השימושון

לא צריך בית ספר, סופית.

תחקירן המושבה החופשית כ' דולה פנינים ברשת, והפעם את המוח המקפץ. אתר עתיר ידע, שיש בו מעל ל-300 סרטוני אנימציה בכל נושא שאפשר לחשוב עליו: מדעים, טכנולוגיה, בריאות, מתמטיקה, מדעי החברה ואנגלית. זהו! מהיום השדים הקטנים ותאבי הידע לא יוכלו להתקיל אתכם בשאלות קשות באמצע אוגוסט.

את הסרטונים מנחים תום ומובי (נער ורובוט דמוי בטטה) שפותחים כל קטע במכתב אמיתי כביכול. רמי מפרדס חנה שאל איך באים תינוקות לעולם וזכה להסבר מלומד. כשאלינור מחדרה שאלה על המחזור החודשי פינו הבנים את הבמה לשירה וקרן המונפשות, שנתנו הסבר חצי סחבקי חצי מדעי עם גישה הממ… "אם כואב לך תקחי כדור או תעשי התעמלות" וגם "אפשר להשתמש בתחבושת או בטמפון כדי לא להתלכלך". מה להתלכלך, למה להתלכלך, אי אפשר היה להגיד "להכתים"?

לא עברתי על כל האתר (זה חתיכת פרוייקט) אבל ממה שכן ראיתי, חותמת משרד החינוך ניכרת בו בכל פיקסל. מצד שני יש עוד חודש עד סוף החופש הגדול, ואם הילדים כבר יושבים על המחשב אז….. שילמדו משהו. (וגם אנחנו).

הראה עוד

6 thoughts on “לא צריך בית ספר, סופית.”

  1. איזה קטע! בדיוק לפני שבוע חיפשנו חומר על עכבישים בגוגל ונפלנו ישר על האתר הזה… בהחלט דידקטי מאד ופוליטיקלי קורקט להחריד לפעמים…. יצא לך לשמוע/לראות את ההסברים על הטילים???? מה שאני מנסה לרכך ולהצניע במשך שבועות נחת במסה קריטית עם ההסברים שלהם….

כתיבת תגובה

Close