אמנות ועיצובבעלי מקצועכלליסדנאות, קורסים, חוגים

חוג טיסנאות ותעופה בפרדס חנה – עם רון גרנות

לכיתות ב' עד י"ב - מפגש מבוא ביום ג' ה-29.10 בשעה 17:15

חלק בלתי נפרד מהחוג מוקדש ללימוד תאורטי של עולם התעופה, חלקי המטוס, תפקידם ואופן פעולתם, הכוחות הפועלים על המטוס בכל שלבי התעופה, איזון, מציאת מרכז הכובד וכ"ו. במהלך המפגשים ילמדו המשתתפים לקרוא שרטוט, לשרטט בעצמם, ולעבוד עם מגוון של כלי עבודה, דבר המפתח מאד את היכולות בתחום המוטוריקה העדינה.

דגש רב מושם על תוצאה סופית שיש בה דיוק, אסתטיקה, וסימטריה, כל זאת תוך שיפור מיומנויות העבודה כגון חיתוך, שיוף והדבקה ושאיפה להשגת גימור איכותי של הטיסן. החוג מפתח מאד יכולת ריכוז, התמדה, סבלנות ודיוק ואת היכולת לעבוד באופן עצמאי ובמסגרת צוות. חוג טיסנאות מעניק מיומנויות ברמה מאד גבוהה המאפשרות למשתתפים להמשיך ולהתפתח במגוון רחב מאד של תחומים אחרים בעתיד.
במסגרת החוג נערוך סיור מודרך במוזיאון המדע בחיפה עם התמקדות על תחום התעופה, "מרתון בניית טיסנים" וסיור בטייסת F16 ברמת דוד.

החוג מיועד לילדים מכיתה ב ועד י"ב (חלוקה לתתי קבוצות ע"פ הגילאים ובנייה ברמות שונות ובמידת הצורך חלוקה לימים נפרדים).

החוג ייערך בפרדס חנה בימי ג' בין השעות 17:15-18:45

מפגש מבוא יתקיים ביום ג', ה-29.10 בשעה 17:15 בפרדס חנה

 

על המדריך רון גרנות:

את הפלא של עולם התעופה הכרתי כשהייתי ילד בן 7 והכל התחיל בזכות טיסן קטן ופשוט מעץ בלזה שקיבלתי במתנה ליום ההולדת. טיסן אותו הטסתי בגינה שליד הבית שלי עד אין סוף, מהופנט כולי ממטוס קטן שטס באוויר, גבוה בשמיים, עושה לופים וגולש על זרמי אוויר, בזמן שרק שניה אחת לפני זה, הוא היה ביד שלי… עולם התעופה הקסים אותי.

מאז ועד היום אני עוסק כתחביב בפיתוח, המצאה ובניה של טיסנים חדשים (כל הטיסנים שהילדים בונים בחוג הם פרי של פיתוח עצמי) גילשונים, טיסנים ודאונים. בנוסף, כחלק בלתי נפרד מהעניין שלי בעולם התעופה, אני מטיס דאונים ומטוסים ממונעים מסוגים שונים ורואה את העולם מזווית קצת אחרת…

חוג טיסנאות הוא הזדמנות מצויינת להכיר את היופי של עולם התעופה ובמקביל להחשף לידע רחב בתחומים שונים ולמיומנויות טכניות מגוונות שיכולות לתרום באופן משמעותי להצלחה בעתיד. חוג טיסנאות, השמיים הם הגבול…

לפרטים נוספים: רון 054-9485433    |    rongreenproject@walla.co.il

לאתר של רון >

תגיות
הראה עוד

כתיבת תגובה

Close