חינוךילדים

חדש בכרכור: גן שלנו

גן חדש נולד בכרכור. בעצם, יותר נכון לומר שהוא נמצא בחבלי לידה…

גן שלנו

"גן שלנו" הוא התגשמות של חלום אותו אני נושמת ובונה כבר כמה שנים. הגן יפתח רק בספטמבר, אך מבנה כבר יש, ואני מזמינה אתכם לבוא להכיר אותי – גבריאלה, את החזון שלי ואת מה שיש לי להציע לכם….

אז שמי גבריאלה, אמא לתלמה ואשה לגילי.
נולדתי לאמא גננת שמינקות יצקה לתוכי שירים, סיפורים ואהבה לילדים. כשבגרתי והתחלתי לחפש דרכי בעולם, הגורל כיוון אותי בחזרה לאותה אהבה ישנה, ושם אותי כמטפלת במשפחה של חינוך ביתי. שם, ביערות הגשם האוסטרלי הבנתי שחינוך זו הדרך שאליה ארצה לפנות "כשאהיה גדולה"…

מאז עברו המון שנים….בתחילה עבדתי כסייעת. ראיתי כי טוב, החלטתי ללכת ללמוד. סיימתי תואר ראשון לחינוך לגיל הרך ובלתי פורמלי , וכשלא שבעתי המשכתי גם לתואר שני בהתפתחות הילד וייעוץ חינוכי לגיל הרך. לאורך כל שנות לימודי עבדתי, ולמזלי זכיתי להחשף אל מגוון מסגרות חינוכיות – החל מגן אמהות אינטימי ומצומצם עם 5 ילדים ואמהותיהם, וכלה במעון יום הומה מול קבוצה של 35 זאטוטים ופמליית מטפלות נכבדת.

מכל חוויה שכזו השכלתי, למדתי והפנמתי. על הדרך, על מנת לא להשחק פיניתי מקום לטיפוח שאר האהבות שלי – יצירה, מוסיקה ותאטרון. הייתה גם סאגה קצרה של העברת הידע הלאה, בהדרכת מטפלות וגננות, אך מהר מאוד הבנתי שמה שאני באמת רוצה לעשות, זה לחזור ל"שטח", ולעבוד עם ילדים.

אז אחרי הרבה שנים כשכירה פה ושם הנה סוף סוף הגיע היום ואני פותחת מקום משל עצמי, מקום בו אני מתכוונת ליישם את כל הידע שצברתי – זה שנרכש באופן פורמלי באקדמיה, זה שהגיע עם הנסיון, וגם זה הטבעי – שמגיע ממקום של אינטואיציה ונשמה.

פשוט בשלולית

אני יכולה לדבר ולדבר ולדבר על הגישות, הדרכים, "שיטות העבודה" שמנחות אותי ומעצבות את תפיסותיי, אך מתוך שאיפה לפשטות, ותודות לפורמט הנוכחי אני יכולה להתמקד בעיקר ורק לספר, שהעבודה שלי מתבססת על רגישות, מתן כבוד לערך וייחודיות של כל ילד כאינדווידואל והאמונה כי ניתן להבין ילדים באופן הטוב ביותר בהקשר של חיי משפחה, תרבות וחברה.

אני גאה להכריז כי ההרשמה לשנת הלימודים הבאה נפתחה, ואני אשמח לפגוש ולהכיר את כולכם. בשנת הלימודים הנוכחית, אני עדיין משפצת, מקשטת ומשפצרת את המבנה בו יפעל הגן, אז אנא צרו עימי קשר לפני שאתם מגיעים להציץ…

גן שלנו – גן לגילאי 3 חד' עד 4 שנים (בשלוש קבוצות גיל) | קדמה 76, כרכור (ליד השופרסל) | ליצירת קשר: גבריאלה 050-5587697 או במייל

תגיות
הראה עוד

10 thoughts on “חדש בכרכור: גן שלנו”

  1. גבי יקרה,
    כמה קשה למצוא היום אנשי חינוך איכותיים וכמה מזל יש להורים ולילדים שירשמו לגן שלך!
    הערכה רבה יש לנו אליך. ידעת תמיד להוציא מכל ילד את החוזקות שלו, ועזרת לילדים לפתח עצמאות מבלי לוותר על החום והרגישות. הבאת המון יצירתיות, דימיון וערכים, ופעלת תמיד תוך שמירה על כבודם של הילדים. לא סתם הם אהבו אותך כ"כ, והחיוך על הפנים והשמחה שבה הלכו כל בוקר לגן העידו על כך שטוב להם.
    המון בהצלחה בדרכך החדשה!

  2. גבי יקרה,
    קודם כל מאחלת לך המון הצלחה בדרך החדשה!
    מנסיון, בטוחה שגם הילדים בגן החדש יהנו מהתכונות הנפלאות שלך בהן האהבה לילדים, ההקשבה, המסירות, היצירתיות ובקיצור הדבר האחר הזה שאת מביאה עמך. בקיצור ממליצה בחום !!!

כתיבת תגובה

Close