חופש וזרימה במערכות יחסים

בואי לגלות את הסוד לחופש וזרימה במערכות יחסים

זו ההזדמנות שלך ללמוד כיצד להשתחרר מהצורך באהבה, קבלה והערכה בסדנה של יומיים מרוכזים, עם מגי קרטר, מאפשרת בכירה בשיטת ביירון קייטי, שמגיעה אלינו במיוחד מארה"ב.
בהרשמה לסדנה עם מגי קרטר מגיעה לך מתנה מיוחדת נוספת: מארז DVD כפול של ביירון קייטי עם תרגום לעברית.
מתנה זו מגיעה לך כיוון שהגעת דרך מושבה חופשית. אנא ציין בטופס ההרשמה קוד קופון 100013

מגי קרטר

מה היית עושה אם הייתי מגלה לך שיש גורם אחד בלבד, גורם סודי, שנמצא מתחת לפני השטח, שאחראי לכל הקשיים שיש לך במערכות היחסים שלך ? כן, הכוונה לכל מערכות היחסים שלך – עם בן הזוג, הילדים, ההורים, האחים, עם הכלה, עם החמות, בעבודה ועם חברים?

יותר מזה, מה היית אומרת אם הייתי אומר לך שאותו הגורם ממש אחראי גם לקשיים שיש לך עם עצמך? חוסר קבלה עצמית, חוסר הערכה עצמית, תלותיות, פחד לבטא את מי שאת באמת ולהיות מי שאת, קושי עם קרבה ואינטימיות אמיתית.

אני יודע שאני הייתי רוצה לזהות את הגורם הזה ולסלק אותו מהחיים שלי – ומה איתך?

זוכרת את הנסיכה דיאנה ואת מרילין מונרו ? היה להן הכל – כסף, תהילה , מעמד , אהבה עצומה מצד ההמונים, אך מבפנים הן היו אומללות, כי כל מה שקיבלו לא הספיק, כי הן לא ידעו כיצד להשתחרר מהצורך באהבה, קבלה והערכה.

– אכפת לך מה חושבים עליך?
– ביקורת מכווצת וסוגרת אותך?
– את מרגישה שמשתלטים עליך או מזלזלים בך?
– מפריע לך שבן הזוג לא מעריך ולא מפרגן?
– חשוב לך שיהיה לך מישהו שיספק לך יציבות, שתוכלי להישען עליו?
– את לא אומרת בחופשיות מה שאת רוצה?
– קשה לך להגיד – לא?
– את מקריבה את עצמך למען אחרים – על חשבונך?
– קשה לך להציב גבולות לילדים שלך?
– חשוב לך שיתנו לך הרגשה שאת חשובה ומיוחדת?
– אין לך מספיק קרבה ואינטימיות או הנאה או ביטחון במערכות יחסים?

שימי לב, אם יש לך אפילו רק אחד מהסימפטומים הללו – את, כמו כולנו , לכודה בצורך לאהבה, קבלה והערכה :

איש שיבולת השועל (מתוך אהבתך נחוצה לי- האם זאת האמת?)
בפעם הראשונה שצעיר מסוים בילה את הלילה בדירתה של חברתו, היא הגישה לו את ארוחת הבוקר החביבה עליה: דייסת שיבולת שועל. הוא לא ציין באוזניה שהוא שונא שיבולת שועל, מכיוון שלא רצה שיתגלעו ביניהם מחלוקות, בייחוד לא אחרי שקיימו זה עתה יחסי מין. הוא כלל לא בדק את המחשבה שאמירת האמת תרגיז אותה.

