השימושון

חנוכה בחוות אור-גני

מפני האור!

באזור קסום ישנה חווה אשר מתהווה . יש מקום מקורה . ישנם מרחבים של אחו ירוק , מזג האוויר לא אמור להשתנות . הרעיון הגדול בחנוכה הוא פשוט להתאחד!
יש מקום לבוא, לשים מחצלת, לעשות דוכן אישי, להפיץ את האור . יהיה נורא שמח כי כולם מחכים כבר שזה יקרה . קשה לכתוב על משהו שיקרה , צריך לבוא לראות ולהצטרף.
חשוב מאוד! הכניסה לחווה היא בפנייה לפני תחנת דלק פז ואח"כ הפנייה השנייה שמאלה ולא הראשונה. הראשונה מובילה לאזור פרטי . אנא בואו נכבד את פרטיותם . יש מקום לחנייה ליד החווה .
בעלי כלבים , כולנו אוהבי חיות אבל אתם אנשים על הכייפק ולכן הפעם תשאירו אותם בבית.

לסיכום : בלי בלאגן . עם המון שמחה בואו תהנו. בשביל הסדר הטוב מי שרוצה לבוא מוזמן. רק אם אתם רוצים להשתמש בגז או אש אתם חייבים לתאם את זה מראש !!!
כל השאר בלי דוכנים ממוסחרים ,זה לא שוק כזה! הפעלות לילדים, תוצרת אישית, החלפות, יד שנייה וכ"ו בברכה.
יום שישי הוא יום ללא פעילות.
כל אחד הוא אור קטן וכולנו אור איתן!
לתיאומים 0546320839 שלמה

פעילויות שבוע החנוכה:
מוצ"ש 16/12 בשעה 20:00: הדלקת נר שני של חנוכה ואז מסיבת פתיחה עם Dj Suli כשהגוף רוקד הנשמה צוחקת.
ראשון עד חמישי 10:00-17:00 הפעלות ילדים, שוק איכרים ובזאר היד-השניה.
18:00 הדלקת נרות ואז:
ראשון 17/12 – פתוח להצעות – במת חובבים
שני 18/12 – אוראל והזאב מופע להורים וילדים
שלישי 19/12 – מפגש זוגיות, חינוך והורות עם איתמר פרלמן
רביעי 20/12 – ערב ראש חודש רגוע
חמישי 21/12 – מסיבת ראש חודש עם הופעות חיות של להקת אחרית הימים ברגאיי יהודי ציוני ולהקת א גרוייסע מציאע ברוק חסידי מקומי. מומלץ לקרוא ב ynet www.layla.co.il
מוצ"ש 23/12בשעה 20:00 מסיבת זאת חנוכה

אז להתראות בשמחות!

חוות אור-גני נמצאת בפרדס חנה. פרטים נוספים אצל שלמה ושרון יוחאי: 054-6320839

הראה עוד

4 thoughts on “חנוכה בחוות אור-גני”

  1. שוחחתי היום עם שלמה ושרון בעלי המקום. רציתי להתנצל על הטון של התגובה הקודמת, שנכתבה מתוך תסכול רב בשעות הקטנות של הלילה. שלמה הבטיח לי שלא נשמע יותר את מערכת ההגברה הולמת בקירותינו וסיימנו את השיחה באווירה ידידותית. התרשמתי שמדובר באנשים חיובייים שכוונותיהם טובות ואני מקווה שפרק זה יסתיים בצורה חיובית. בהצלחה להם בהמשך הדרך.

  2. בטח נשמה שמחה, לכולם חוץ מלשכנים…

    שאנטי ואנרגיות חיוביות? לא אצל תושבי השכונה הצמודה שסובלים ונשארים ערים כל הלילה מחכים שוב ושוב לעוד ניידת שתגיע.

    מארגני המסיבה הזאת הם אנשים חסרי כל התחשבות. אנשים עובדים, ילדים חולים, שום דבר לא מזיז… קדימה ווליום, באסים, שוב ושוב ועוד עוד.
    למה זה צריך להיות ככה? אנחנו אנשים שלווים ושוחרי שלום ושאנטי, אבל ראבק, חייה ותן לחיות. מה זה ההתעללות הזאת עד שתיים בבוקר באמצע השבוע.

    אנחנו את התלונה כבר נגיש בבוקר במשטרה. בינתיים אני מאחלת לחוות אור-גני שאולי יתאפסו על עצמם ועל הקארמה שלהם ויבינו שהם פשוט התעללו לילה שם במשפחות חסרות אונים. אולי נדמה לכם שאתם בפרדסים, אבל עשרות מטרים מכם, ילדים קטנים (אחד מהם חולה מאד) והורים מתוסכלים ישבו וסבלו מהזרמת הבאסים ישר לתוך חדרי השינה.

כתיבת תגובה

Close