורות וכיצד הן מתפרשות אצל כל אחד מההורים כשער לברר תפיסות, עמדות ורגשות, ומתוך כך ליצור גיבוש אנרגיה הורית אל מול הילדים. נעבוד על העמקת האינטימיות ושיפור היכולת ההורית תוך התבוננות על ההיבטים הפנימיים העמוקים שמהדהדים בעולמו הפנימי ביחס למה שילדיו מביאים. תהייה התבוננות על התקשורת הבינאישית בתוך המשפחה ונראה כיצד אפשר לשנות את החוויה ההורית כתוצאה משינוי בתקשורת.

כחלק מתהליך העבודה תתאפשר קביעת מפגשים פרטיים לצרכי תהליך בירור אישי.

הפרק הראשון – 12 מפגשים
בימי ה' בשעות 20.30 – 22.30
מקום המפגש ייקבע בהמשך.
להרשמה לפנות לורה – טל: 04-9059253; נייד – 0523460384

התפתחות מודעותית

תגיות
הראה עוד

כתיבת תגובה

Close