אוכליוזמות חופשיות

ה- BITE של יעל

 

ה BITE של יעל שמי יעל, אני בת 37, נשואה לרועי ואמא של עידו (בן 4) ושל גיא (בן שנה וקצת). לאחר תקופה ארוכה של לבטים ואי ודאות, החלטתי לעשות צעד גדול עבורי, ולפתוח את ה- BITE של יעל.

תמיד אהבתי לאפות. עבדתי במסעדנות וקונדיטוריה מגיל 16, והיום אני רוצה לשתף אחרים באהבתי לאפיה הביתית. ריחות ילדותי בימים שקדמו לסוף השבוע, מלווים אותי עד היום. הייתי יושבת על הכסא עם ברכיים מקופלות, הסנטר נשען על השולחן הלבן, העיניים מביטות בשקיקה בכל תנועת לישה של אימי, והלב מלא בציפייה. אמא הייתה נותנת לי חתיכת בצק ואני הייתי קולעת צמה, מגלגלת לשבלול, או קורצת צורות לעוגיות. החלק שאהבתי מכל, הוא לשבת על הריצפה מול התנור ולהסתכל על הפלא. איך הבצק הופך ללחם, עוגה, עוגיות או כל מאפה אחר, והריח ממלא את אפי והבית כולו. החלק הקשה ביותר עבורי, היה לתת למאפים להצטנן, וכמעט תמיד לא הצלחתי להתאפק וגנבתי עוגיה או ביס מהעוגה.

 

ה BITE של יעל

היום אני מציעה לכם משלל המאפים שלי. לחמים (שאור, מחמצת, כוסמין, ללא גלוטן ועוד), עוגות ועוגיות, קישים, טארטים, קינוחים ועוד, שנאפים בכמויות אנושיות על מנת לשמור על איכות המאפים, תוך שימוש בחומרים הטובים והטריים ביותר.
לצד המאפים "הקלאסיים" אפשר למצוא עוגות, עוגיות ומאפים ללא ביצים, ללא גלוטן וללא שמרים.

מזמינה אתכם לאירוע הפתיחה של ה- BITE שלי
מסיבה של מתוקים, מלוחים, וריחות משכרים. לטעום, לאכול ולהנות!
יום שישי הקרוב ה 29 ביולי, מהשעה 11:00 בבוקר ועד 15:30
רחוב חוגלה 12/2, שכונת נווה רותם, פרדס חנה
טלפון 052-7075457 אימייל
ברוכים הבאים!

קיים תפריט הזמנות לאנשים פרטיים, אירועים, ובתי קפה ומסעדות. אשמח לשלוח אותו במייל לכל המתעניין. כתבו לי!

תגיות
הראה עוד

7 thoughts on “ה- BITE של יעל”

  1. תודה גדולה לכל מי שהגיע ופירגן, תודה על כל התגובות החמות והמילים הטובות.
    לכל הנעדרים ממסיבת ה BITE, יש לכם הזדמנות להגיע אלינו בכל יום שישי מ 11:00 ועד 15:00. ניתן לרכוש מאפים גם באמצע השבוע, אך בהזמנה בלבד. מוצרים ללא גלוטן גם כן ניתן לרכוש בהזמנה בלבד. אם יש מאפה, עוגה או עוגיה מילדותכם או אירוע מיוחד שאתם עדיין זוכרים את טעמם בפיכם, או לחם שאתם רוצים להרכיב על פי טעמכם האישי, פנו אלינו ונשמח לעזור
    ה BITE של יעל
    052-7075457
    חוגלה 12/2, שכ' נווה רותם, פרדס חנה
    http://www.facebook.com/pages/%D7%A9%D7%9C-%D7%99%D7%A2%D7%9C-BITE-%D7%94/185957094800567

כתיבת תגובה

Close