השימושון

יולי בהאנגר אדמה

נרקוד נרקודשלום לכולם!
רק רצינו לספר לכם שהחלה ההרשמה לבית הספר של אדמה לשנה הבאה.
מי שמעוניין ללמוד את השפה התנועתית על כל מרכיביה, ללמוד לעבוד הן מתוך כוח והן מתוך הרפיה מוזמן להיכנס לאתר לראות את הלו"ז המלא.
יום פתוח לבית הספר יתקיים ב-16 ביולי, ביולי יש לנו 3 אירועים מעניינים:

8-12 ליולי ראשון עד חמישי – קורס קיץ עם ליאת דרור ניר בן גל ורקדני הלהקה
חמישה ימים של עבודה בסטודיו ובמדבר. נלמד את ריקודי הלהקה ואת דרך העבודה של ליאת דרור וניר בן גל. נשלב בין המינימום למקסימום בעבודה אינטנסיבית ומרפאת. "כל אחד יכול להגיע אל הוירטואוזיות שבו מתוך תפיסה של מרחב וכבוד. רקדני הלהקה ילוו בהוראה ולימוד חומר מרפרטואר הלהקה. נשמח לפגוש אתכם ולהפגיש אתכם עם איכות המביאה את הרכות ונשימת המדבר אל הריקוד שבכל אחד מאיתנו"

 

טובים השניים

 

20-21 ביולי: ליל קיץ קסום
שישי שבת בהאנגר אדמה עם הלהקה. המופע החדש "נסיך החלומות", מסיבת ריקודים, סדנאות, אוכל צמחוני מצוין, השקט והלילות הקרירים של המדבר.

22 -26 ביולי ראשון עד חמישי – קורס הכנה למורים
אם אתם מורים לכל תחום שהוא, אם זה יוגה או אומנויות לחימה, סגנונות ריקוד שונים או סוג הוראה אחד, אתם מוזמנים לבוא וללמוד את הריקוד של ליאת דרור וניר בן גל, את השיטה ללימוד והעברת החומרים בדרך של קבלה ולמידה. הקורס גם משמש כבמה לאיתור מורים לבית הספר של האנגר אדמה.

במה פתוחה
ערבי הבמה הפתוחה משלבים סדנאות, הופעות, וריקוד חופשי בחלל מקסים בדרום תל-אביב. אומנים מתחילים וותיקים וסתם אנשים שאוהבים לרקוד ולהתנסות נפגשים כדי להעביר ולעבור סדנאות מתוך חווית היצירה והתנועה שלהם, מופיעים עם חלקים מעבודותיהם ונהנים מריקוד חופשי עם מוסיקת עולם.

נשמח לראותכם…

האנגר אדמה מצפה רמון | 08-6595190 | אימייל | אתר

הראה עוד

1 thought on “יולי בהאנגר אדמה”

כתיבת תגובה

Close