השימושון

החודש בסטודיוגה:

שיעורי יוגה לנשים בהריון עם שרה'לה שפס-וינקלר
הזדמנות מצויינת ללמוד יוגה מאישה קסומה ומיילדת מדהימה. בואו לשלב תירגול גופני ונפשי בשילוב עם נשימות, תנוחות מומלצות ללידה וחוכמה נשית (וגם פינוק). התירגול מתאים לכל ההריוניות מסוף השליש הראשון – גם לכאלו שלא תירגלו לפני ההריון. השיעורים יתקיימו בימי שני ובימי חמישי בין השעות 8:30 – 10:00 בבוקר.
שתהיה לכולן לידה זורמת ומעצימה!

שיעור יוגה חדש למתחילים
יתווסף ביום ראשון בבוקר למערכת השעות. השיעור יתקיים בשעה 08:30 – 10:00

שיעורי סייף
שיעור חדש, מלהיב ומעניין רוצה לקום ולהיות… שיעורי סייף שיועברו ע"י אייל קורן, אלוף ישראל לשעבר בסייף. דרך האבירות והאצילות שבאמנות עתיקה זו ילמדו ערכי מוסר בסיסיים, הגוף יתחזק והגמישות תשתפר, וגם תחוו דבר אחד או שניים על עצמכם ועל ההתמודדות עם העולם…

סטודיוגה

ריקוד אחר עם טלי הורוביץ: לרקוד, להרגיש, להיות
עקב הביקוש, השיעורים יתקיימו מעתה פעמיים בחודש: כל יום שישי הראשון בכל חודש בשעה: 13:30-15:30 וגם ביום שני, שבועיים לאחר מכן, בשעה 21:00.
במסע דרך ריקוד נפגוש את האומן, הרקדן, המרפא הפנימי דרך הגוף נגיע אל הלב, נעבור, נשקיט את הראש וניגע בהוויה, חדשה, אמיתית, אותנטית. נאהב ונוקיר את הגוף ואת הנפש דרך מוזיקה ותנועה. ריקוד אחר היא שיטת תרגול השואבת את השראתה מריקוד חמשת המקצבים של גבריאל רות'. בעזרת הריקוד שנשען על יסודות מוסיקליים ותנועתיים שונים, הגוף משתחרר מתבניות עבר ולומד לנוע בדרך חדשה ומקורית. אתם מוזמנים לרקוד בהקשבה, שחרור, וחופש ממוסכמות.
להלן רשימת התאריכים לחודשים הקרובים: יום שישי – 1/6, יום שני – 11/6, יום שישי – 6/7 , יום שני – 16/7, יום שישי – 3/8

שיעורי יוגה לילדים
תרגול היוגה תומך בהתפתחות נכונה של השלד, עוזר בהקניית הרגלי יציבה נכונים, משפר את העיכול וזרימת הדם ומקנה לילד בטחון עצמי והיכרות עם הגוף והנשימה. השיעורים מועברים ע"י מורים שהוסמכו במיוחד ללמד ילדים. דרך משחקים וסיפורים הילד לומד את תנוחות היוגה ונשימה נכונה.
יוגה לכיתות א'-ה' ימי ראשון 16:30 – 17:30
יוגה לגילאים 3 – 6 ימי שני 16:30 – 17:15 בשיתוף ההורים.
מחיר חודשי לחוג – 150 ש"ח
הקדימו להירשם, מס' המקומות מוגבל.

פרטים נוספים על השיעורים ומאמרים מעניינים באתר של סטודיוגה ובטלפונים: 077-8848808 , 050-2895673

שיהיו ימים טובים והרבה ברכה,

ניב וליאת דור-כהן
מרכז סטודיוגה ליוגה-מודעות-תנועה

הראה עוד

1 thought on “החודש בסטודיוגה:”

כתיבת תגובה

Close