יוזמות חופשיות

וכל המרבה באהבת חינם הרי זה משובח

ביום שני הקרוב, 28/7/14 מתחילים 9 ימים של אהבת חינם בואדי.

יוזמה שנתית של מיכל ליבידנסקי, כבר השנה השניה? השלישית?  היא לא כותבת,  אולי כי  בכל שנה יש בין המיצרים,  אז עכשיו גם עשייה עקבית להגדיל את האור שליד הצל. לתת לו לזרום ברכות מבין העצים בואדי, באחרי הצהריים הארוכים של יולי. והשנה במיוחד. הנה ההזמנה של מיכל:

אהבת חינם

התקופה הלא פשוטה הזאת, תקופת בין המיצרים, מסתימת אנרגטית בט' באב, תאריך המסמל את חורבן בית המקדש פעמיים בשל שנאת חינם. כולנו יכולים לחוש היטב את השנאה מבעבעת בתוכנו ומחוצה לנו. את היאוש, את הפחד, את הכעס, את חוסר האונים, איך כל החומרים האלה מתערבבים בקלחת הרותחת של חום יולי אוגוסט. הרעיון של 9 ימים של אהבת חינם, הוא להביא אנרגיה של אחדות, אנרגיה של אהבה, מ- א' באב ועד – ט' באב, ואולי לאט לאט להתחיל להפוך את הימים המאתגרים האלה, לקצת יותר רכים.

אז מה קורה? נפגשים כל יום אחר הצהרים בואדי פרדס חנה, בין 17:30 – 20:00 , גדולים וגדולות קטנים וקטנות, מביאים מחצלות, וכל מיני כיבודים, קופסאות אוכל ואת כולם מכבדים. בכל יום יש מפגשים – חלקם הפעלות לילדים וילדות, חלקם הפעלות למבוגרים ומבוגרות, וככה, נפגשים, נושמים, מחייכים, הילדים משחקים עם הילדים, וההורים מפטפטים עם הורים.

מה בתכנית? בימים אלו רוקמת את התכנית המלאה לכל יום. בינתיים, יכולה לגלות שכבר מגויסים: אייל עמית, רותי בר שליו, שי אביבי, ארנינה קשתן, שלמה דהרמה, לילה חפר, ורד שדה, וחברים מהעדה האתיופית שמתכננים לנו מפגש התקרבות סביב קפה…

מתי? מתחילים ביום שני 28/7
איפה? ואדי פרדס חנה, רחוב האורנים
באיזו שעה? 17:30 – 20:00
לאיוונט >

בהמשך אפרסם כאן את התכנית המלאה, בינתיים שימרו את התאריך, הזמינו חברים וחברות, תתחילו להרפות, תחייכו כמה שאפשר, אל תשכחו לנשום, ואל תשכחו לאהוב – זה בחינם!

(הנה מה שהיה בשנה שעברה)

—–

ובמקביל, מערבה מהואדי, בשכונת רמז, יתקיים  בימים רביעי וחמישי 30-31/7,  היריד האנושי הנודד
יוזמה של נועם והדס ילינק ממרכז קשת – מרכז קיימות מקומי פרדס חנה – כרכור.

היריד האנושי הנודד

היריד האנושי הנודד הוא מיזם חברתי-חינוכי-אנושי, הבא להפגיש בין בני-אדם במרחב שמאפשר לכל אחד להיות הן המורה והן התלמיד, מרחב של חופש יצירה ולמידה, דרך התנסות וחוויה.
אנו קבוצה נודדת של חברים אשר מגיעים למקומות שונים בארץ, ויוצרים יחד עם תושבי המקום אירוע שבו נפגשים יחדיו עולמות שונים ויוצרים מציאות של הכרת וקבלת השונה, קירוב לבבות ויצירתיות.
אנו עושים זאת באמצעות סדנאות קרקס, מרחבי יצירה, שימוש בחומרים ממוחזרים, שיחה, מוזיקה ועוד.

אחת השאלות המרכזיות שאנו שואלים את כל מי שמגיע ליריד – מה היית רוצה ללמד?
אנו מאמינים שלכל אחד יש מיומנות או יכולת שהוא יכול לשתף עם מישהו אחר, גם אם בעיניי עצמנו אנחנו עדיין "לא מספיק טובים". אז מה את/ה היית רוצה ללמד?

הפעם נגיע ליומיים לשכונת רמז בפרדס-חנה – מרכז קשת – מרכז קיימות מקומי פרדס חנה – כרכור.
https://www.facebook.com/kayemut.pardes.hanna
ויחד עם המשפחות של הקהילה ניצור את המרחב.

לבקשת הקהילה נקיים יחדיו פרויקט של בניית ספסל בגינה מצמיגים וחומרים ממוחזרים, וכן נקיים דיון לגבי המשמעות החברתית של שנת שמיטה. וכאמור יהיו עוד מגוון פעילויות בהתאם למה שאתן תביאו.
מוזמנים לבוא ולתרום ידע, מיומנויות, נגינה, אוכל, שתייה, חיוך, או כל דבר שמתחשק לכם.
לגבי לינה והגעה מוזמנים לדבר איתנו.

אפשר ליצור קשר גם בטלפון 052-8385304

לאיוונט >

הראה עוד

1 thought on “וכל המרבה באהבת חינם הרי זה משובח”

כתיבת תגובה

שווה לראות גם

Close
Close