השימושון

יום הקפיצה הגדולה

מאת: טליה טוקר

החיבוק הגדול של ירושלים:
ב- 21/5/07, עומדים להתכנס אלפים של אנשים סביב העיר העתיקה של ירושלים, להקיף את העיר, לתת ידיים ולשלוח כוונות חיוביות אל ירושלים ואל היקום בכלל. לראשונה בתולדות ישראל מתרחש ארוע בקנה מידה שכזה, שמטרתו היחידה היא לזרוע כוונות של שלום, אחדות ואהבה. הגיוני הדבר, כשכמות גדולה של אנשים מתכנסת יחדיו ושולחת מחשבות חיוביות, נוצר כח, עצמה חיובית, שעומדת להשפיע על כולנו ולכן אין צורך להאמין במשהו, להיות "רוחניים" או להשתייך לקבוצה כזאת או אחרת כדי להשתתף בארוע. בזמן טכס החיבוק עצמו, נפתח שער קוסמי עבור כולנו, כך שאנו מוזמנים לזרוע מחשבות חיוביות אל מציאות חיינו.

השער שב- 21/5:
לפי לוחות המאיה, ב- 21/5/07 עומד להיפתח שער קוסמי, שעוזר להרחבת המודעות האנושית ומהווה הכנה לקראת השינויים הקרובים, הבאים עלינו לטובה. יום זה, מסתנכרן עם מחזורים ארוכי זמן של השמש, הירח, נוגה וכוכבים אחרים, בספירות שונות, בתרבויות שונות. זמן זה של פתיחת השערים, מאפשר לכולנו קפיצה במודעות והכנסת תדר של אהבה ללא תנאי אל תוך חיינו. קיים סינכון מרתק, בין לוח המאיה ללוח היהודי, שבו ה-21 למאי הוא יום לפני ערב שבועות, לפני סיומם של חמישים השערים המביאים לגאולה. ערב פסח הוא היום הראשון לפתיחת השער, כשלאחריו, כל יום הוא יום שער למעבר מימדי, עד לערב שבועות. ה- 21/5 הוא יום לסגירת המעגלים, לשחרור כבלי הישן ולהתכווננות וקפיצה למחזור זמן של אהבה ושמחה.
עשייה משותפת של קולקטיב גדול בימים אלה, פותחת את השערים הקיימים אף יותר ומאפשרת גישה למימדים המקבילים למציאות הפיזית והפעלה מחדש של הידע הפנימי הנסתר, הקיים בתוך ה-ד.נ.א. האנושי של כל אחד ואחת מאיתנו.

עולם המאיה:
עולם המאיה הוא עולם עשיר וצבעוני הרווי בצורות, צבעים, תנועות, מספרים וצלילים שמאפשרים לפתוח את הלב, לשנות את תפיסת הזמן שלנו וללמוד על עצמנו ועל ההתפתחות האנושית על גווניה השונים. הידע המרתק הזה נוגע בתחומים כמו: אסטרולוגיה, פילוסופיה, יעוד, מימדים, ריפוי, קוסמולגיה, מתמטיקה ובעיקר מלמד אותנו את חכמת הזמן.

אנשי המאיה היו בני אדם שמחים ואוהבי שלום אשר חיו לפני כאלף שש מאות שנה באזורים שונים בדרום אמריקה, בעיקר בחצי האי יוקטן שבמכסיקו ובגואטאמאלה. זוהי קבוצה של נשמות עתיקות, רכות ואוהבות, שזרעה עבורנו קודים, בצורה של סמלים, כדי שנוכל להרחיב את ידע הזמן שלנו ואת האמונות המוגבלות שלנו לגבי עצמנו.
בהתגלמותם הפיזית, בנו אנשי המאיה פירמידות ומקדשים, פיתחו את המתמטיקה, האסטרונומיה, האמנות והאסטרולוגיה והרכיבו לוחות זמן שונים, שבראשם הצ'ולקין, הלוח הקדוש. לאחר הצפנתם של הקודים במבנים ובלוחות הזמן, עזבו אנשי המאיה הקלאסיים את כדור הארץ מבלי להשאיר עקבות.

