השימושון

טעם החיים זה

כל כך הרבה שטחים קורצים, מעולים לגני שעשועים, יש בפרדס חנה כרכור. אבל במושבה שבה סלילת כביש לוקחת חצי שנה – אין מה לדבר על גני שעשועים. שההורים יעשו את זה ויאללה.
ככה קם "גן וייל" בנווה אשר וככה צמח "הגן הקסום" שבנווה עובד, והנה עכשיו גם "גן איטין" – יוזמה חדשה של ארגון מעגלים, שקורא להתנדב ולעזור בפינישים לקראת ההשקה:

ביום שני 4.9.06 ייתקיים טכס חנוכת "גן איתין" ( לשעבר גן מירקין הנמצא בעליה מרחוב החרובים לרחוב הדקלים). שיקום הגן הוא עוד פרוייקט קהילתי של "מעגלים". הגן הינו דוגמא למעורבות תושבים היוזמים ופועלים לשיפור איכות חייהם ותורמים להפיכת פרדס חנה – כרכור למקום שטוב וכיף לחיות בו.

מתנדבי "מעגלים" יזמו, אספו תרומות, תכננו את הפרוייקט (מתקני המשחקים, רחבות המשחקים, ריהוט הגן, תאורה, שבילים וגינון) כאשר העבודות בוצעו ע"י קבלנים מקומיים. שיקום הגן התאפשר בעזרת תרומות ממקורות שונים ובין התורמים המרכזיים גם חברת "קוקה קולה", שתרמה מתקנים שונים לגן ושלחה 30 מעובדיה לעסוק בעבודות האחרונות שבגן.

לקראת חנוכת הגן אנו זקוקים למתנדבים שיעזרו לסיים ולהכין את הגן לפתיחתו החגיגית. אנו קוראים למתנדבי "מעגלים" ולתושבי המושבה לבוא להצטרף ולקחת חלק פעיל בעשייה ובהפיכת החזון למציאות. ניתן כמובן (ואף רצוי) להביא ילדים.

העבודות שיש לסיים (בלווי הקבלנים ואנשי מקצוע) הן: חיבור מתקני משחק לילדים, חיבור רהיטי גן, חיבור ברזיות, חיבור מעקות, התקנת 2 שלטים, שתילת מרבדי דשא, שתילת שיחים, שתילת עצים בוגרים ונקיונות אחרונים לקראת חנוכת הגן.

העבודות תתקיימנה ביומיים שלפני חנוכת הגן:
יום ראשון, 3 בספטמבר משעה 09:00 עד 15:00
יום שני, 4 בספטמבר משעה 09:00. עד תחילת טכס חנוכת הגן בשעה 16:00.

אנא עיזרו לנו לסיים מפעל יפה זה.

אחראי על הפעילות הוא עליז שגיא: 054-5537101 ואפשר לפנות גם לדבורה מנור בטלפון: 054-4218758 או למירה מרקן 054-4502752

הראה עוד
Close