השימושון

ורד עצ'בנית!!!1

מאת: ורד לב

אני חייבת לכתוב הפעם על משהו שונה ממה שאני בד"כ כותבת עליו, נושא שממש מביא לי את הסעיף ברמת היומיום ואני יודעת בוודאות שאינני היחידה בעניין הזה.

מכירים את זה שבשעה 19-20 בערב יש פתאום טלפון. לא מזוהה, כמובן. אתם מרימים ויש 2 שניות של שתיקה ואז מתחיל להתנגן לו התקליט של "סופר הכי זול פרדס חנה" או של "ממן" מאור עקיבא או של אם-אמא-שלהם!

זה ממש מביא את הקריזה והבת שלי כבר יודעת לומר "אמא, זה עוד פעם המעצבנים האלה…!!!" בכל פעם שהיא במקרה עונה לטלפון.

מה זו החוצפה הזו? הפלישה לתוך פרטיות ארוחת הערב שלי, בביתי הפרטי, או באמצע יום עבודה נינוח בבית?
מי נתן לחצופים הללו את הרשות לעשות בקו הטלפון שלי כבשלהם?
רק אם אטרח ואגיע עד אליהם ואדרוש שיורידו אותי מרשימת התפוצה שלהם, כפי שעשו כמה מחברותיי, רק אז זה ייפסק? נו, באמת…
היום סופסוף הצלחתי להשיג את הטלפון של הטיפוסים הללו ולהשיג את מבוקשי ואני חייבת לפרסמו פה לטובת אחיי ואחיותיי הסובלים בדיוק כמוני (אני יודעת שאתם שם) 04-6277744 זה של "הכי זול" על "ממן" כבר איימתי בעבר.
זה ממש אבסורד שהם פולשים ורק אם אני מבקשת שלא יטרידו אותי, רק אז הם מפסיקים. שלא יתחילו בכלל!

ושלא תחשבו שלא פניתי לבזק בעניין, אבל הם לא ממש מעוניינים לעשות עם זה משהו ו"אין להם יכולת לשלוט בזה", "זה לא קשור אליהם" וכד'. סליחה, השיחות האלה עוברות דרככם, נכון? ברור שיש לכם קשר לזה ושיש לכם מה לעשות עם זה, אתם רק לא ממש רוצים…

אגב, זה לא מוגבל רק להודעות הטלפוניות המעצבנות האלה, אלא גם בסלולריים- שהם גם פרטיים שלנו- וגם בדואר האלקטרוני- שהוא גם פרטי שלי.

מה שחשוב בעניינים מסוג זה, זה שלא נשב בשקט, בחיבוק ידיים, נמשוך בכתפינו ונאמר ביאוש לילדינו 'אין מה לעשות', יש בהחלט מה לעשות!
אם כל אחד שזה מפריע לו ירים את הטלפון הזה, או ייגש למקום המטריד לא תהיה להם ברירה אלא להבין שזה מפריע לאנשים ושאם הם יתעלמו מאיתנו תהיה גם תהיה אכיפה.
אבל אם נשב בשקט, אף אחד לא יטרח לאכוף את החוק הזה עבורנו…

לי זה דיי ברור שכף רגלי לא תדרוך במקומות הללו ושאותי כלקוחה הם הפסידו כבר מזמן.
חרא של שיטת שיווק בעיניי, אם זה מה שהיא גורמת ללקוחות לעשות. אבל אולי אני איזה סוג של דינוזאור ומרבית האנשים נהנים מזה שמישהו אומר להם בטלפון (שלא הם משלמים עליו) איפה ללכת לקנות היום, איפה הכי זול והכי משתלם…
אני רוצה לקוות שלא כך הוא ושלאנשים יש קצת יותר יכולת בחירה והבחנה מזה, אם כי אני בהחלט לוקחת בחשבון שאתבדה…

הראה עוד

16 thoughts on “ורד עצ'בנית!!!1”

  1. ורד, נזכרתי בפוסט הזה עכשיו, כי התקשרה אלי נציגה מחברת אשראי והציפה לי את המוח במוצרים מופרכים – כמו אפשרות לצאת לחופשה בחמישים אחוז הנחה, אח"כ זה עלה ל 80% ("בלי התחיבות") וכשהיא הציעה לי הגרלה ב- 90 אג' בחודש חתכתי את השיחה בפראות.

