2012 זה עכשיואקולוגיהוידאוזוגיות ומשפחהכתיבה פרטיתמציאותסביבה וקהילהשיטוטים

חופש, נעים, ברגל

איך לפעמים אני מתעייפת.
מכל המירוץ.
משאבי מים, ארנונה, חשמל, טסט לאוטו, מוסך, שיחות עם נציגי שירות בטלפון, שימור לקוחות, שימור הכוחות, התרסקויות על הספה, זינוקים מהירים לאסוף מהחוג, זמן בהיה. ענייני גבייה. הגדרה עצמית. בדיקת מציאות. שיטוטים בתוך חבילות מחשבה.

**
אביב וסתיו, העונות של חילופי הבגדים.
כל קונספט ההלבשה הפך להיות קליל, קל לשחרר וקל לאסוף. כמעט כל המלתחה שלי מרוייזת – חצאיות, מכנסיים, חולצות, סוודרים, ועכשיו גם נעלי ספורט נוחות להפליא ויפהפיות, חדשות לגמרי, שמצאתי במסיבת ההחלפות אצל חמוטל ואילן בשבת שעברה. "וואו, גאוקס, פששש. זה מסוג הנעליים ש, אני עוד לא מרשה לעצמי" איבחנה ע' במשפט אחד את המציאה.
באו לי בזמן, בדיוק כשהאוטו נכנס למוסך ליומיים והתחלתי לחרוש ברגל.

הלך המנוע צעדים ואחר כך המשאבת דלק. המוסכניק אומר שהיום, בעידן המכוניות הממוחשבות, ארגז כלים זה אולדסקול והכי טוב להחזיק טלפון נייד. הטלפון הנייד שלי אולדסקול בעצמו. לא באמת יש זמן לגבש דעה ברורה על אנדרואיד/אייפון בעד ונגד וכבר מגיע מכשיר כף יד חדש בדיל משתלם יותר. עוד אין לי. ראיתי אצל חברים ואני גם מידי פעם ממששת. לפני כמה ימים, תוך כדי ניווט עלתה לי מחשבה, שההכשרה האמיתית שהמכשירים האלה באים ללמד היא לעבור מאזור לאזור בקלילות, בלי להיכנס למקומות שלא רוצים להיכנס אליהם. לפתח אינטיליגנציה חדשה בקשר שבין המוח והידיים. ושהתוכן הוא רק כדי להעסיק את המחשבות בינתיים..

**

אז ברגל. כשהולכים ברגל אפשר לחוש את המקום אחרת. והשנה, הודות לשולי ולנורית, שיצרו (ובלי לתאם עמדות!) תמהיל נכון מול ג'נח וגעש, המושבה פורחת מתמיד. ינאי ואני חוזרים ברגל מהחוג ועוצרים במחסן יד שניה שליד הבית. מאחד המדפים קורץ פריסקופ שהופך לטלסקופ, 5 שקלים ותודה. מתנת פתיחה טובה לחופש פסח.
שום קייטנה ושום סידור.
בקרים איטיים בלי למהר.
אני רוצה לפתוח דף עם המלצות לחופש – מאתרים באינטרנט עד דברים מעניינים אחרים שאפשר לעשות ביחד. בלוח אירועים יש כמה רעיונות טובים. למשל – להמשיך לבקר אצל האמנים גם השבוע, ומחר, אם לא יהיה גשום, לבוא לשוק החלפות לב העולם בבית לבנדר.
סיון יניר התארח ברדיו אקו 99fm בתכנית הרדיו של אילת מידן, וערך את זה לקליפ שעושה חשק:

שוק ההחלפות החגיגי של "לב העולם" לקראת פסח ייערך ביום שלישי 12/4/11
בין השעות 20:00 – 15:00
בבית לבנדר, רחוב הנעורים 54, כרכור
אם מזג האויר סגרירי ביום השוק אנא ודאו קיומו דרך האתר או בטלפון 052-8432553

מוזמנים בשמחה 🙂

הראה עוד

8 thoughts on “חופש, נעים, ברגל”

  1. היה כייף…
    הזכיר נשכחות
    האם ישנה אם הוא יהיה כל חודשיים?
    יש דיבור כזה, מין תהיה,
    אולי זה המקום לפתוח את זה
    אני הלב שלי פתוח בגלל השוק הזה
    הוא מגיע לי עד הנימים הכי קטנים של הלב
    פשוט כי הוא מאפשר לי נתינה
    ואני אוהב שזה קורה
    שמח שיכול לחלוק איתכם כל מיני דברים
    שאני מאמין בהם
    ורואה
    אוהב

  2. כל כך יפה הזר הזה הענק שממלא את כל המושבה ועושה חשק ללכת ברגל ,תודה לנורית וג'נח לחיים געש לכל מי שמאחרוי הקלעים דאג לאין ריסוס
    לטבע ולאלוהים על האומץ לערבב את כל הצבעים והצורות האלה , אינשאללה חג שמייח ופורח

  3. מעניין ומסקרן אותי לשאול אם יודעים מה מתכננים לעשות אחרי שכל השפע הירוק והפורח יתייבש? האם באמת הבינו סוף סוף שריסוס רעיל של צמחים הוא קטלני ?!?
    זו השנה הראשונה שבאפריל חורשת האלונים ליד הבית פורחת ולא נבולה אנחנו נהנים מהמגוון העצום שחיי שם:)

כתיבת תגובה

שווה לראות גם

Close
Close