הקודים שהשאירו אחריהם בני המאיה, מצוירים על קירות המקדשים ומוצפנים בלוחות הזמן שלהם, מוצגים בצורות גיאומטריות שמאפשרות להתחבר למקור ידע טהור של סימנים וסמלים. הקודים הללו, פותחים את ליבנו ומרחיבים את ההכרה שלנו את עצמנו, את תפיסת הזמן שלנו ואת היכולת לנוע בקלילות ובשמחה, במציאות היום יומית.
הידע המובא בסמלים של המאיה, מקביל לידע של הצורות העבריות- האותיות, להקסגרמות שבספר התמורות הסיני, לרונים הויקינגים ועוד. הצורות הגיאומטריות מספרות לנו בשפה הבראשיתית של הבריאה על התוכנית האלוהית, שכבר קיימת ומאפשרות לנו להיזכר, במה שברמה מסוימת אנו כבר יודעים.

בני המאיה תיעדו את מהלכי הכוכבים שבשמים ביותר משבעה עשר לוחות שנה ובראשם, כשבאמצעות המעקב המדויק אחר גרמי השמים, הם למדו את הפוטנציאל האנרגטי המלא של כל רגע נתון.
בדיוק כשם שבאסטרולוגיה המודרנית, אנחנו לומדים את מערכי הכוכבים המשפיעים עלינו דרך המזלות והבתים, כך אנשי המאיה השאירו עבורנו אסטרולוגיה רב ממדית, המתייחסת לכל רגע ורגע, דרך הסמלים. כולנו סופרים שנים, חודשים וימים ולרוב כבולים באשליית הזמן. לחוצים, מותשים, מודאגים, מסתכלים על השעון ומודדים את כמות הזמן בין מפגש למפגש, בין משימה למשימה.
המאיה, בלוחות הזמן שלהם מתארים את המחזורים של השמשות, הכוכבים והטבע ומאפשרים לנו לאט ובהדרגה לשנות את תפיסת הזמן, מתפיסת זמן לינארית, שבה יש עבר/הווה/עתיד, לתפיסת זמן ספיראלית, שבה הכל הווה.

חשיבותו של הזמן הנוכחי:
אנו נמצאים בעיצומם של ימים מאד מרגשים עבור המין האנושי. זמנים שבהם אנו עוברים קפיצה קולקטיבית מתוכנית האב (בקבלה "פרצוף אבא"), שהיא התוכנית הלינארית, הקוטבית, השמשית, שבה אנו חיים, למצב של תוכנית האם ("פרצוף אמא") היא האנרגיה הספיראלית, הנשית, אנרגיה של אהבה ללא תנאי.
בתוכנית האב, אנו חיים מתוך תוכנה אוטומטית מוגבלת, שבה אנו מונעים ע"י חסר והתחלה וסוף מוגדרים. אנו כל הזמן בהשוואה לבחוץ ומתרוקנים מאנרגיה, בכל רגע נתון.
בתוכנית האם, אנו הופכים לכור אטומי של אנרגיה, שיודע להטעין את עצמו מבפנים, חסר תלות בבחוץ וכך הופכים למכונת תקשורת עצומה, שיכולה לקלוט ולשדר אנרגיות של מרחבים ורטטים מעודנים יותר, מזה הפיזי.