  2. תודה על מספר הטלפון. זה באמת מעצבן ומסיח את הדעת מדברים חשובים. התקשרתי אל המספר וענתה לי גברת בשם בירקה שהבטיחה להוציא את מס' הטלפון שלנו מהרשימה שלהם. אני מחכה לתחולת החוק שהכנסת אישרה ולתבוע את ה- 1000 ש"ח על כל התקשרות שלהם במידה ולא יפסיקו

  3. מותק שלי, קיבלתי עכשיו מייל על הנושא שאומר שצריך להתקשר ל-199 ולבקש שיחסמו לך את הקו לשיחות מוקלטות (פרסומת). עשיתי כך וזה עובד(!) פשוט בזק לא מפרסמת את השירות הזה כי זה ייקח לה לקוחות שהיא נותנת את מספריהם לחלק הממפרסמים. המוקדנית אמרה לי שמעכשיו הקו שלי יהיה חסום לשיחות פרסומת של בזק ושל חברות שעושות את הפרסומת דרך בזק, אבל לא לכאלה שפשוט דגו את המספר מספר הטלפונים, על זה אין להם בקרה כמובן. אז את מוזמנת לנסות את השירות, זה בטח יסנן לך לפחות חלק מהשיחות..

  4. טוב, כרגע זה קרה שוב.
    ברוב חוצפתם הם העזו להתקשר אליי שוב!!!

    התקשרתי אליהם שוב והם "יעשו הכל כדי להוריד אותי מרשימת התפוצה שלהם".
    המסכנה שענתה לי לטלפון אמרה בדחילו ורחימו שהיא לא יודעת מה לעשות, הם רק שולחים פקסים לחברה שמתעסקת בזה ואין לה כל קשר אליהם, היא לא מבינה למה הם שוב מתקשרים.

    כ"כ עולם מערבי- יד ימין לא יודעת מה יד שמאל עושה, אף אחד לא לוקח אחריות, כולם מתנערים ואת ארז- סגן מנהל הסניף- כנראה לא ממש הרשמתי. כן, הוא רשם את המספר והבטיח שלא יקרה שוב, אבל מה הוא כבר יכול לעשות…המסכן…כולה סגן מנהל סניף של סופר הכי זול בפרדס חנה…

    למי יש רעיון איך להעלות את זה לשיח ציבורי גדול יותר?
    מי מכתבי העיתונות אוהב להתעסק בעניינים שכאלה?
    >ורד, כמובן, לא כ"כ קוראת עיתונים!

  5. למה הם משלמים על זה יותר אם הבטלפון נשאר פתוח? לא הבנתי…
    ואני משערת שיש להם מעין דיל כזה דרך תוכנת מחשב כזו או אחרת וזה לא עולה להם כ"כ הרבה…

    גמני לא הצלחתי להשיג אותם דרך בזק ובסוף רק דרך האינטרנט איכשהו…

  6. תהיתי על מה כל כך התעצבנת ואני מסכימה איתך לגמרי. זה תמיד בשניה הכי לא נוחה בין הארוחה לאמבטיה ואם לא עונים אז השיחה עוברת למשיבון וצריך למשוך הודעה, עוד התעסקות.

    הלכתי להכי זול והם רשמו את הטלפון שלי ומאז לא התקשרו, אבל יש אחרים. גם לאלמ ניסיתי להתקשר אחרי כמה נדנודים ולא יצא כלום.

    התקשרתי לבזק ואמרו לי שיש אפשרות לחסום את הקו לכל השיחות המוקלטות אבל אז זה אומר שהקו חסוי ולא מופיע במדריך טלפונים. אולי עדיף.

כתיבת תגובה

Close