השימושון

חריש הירוקה

ביום חמישי אחד באיטינג-יוגה פגשתי את לימור ליברמן, שסיפרה על ההתארגנות להקים שכונה ירוקה בחריש. מעניין:

חריש הוא ישוב קטן הממוקם באזור גבעות עירון, נושק ליער מענית הקסום. במרחק של 15 דקות נסיעה מחוף קיסריה, חריש נמצאת בגובה של כ-100 מטר מעל פני הים ונהנית מתנועת אויר תמידית, אפילו בימי הקיץ החמים והלחים של מישור החוף. חריש יושבת בקרבת מחלף עירון על כביש 6, המאפשר להגיע תוך 20 דקות לאזור כפר סבא רעננה, ולתל אביב תוך 45 דקות נסיעה בלבד.

לפני מספר חודשים יצאנו לדרך, לחפש שותפים להקמת קהילה חדשה בעיר חריש. התחלנו בגיבוש של קבוצת רכישה לשכונה ירוקה, שתיבנה בסטנדרט הגבוה ביותר לבניה ירוקה המתגבש היום בארץ. השמועה התחילה לעבור מפה לאוזן, והתגובות לא איחרו להגיע. כבר היום ישנו גרעין ראשוני של מעל מאה משפחות מתעניינות והרשימה גדלה מיום ליום!

חשוב לנו להדגיש שהיוזמה באה מאיתנו, תושבי חריש, כדי להגדיל את הישוב שלנו, להפוך אותו לישוב בר-קיימא, ולבסס את עתידנו ועתיד ילדינו בישוב. גורמים רבים לוטשים עיניים היום אל חריש. זהו מאגר הנדל"ן הגדול ביותר בישראל כיום לבינוי עירוני.  גורמים פוליטיים, גורמים חרדיים ויזמים פרטיים רוקמים תוכניות שונות לעתיד המקום.
אנו, תושבי חריש, החלטנו להשפיע על עיצוב עתידנו ולהציב תוכנית משל עצמנו לעתיד חריש. התחלנו ליצור מתווה לתוכנית התיישבות בחריש הנבנה על פי עקרונות של בניה ירוקה. הרעיון שלנו היה להצמיח קהילה הגדלה באופן טבעי מתוך תושבי המקום, הנבנית על פי ערכים משותפים של התחשבות בסביבה ובחברה הסובבת אותנו, ולא לפעול על פי תוכנית מלאכותית הנכפית על המקום ללא התייחסות לתושבי חריש, לנוף המקומי ולמצב הדמוגראפי המורכב באזור.

אנו מחפשים שותפים לדרך. אנו מאמינים בחריש. זה מקום מדהים וברצוננו לשמר ולפתח אותו ככזה. אנו מאמינים שחריש יכולה להפוך להשקעה נדלנ"ית אטרקטיבית ומשתלמת ביותר. המיקום שלה בפיתחת כביש 6, ערך מחירי הקרקע שנשמר נמוך יחסית לאזור, ועליות המחירים והביקושים בכל יישובי הסביבה הופכים את חריש ליעד מעולה לפיתוח.
כמו כן הפעולה במתכונת של קבוצת רכישה תוכל לאפשר לנו לפתח את פרויקט השכונה הירוקה במחיר זול ביחס למחירי הנדל"ן באזור ובארץ בכלל.הפרויקט יציע בניה ירוקה, חכמה וחסכונית, בתקן הגבוה ביותר הקיים היום בארץ לבניה ירוקה , תוך התחשבות מקסימאלית בערכי נוף ופגיעה מינימאלית בסביבה, במחיר הגיוני, ובאיכות חיים מדהימה על קו היער!!!

הצטרפו אלינו!!!

אתם מוזמנים לפנות אלינו בכל שאלה במייל, או בטלפון: 054-6222023 או באתר האינטרנט >>

הראה עוד

כתיבת תגובה

Close