לאחר שהתחתנו היא הגישה לו דייסת שיבולת שועל לעתים קרובות, והוא המשיך לאכול אותה. הוא חשב שאם יודה עכשיו עד כמה הוא מתעב שיבולת שועל, ירגיז אותה עוד יותר, מאחר שאז תתגלה העובדה ששיקר לה זמן רב. הוא העדיף לאכול דייסת שיבולת שועל מאשר להתמודד עם מה שהאמין שאשתו תחשוב עליו אילו יגיד לה את האמת. והוא עדיין אוכל דייסת שיבולת שועל לארוחת הבוקר, עשרים ושלוש שנים לאחר מכן.

האם גם בחייכם יש דייסות שיבולת שועל? אֵילו דברים אתם עושים למען האהבה, אשר בנסיבות אחרות לא הייתם עושים? ביקשתי מידידים אחדים לענות על השאלה הזאת, ואחת מהם שלחה לי את הרשימה הבאה:

גיהצתי את החולצות שלו.
הכנתי ארוחות ערב טובות והעמדתי פנים שאני נהנית לעשות את זה.
העמדתי פנים ששום דבר שהוא אומר לא יכול לפגוע בי.
העמדתי פנים שנפגעתי ממה שאמר יותר מכפי שנפגעתי באמת.
העמדתי פנים שכל מה שהוא אומר חשוב לי.
אני אדם של לילה, והכרחתי את עצמי להפוך לאדם של יום.
פעם אחד הסתפרתי בתספורת קצוצה מאוד.
התרחקתי מבני המשפחה שלי כדי להוכיח לו שהוא נמצא במקום הראשון.
ניסיתי להפסיק להתאבל על מותה של אמי.
בחרתי בקריירה שלא עניינה אותי.
לבשתי תחתונים לא נוחים.

יש דרך פרקטית להשתחרר מהצורך באהבה , קבלה והערכה
כן, עד כמה שזה נשמע בלתי אפשרי, ניתן להשתחרר מהצורך באהבה, קבלה והערכה ועדיין לקיים מערכת יחסים קרובה, אכפתית ואוהבת.

אז איך עושים את זה? הכל מתחיל ונגמר בחשיבה שלך.

הצורך באהבה, קבלה והערכה מאחרים נובע אך ורק מתוך מערכת של אמונות שגויות שאימצת לעצמך על מערכות יחסים, איך את יכולה לדעת שהן שגויות ? עובדה – הן לא עובדות , הן לא מביאות אותך למערכות יחסים מאושרות, זורמות , הרמוניות , חופשיות.

אז כיצד משתחררים ממערכת האמונות השגויה הזו – שיטת העבודה של ביירון קייטי נותנת את התשובה. מדובר בשיטה פשוטה, פרקטית ויעילה הכוללת 4 שאלות ו-3 היפוכים שמאפשרת להשתחרר מכל מחשבה שגויה או אמונה לא מדויקת.

לא צריך לחשוש, גם אם אינך מכירה את השיטה, גם אם לא שמעת עליה כלל או שמעת מעט מאד, וגם אם את מכירה אותה כבר שנים – את התרגילים הייחודיים שיהיו בסדנה אף אחת לא מכירה, ואנחנו מתחילים מההתחלה.

ביירון קייטי, מנהיגה רוחנית ועסקית, שנבחרה לאחת ממאה הנשים שישנו את פני המאה הקרובה, היא זו שפיתחה אישית את התרגילים שאתן עומדות לחוות בסדנה.

אם קראת עד לכאן כבר מגיעות לך 7 מתנות חינם ללא שום התחייבות.

בנוסף אם תרשם לסדנה עם מגי קרטר מגיעה לך מתנה מיוחדת נוספת מארז DVD כפול של ביירון קייטי עם תרגום לעברית. מתנה זו מגיעה לך כיוון שהגעת דרך מושבה חופשית. אנא ציין בטופס ההרשמה קוד קופון 100013

לקבלה מיידית של 7 המתנות והפרטים המלאים על הסדנה עם מגי קרטר כתבו מייל לורד פלד, עם עותק אלי, וציינו שהגעתם דרך מושבה חופשית.

כתיבת תגובה

Close