בעלי מקצועטיפוליםכלליכתיבה פרטיתמוזיקהסדנאות, קורסים, חוגים

חוגי מוסיקה לילדים בפרדס חנה – עם עידן ויצנר

כשהייתי ילד אהבתי לשיר. כמו כל הסיפורים הכי קלישאתיים, הייתי סוגר את הדלת, מבודד את עצמי מהעולם ושר בקולי קולות במשך שעות. הרגשתי שם, בחדר הזה, שיש לי כל מה שאני צריך. ולרגעים רבים גם היום, כשאני עם עצמי או על במה ואני פשוט שר, אני מרגיש ממש ככה. כמו הילד הזה שמוסיקה תמיד הייתה כל העולם שלו. כמו הילד הזה שהרגיש שדרך השירה הוא מוציא כל מה שיש לו ונותן לו מקום בעולם.

מהמקום הזה אני מלמד מוסיקה ילדים, צעירים ונוער. אני מלמד אותם לשיר, לכתוב, לנגן ולהבין מוסיקה טוב יותר. אני חושב שיש כוח מאוד גדול ללמד מוסיקה כשאתה חי את הצד האמנותי שבה, כשאתה כותב, שר ויוצר בעצמך. ואני חושב שכבר מגיל קטן ילדים יכולים להרגיש את האהבה הגדולה הזאת ולספוג אותה לתוכם ולהידבק, אם היא באמת נמצאת שם גם אצלם. לשמחתי עדיין לא פגשתי ילד שלא אוהב מוסיקה…

את הרעיון לחוגי המוסיקה לילדים פיתחתי מתוך הרצון להנגיש אותה לילדים קטנים ולחשוף אותם אליה מגיל צעיר. החשיפה למוסיקה מגיל צעיר תורמת בכל כך הרבה רמות ועוזרת לכל ילד ברבדים אחרים בעצמו. העיסוק במוסיקה מגיל צעיר עוזר לילדים לפתח את הביטחון שלהם בעצמם, לשפר את היכולות הקוגנטיביות שלהם ואת המוטוריקה העדינה, לעבוד בקבוצה, לחוות חווית למידה מתוך עניין והנאה, לתת הרבה מקום לרגשות ולתחושות, לפתח את הדמיון ועוד כל כך הרבה. אין כמעט תחום שמוסיקה לא נוגעת בו ואני חושב שזה מה שהכי יפה בה.

בחוגי המוסיקה לילדים אני מאפשר להם מרחב להתנסות בנגינה על כלי נגינה שונים, לתופף, לשיר, לזוז, לרקוד ולהתחיל להבין את השפה המוסיקלית, כל אחד בהתאם ליכולותיו וגילו. ללמוד תווים, לדעת מהם כלי התזמורת ואפילו להכיר מלחינים שונים מתקופות שונות בהיסטוריה. את כל זה אנחנו לומדים מתוך חוויה, משחק וחזרתיות שמאפשרת לילד ללמוד בלי להרגיש שהוא לומד. הילדים בחוגים לומדים לכתוב מוסיקה משל עצמם כבר במפגש הראשון ונהנים מהמפגש החברתי עם ילדים אחרים. המטרה שלי הוא ליצור חוג שהילד ישמח לחזור אליו בכל שבוע מחדש ובינינו, לחזור להרגיש שוב ילד בעצמי בכל פעם מחדש יחד איתם.

אם אתם רוצים לקבל יותר פרטים על החוגים שמתקיימים בקיבוץ עין שמר ולהגיע למפגש היכרות עם החוג ואיתי, אתם מוזמנים לפנות אלי, בטלפון, מייל או פייסבוק או ללחוץ על הקישור שכאן, להשאיר את הפרטים שלכם ולקבל את כל המידע שאתם צריכים.

עידן ויצנר: 052-4868072   |   מייל   |   אתר   |   פייסבוק

מפגשי ההיכרות הקרובים יתקיימו בעין שמר:
יום חמישי – 25.10.18
גילאי 3-4 בשעה 16:30
גילאי 5-8 בשעה 17:30
יום ראשון – 28.10.18 (קבוצת בוקר)
גילאי 3-4 בשעה 10:30

מאוד אשמח לפגוש אתכם ואת הילדים שלכם ולחשוף אותם לעושר מוסיקלי, שאני בטוח שיתרום לכל אחד מהם בדרכו, יביא לו משהו חדש לחיים ומתנה שילד בכל גיל היה שמח לקבל.

בוידאו שכאן, תוכלו לצפות בתגובה של עינת וילף, אמא לנינה בת הארבע, אותה לימדתי מוסיקה לגיל הרך ומשם בעצם הכל התחיל…

תגיות
הראה עוד

1 thought on “חוגי מוסיקה לילדים בפרדס חנה – עם עידן ויצנר”

כתיבת תגובה

Close