יוזמות חופשיותסביבה וקהילה

התקדמות בענין השילוט

בהמשך לעניין שהתחיל כאן >>

***

לכל בעלי העסקים הקטנים בפרדס חנה כרכור, שלום

התאספנו ביום ראשון בערב, עידו וטלי מלבנדר, ערן הגנן, אייל מלליפוף, אביב מהאוסף ודנה הקרמיקאית.
חשבנו, דיברנו, צחקנו והגענו ל…צעד הראשון.

למי שעוד לא בעניינים אז בקצרה, מועצת פרדס-חנה כרכור הוציאה מכרז לשילוט חוצות שזכתה בו חברת "קשת". עד כמה שידוע לנו כרגע, השלטים אמורים להיות בגודל של… 4 מטר על מטר. והמחיר לפירסום, גם לשלט משותף לכמה עסקים, הוא בהרבה מעל ליכולות של העסקים שלנו.

לכן, חשוב שגם אלה שכבר יש להם שלטים וגם אלה שלא, נתאגד יחד כדי להוות כוח מקומי מול המועצה והזכיין כדי ליצור אפשרות לשילוט במחיר סביר ובצורה אפקטיבית לכולנו. בכך נוכל להימנע משלטים מציקים ומלכלכים ולפרסם את עסקינו בכבוד בעלות מתאימה.
אחת ההצעות שעלתה, היא לאפשר שילוט שונה ברוח אומנותית יותר, זולה ותואמת את עסקינו ואת רוח המושבה. שלמרות גדילתה יכולה לשמור על צביון נעים ומזמין.

אנחנו מתכננים להיפגש עם נציגים מהמועצה בשבוע הבא, ולשם כך קוראים לכל בעלי העסקים הקטנים שחושבים שהצעד הזה נכון – להביע תמיכה במהלך ולהצטרף לקבוצה בפייסבוק (תודה לאייל ולשירה טילס!).דרך נוספת להישאר בתמונה היא להתקשר לאביב: 052-4657366 לסמס, או לשלוח מייל עם שם העסק ופרטי התקשרות, ואנו נזמין אתכם לצעדים הבאים ונעדכן בהתפתחויות.

תגיות
הראה עוד

7 thoughts on “התקדמות בענין השילוט”

  1. יש את זה בתיכנון ארוןך הטווח.

    גם את נושא השילוט וגם את אינדקס "מקומיכאן" (תודה יעלה על ההברקה), אלו דברים שצריכים להיעשות בשיתוף עם המועצה פלוס כרטיס תושב שמקנה הנחות ויום "קניתימקומי". כרגע עוד לא ברור אם אנחנו במסלול שיתוף או התנגשות עם המועצה על רקע עלויות שילוט החוצות של הזכיין שזכה במכרז מול המועצה..

כתיבת תגובה

Close