השימושון

חג שמח ומסר מאוריאלה

אחד הדברים המקסימים באינטרנט זה שאפשר ליצור קשר מיידי עם מי שרוצים, ולהיענות.
אוריאלה פז מורין היא מאסטר הילינג ותקשור, רואה על-חושית, מתמחה במגנוט, אלכימיה והגשמת משאלות, ומנחה מסעות רוחניים בארץ ובעולם. האתר שלה נמצא אצלי במועדפים כבר כמה חודשים כי יש בו שתי מדיטציות טובות וגם כי אפשר למשוך בו מסרים אישיים, שזה חלק מהתחזוקה האנרגטית שלי מול המחשב.
לפני כמה ימים, קצת לפני שהלכתי לישון, הרגשתי צורך להודות לה על נוכחותה המסויימת בחיי. להפתעתי היא ענתה מייד (גם בדיוק היתה קצת לפני השינה), ואתמול הגיע ממנה עוד אימייל, לכולם:

ברכות של אור , כאן אוריאלה,

אנו נמצאים בזמן מיוחד שבו מתרחשים בו-זמנית כמה תהליכים:

1. סגירת מעגלים-
זה הזמן לשחרר כל מה שאיננו משרת יותר את הנתיב הגבוה שלכם. חלק מכם מסיימים מערכות יחסים שאינן הולמות את צמיחתכם, חלק משנים מקומות עבודה, משחררים דפוסים ישנים.. יוצרים סדר בבית הפנימי והחיצוני. מפנים מקום לחדש..

2. התגבשות-
האנרגיה העכשווית, הזמינה כבר יותר מחודש, איננה פשוטה לאנשים רבים החווים אותה כמועקה, עייפות וצורך לישון הרבה, תחושה ש"דברים לא זזים"..
אנרגיה זו נוכחת כעת במלוא עוצמתה על-מנת לאפשר לנו תהליך חשוב. המתנות שהיא מביאה איתה הן חיבור פנימי מדוייק עוד יותר. זה לבדוק מחדש את הבחירות שאתם בוחרים בחייכם, לגבש את דרככם, המטרות, היעדים, סדרי העדיפויות והליכה אחר קודים פנימיים ולא חיצוניים. זה הזמן לאיזון וארגון מחדש של המערכת שלכם. ייתכן וזו מערכת הקשורה במשפחה, עיסוק, בריאות פיזית או היבט רגשי.
אלו מכם הקשובים לתהליך זה נמצאים כעת במהלך משולב הכולל בתוכו בו-זמנית: סגירת מעגלים וסיומים, התכנסות פנימה וקשב, ולצד אלה- התחדשות, רעיונות חדשים, פיתוחים וזרעים ההולכים ונובטים בתוככם. זהו זמן התגבשות. זמן הריון..

זרימה עם אנרגיה עכשווית זו מאפשרת בהמשך להוציא לפועל, לממש, לחוות צמיחה ויצירה.

התענגו על זמן-גיבוש זה. התמסרו לתהליך ההתבוננות, הארגון מחדש, ההזדמנות ליצור שינוי.

כי רק שינוי- מביא ש י נ ו י

מאחלת לכם חג של חיבור לחופש, הפנימי..

חג של שמחה ודרור לנשמה

ב א ה ב ה

אוריאלה פז- מורין

(לשעבר שדה-זהר)

הראה עוד

כתיבת תגובה

Close