השימושון

חול המועד, ערב, הילד הלך לישון

אחרי יום שלם אצל הסבתא בחיפה, בשעה שאמו מתעמקת בתורת אייג'ל במרכז הקונגרסים. היינו צריכים להשלים שעות ספה ביחד ורק עכשיו הוא נרדם. בחיי. סבתא קנתה לו את הסרט החדש של דובוני אכפת לי והסכמתי לו לצפות בו כי אין מחר גן, ואז מרוב עייפות הוא פשוט לא הצליח להירדם, ואז עוד פרק מדוקטור דוליטל ויאללה – צנח לו מלאך.

חיפה היפה משולטת כולה בכרזות חוצות בדבר פסטיבל להצגות ילדים שיש בה עכשיו, וגם איזה קרקס שהגיע לעיר. כשחיפשתי את הלינק לתת לאלה מכם שמחפשים מה לעשות מחר עם הצאצאים, נדהמתי לגלות כמה פסטיבלים יש בחופש הזה. פשוט טונות בלונות. ואני, במקום ללכת איתו לכל המקומות האלה, מפשילה שרוולים ויוצאת למסע שיאפשר לי לקנות את כל הכרטיסים האלה, כבר בחופש הבא. בקצב שבו הילד שר את פסטיבל פסטיגל גיבורי פנטזיה גיבורי הממלכה האבודה (הוא וכל הילדים בסביבה שלו, כולל הטף האנתרופוסופי!) אני עוד עשויה למצוא את עצמי בחנוכה בסינרמה. אללה יסתור.

ומה אתם עושים בחג?

הראה עוד

1 thought on “חול המועד, ערב, הילד הלך לישון”

  1. מה חג? איזה חג? עוד חג? לא מספיק?

    אנחנו (זאת אומרת – הן. עם אבאשלהן) היינו במוזיאון בעין דור והיו שם כלמיני פעילויות נחמדות לילדים וגם להורים שלהם והיה סבבה (בעיקר לי. זכיתי לכמה שעות עבודה שקטות) וזהו. מספיק אירועי חוץ, עכשיו להתאושש.

כתיבת תגובה

Close