השימושון

חיבור למאסטר הפנימי עם גאיה אריאל

גאיה על ההר

"אני הרבה יותר ממה שאני חושב שאני
ואף יכול להיות הרבה יותר מזה.
אני יכול להשפיע על סביבתי, על אנשים,
על המרחב עצמו, אני יכול להשפיע על העתיד.
אני אחראי לכל הדברים הללו.
הסביבה ואני אינם שני דברים נפרדים,
אנחנו חלק משלם אחד.
אני מחובר לכל זה,
אני לא לבד."
(מתוך הסרט " בליפ")

קבוצת חניכה רוחנית: "חיבור למאסטר הפנימי", והכשרת מלווים לצמיחה והתפתחות אישית.

מזמינה אתכם למסע…….
מסע לגילוי המאסטר הפנימי שלכם.
אותו מקום היודע, לא דרך המיינד אלא דרך הלב, דרך הנשמה.
מזמינה אתכם לבחור בחופש. חופש מריצוי, חופש מ"מה יגידו", חופש לבחור בכל רגע מחדש את הדרך הנכונה לרגע הזה. חופש לאהוב את עצמכם כפי שאתם, ליהנות מהחיים, במקום לשרוד אותם…

בשנים האחרונות עסקתי בחניכת אנשים במסגרות של טיפולים אישיים או קורסים שונים. אני מכשירה מאסטרים ברייקי (כשש שנים), טכניקת האיזון EMF (הכשרתי מטפלים בשיטה במשך ארבע שנים), מלמדת ויועצת פנג שווי וטיהור המרחב, מנחה קבוצות רבות של מודעות רוחנית, ובשנה וחצי האחרונות חיה את "העבודה" של ביירון קייטי (השתתפתי בביה"ס שלה) ומנחה קבוצות ויחידים בשיטה.

היום תפיסתי לגבי הכלים האלה רחבה מאד, רוחנית ומעשית כאחת, ובעיקר – תחושתי היא, שאין להפריד בין הגוונים השונים אלא יש ליצור מארג צבעוני מכל התכנים והאנרגיות הללו.
הקורס מהווה תהליך צמיחה ומודעות רוחנית, המיועד ליצירת שינוי מהותי בתפיסת העולם, במערכות היחסים ובהתנהלות היומיומית. המפגשים יכללו לימוד מעשי וחוויתי של יצירת מרחב מקודש – בפנים ובחוץ, הילינג רוחני (תרגילים קבוצתיים, זוגיים ואישיים), תנועה (מדיטציות אקטיביות), חניכות אנרגטיות, "העבודה" של ביירון קייטי וחקירה מעמיקה לתוך מערכת האמונות שאינה משרתת אותנו יותר ומגבילה את יצירת המציאות החדשה בחיינו.
מטרת הקורס היא להכשיר "מורי דרך", אשר יתמכו וילוו תהליכי שינוי וצמיחה אצל מטופלים, חברים ומשפחה. מתאים למטפלים, למדריכים, ולכל אדם המבקש שינוי מהותי בתפיסת עולמו.
מפגש מבוא לקורס "המאסטר הפנימי" יתקיים ביום חמישי 7/9/2006, בין השעות 18:00-20:00 בקציר. תחילת הקורס: 27/9/06 (ימי רביעי).
מפגשי "העבודה" של ביירון קייטי מתקיימים בימי שני בשעה 20:00 ובימי שלישי בשעה 09:00 בבוקר, בבית מפעל הפיס בקציר.

לפרטים נוספים ולהיכרות איתי אתם מוזמנים להיכנס לאתר, ולטלפן 052-6246648.

ב א ה ב ה !!

הראה עוד

2 thoughts on “חיבור למאסטר הפנימי עם גאיה אריאל”

  1. שלום ותודות לכל מי שפנה אלי. כמובן לא יכולנו לבחור את כולם, אני צריכה רק 10 בתים. בחרנו לפי אינטואיציה של התלמידים, בעזרת מטוטלת או מבחן שרירים. אז לכל מי שלא עלה בגורל, פשוט תודה מעומק הלב.
    מקווה שנוכל להמשיך ולהתחבר בדרך אחרת בהמשך.
    כל מי שביתו נבחר יקבל הודעה בתחילת השבוע.
    תודות רבות,
    אהבה,
    גאיה אריאל.

  2. יקרים! במסגרת הנחייתי את הקורס להכשרת יועצי פנג שווי במכללת כרכור, אני מחפשת 10 בתים המעונינים לקבל ייעוץ פנג שווי מתלמידיי המוכשרים מאד (!). הייעוצים יהיו מלווים על ידי במסגרת הכיתה, והתמורה אשר אנו מבקשים ממקבלי הייעוץ היא לשתף בפורום שלי (באתר המכללה ההוליסטית) את חוויותיהם מהתהליך. המעוניינים – נא לפנות אלי במייל או בנייד: 0526246648. כמו כן אציין שקבוצת חדשה של "המאסטר הפנימי" מתגבשת לקראת ספטמבר.
    ב א ה ב ה, גאיה אריאל.

כתיבת תגובה

Close