לוח המאיה מתאר בפנינו את התפתחות המין האנושי בכל השלבים והמעברים שלו, כשהשנים הקרובות מסמלות את סוף המימד השלישי, אותו אנו חיים, המורכב מרוחב, אורך ועומק למימד חמישי, שהוא חסר זמן והוא למעשה אחרית הימים.
אחרית הימים היא למעשה היכולת להיות נוכחים במלואות ברגע, מעבר לאשליית הזמן והמרחב הלינאריים. אנו לומדים כרגע לפתוח אל ליבנו, להתמקד בעכשיו, להתמלא בחיוביות ולהכיל רטטים מעודנים של חסר הזמן.
הזמן הולך ומתקצר. אנו כבר חווים כיצד קצב החיים הולך ומתגבר, בריאת המציאות הופכת לקלה יותר וההשתקפויות מדויקות יותר. המצאת האינטרנט למשל, מראה כיצד משך הזמן להתחבר לכמות אדירה של אינפורמציה, פחת ללחיצת כפתור. אנו מתחילים לראות, כיצד כל המציאות כולה היא בריאה אישית שלנו וככל שהבחוץ מפסיק להשפיע עלינו, כך גם נעלמת חווית הנפרדות, כשאנו הולכים וחווים יותר ויותר את תחושת האחד.
לפי המאיה בשנים הקרובות, הרבה מחזורים פלנטרים נפגשים וכולנו, כקולקטיב, עוברים קפיצה קוונטית למימד שהוא חסר זמן. הקפיצה הזאת לא מתרחשת פתאום, אלא בשלבים, כשהשלב הנוכחי, מאפשר את שינוי תפיסת הזמן, נוכחות מלאה בהווה ופתיחה למימד חסר הזמן של תוכנית האם.
הקפיצה הקולקטיבית שאנו חווים, יוצרת בהדרגה עולם של אהבה ללא תנאי, שבו כל האנרגיות שהיום מופנות למלחמה, סבל ומאבקים, יופנו לאהבה, חלוקה שווה של אדמות, מזון, שיתוף וריקוד.
סוף לוחות הזמן של המאיה, מסמלים זמן, שבו הגבולות בין המדינות נעלמים וממשלה קוסמית אחת, עומדת בראש את כולנו.
ה- 21/5 הוא זכות עבור כולנו, להשתתף בחגיגת הקפיצה הקוסמית, לתרום את חלקנו בשינוי התדרים שמתרחש ולזרוע כוונות מדויקות למחזור חדש של צמיחה ושמחה.

——————————————————————————————-

טליה טוקר מלמדת, מטפלת ומתמחה בלוחות הזמן ובאסטרולוגיה של המאיה. עברה חניכה בשושלת הקיצ'ה, שושלת שאמאנים גוואטאמאלית עתיקה וכן הוסמכה ללמד ע"י האקדמיה של המאיה. מלמדת ולומדת כיצד לחיות את הקודים המוצפנים בלוחות הזמן, עורכת מפות אסטרולוגיות אישיות של המאיה ומטפלת טיפולים פיזיים ואנרגטיים.

לפרטים נוספים ועדכונים על החיבוק הגדול: www.loverofjerusalem.org
למידע נוסף על המאיה: www.mayaZone.co.il
ליצירת קשר בנוגע למאיה: טליה: talya@mayzone.co.il

הראה עוד

8 thoughts on “יום הקפיצה הגדולה”

  1. גם לי היה יום כמו שאת מתארת. ממש יום משוגע בלי סבלנות. כאילו השתגעו לי ההורמונים או משהו (אבל הם לא).
    אני חושבת שיום שיש בו פוטנציאל רוחני גבוה – יש בו גם את הפוטנציאל ההפוך, אם אנחנו לא עושים את העבודה הרוחנית הנדרשת בו (דוגמאות: ערב פסח, יום החתונה, ימי המחזור להבדיל).
    אבל חליק, לעשות עבודה רוחנית ולצמוח אפשר בכל יום.

  2. איכשהו יום ה"אחדות והאהבה" הזה עבר עלי כשאני מרוקנת ונטולת אנרגיות ל-ח-ל-ו-ט-י-ן. מזמן מזמן לא עברתי יום מבולבל, חסר כיוון וריכוז מעין זה. לא הצלחתי להפיק חצי שעת עבודה או עשייה רצופה אחת. מעניין אותי לדעת, ממביני דבר, האם יכול להיות שיהיו ליום חשוב כזה גם השפעות כאלה, ומה משמעותן?

כתיבת תגובה

Close