אוכלבילוייםשיטוטים

תָטַה, ביסטרו כפרי, פתוח גם בשבת

"הדברים הטובים סמויים מן העין" אמר הנסיך הקטן ולא ידע שהוא מתכוון לאחת מפינות החמד של המושבה.
הקסם נולד אי שם בשנות התשעים כשצרפתייה אצילית בשם לין פתחה מסעדת ביסטרו בפאתי המושבה על דרך פיק"א. גברים מדושנים עישנו סיגרים על הבר וטבלו נתחי בשר איכותי ביינות מעמקי הלואר.
מאחורי הסירים עמד ניר פרומר – שף צעיר יליד בנימינה. מאחוריו כבר עמד ניסיון מכובד במוסדות אוכל ישראליים חשובים כ"קרן" ו"רפאל" אבל כשצד אותו ארז קומרובסקי והציע לו לנהל את המטבח הארצי של רשת "לחם ארז" גם השארם הצרפתי של לין לא עמד לה.

ארוחת בוקר ליליתניר עזב, אך חלם שיום יבוא והוא יחזור לפינה הקסומה שליד הפרדסים וראו זה פלא, לפעמים חלומות מתגשמים.
לפני 18 חודשים רכש ביחד עם איש התיאטרון אבי שחרון את המקום. "פיקא" הפכה ל"תטה" והביסטרו החל שוב לקבץ אל כתליו סועדים מאושרים.
אמנם אנשי העסקים כבר לא מעשנים על הבר (רק במרפסת בבקשה) אבל איכות המנות והשרות המחויך חזרו ובגדול.

לצד ברנשים בחליפות הסוגרים עסקאות, תמצאו ב"תטה" קבוצות של אנשי ונשות עסקים שקפצו לקפה ומאפה, אימהות המאכילות את זאטוטיהן במנות טעימות ומזינות מחומרי גלם טריים וטבעיים ומוכנים במקום, ועוד חובבי אוכל מהאזור.

התפריט בתטה מגוון וכל אחד ואחת יכול למצוא לו מנה שתדבר אל ליבו: המבורגר ביתי משובח, ניוקי ממולא בעגבניות מיובשות מוגש עם נתחי אנטריקוט וארוגולה, רביולי גבינות בניחוח בזיליקום ברוטב שמנת, מבחר מרקים ביתיים ועוד..
גם המלצרים והטבחים שותפים לחדוות היצירה ובהחלט מעניקים למקום אווירה אמיתית של בית: סועדים רבים דואגים לשריין מקומות לחגיגות משפחתיות כמו יום הולדת לסבתא או מסיבת השיחרור של הבן; מה נאמר – בדיוק כמו שביסטרו אמיתי צריך להיות.
שבעה ימים בשבוע החל מתשע בבוקר אפשר להתענג על ארוחות הבוקר המפנקות (המוגשות בכל שעות היום!) להנות מהארוחות העסקיות המשתלמות (החל מ 46 ש"ח הכוללות פתיח, מנה ראשונה ומנה עיקרית) שכבר הפכו לשם דבר באזור ומוגשות גם בימי שישי, וכמובן מארוחות הערב הקסומות שהן פתרון נפלא למשפחות שרוצות קצת לנוח מהבישולים ומאוחר יותר שכבר מחשיך – יתאימו לזוגות המחפשים מפלט רומנטי ונעים.

איך אמר הנסיך הקטן? הדברים הטובים סמויים מן העין. ואנחנו מוסיפים: כשגם המחירים שווים לכל נפש, הם בהחלט קרובים אל הלב.


***

10% הנחה על ארוחה ב"תָטה" בהצגת גלויה זו!
לחצו עליה, הדפיסו ושימו בתיק.. למקרה של גיחה ספונטנית..
ללא כפל מבצעים, תקף בהצגת הגלויה בלבד.

***

תָטה – ביסטרו ישראלי כפרי * כביש 650, דרך פיק"א, כניסה דרומית, פרדס חנה * פתוח 7 ימים בשבוע, מ- 09:00 עד 22:30 או עד אחרון הסועדים, טלפון: 6376401–04 * ידידותי לילדים * נגיש * עסקיות שוות! * קפה ומאפה * ארוחות בוקר כל היום … התפריט המלא באתר >>



הראה עוד

כתיבת תגובה

Close