אקולוגיהבילוייםזוגיות ומשפחהסביבה וקהילה

לבנדר באהבה לסביבה, לקהילה, לאדם

[טלי מצליח]

את לבנדר רקחנו במטבח הביתי. כשהבנו שיש צורך במוצרי טיפוח 100% טבעיים ואקולוגים, שהוא רחב מהצורך המשפחתי שלנו עברנו לבית לבנדר בכרכור. הקמנו סדנת יצור עם מעבדה מאושרת ע"י משרד הבריאות והתחלנו לפתח ולייצר מגוון מוצרי טיפוח מחומרי גלם טבעיים ואורגנים שיתנו מענה לצורכי אנשים במעגל החיים.

העור הוא נקודת החיבור שלנו לעולם. תכשיר קוסמטי חודר דרך העור למחזור הדם. לתפיסתנו חשוב מאוד שהתכשיר יהיה עדין וטרי, ללא חומרים משמרים, ללא כימיקלים חריפים, ללא חומרים החשודים/הידועים כמזיקים.
אנו רוקחים במחשבה על האדם ומייצרים בעבודת יד מוקפדת עם מודעות גבוהה גם להשפעה על הסביבה.

אלו היו מאה מילות פתיחה כי בשבועות האחרונים מתבהר לי שלא כולם מכירים אותנו ושיש כאן הרבה אנשים חדשים, אז ברוכים הבאים ונשמח להכיר ובהזדמנות זו אני רוצה להציג בפניכם את מוצרי הקיץ המובילים שלנו:

דיאודורנט טבעי – דאודורנט שמונע את ריח הזיעה מבלי לפגוע בתהליך ההזעה. יעיל ומתאים לנשים ולגברים.

בליתוש קרם לדחיית יתושים והרגעת עקיצות בניחוח נעים המכיל 100% חמאות ושמנים טבעיים.

קרם טיפולי לכפות רגליים קרם על בסיס חמאת שיאה אורגנית עם הרכב שמנים אתרים ייחודי המתמודד היטב עם צורכי כף הרגל, מיובש ועד פטריות. מומלץ מאוד לסוכרתיים ולכולם.

זה גם המקום להזכיר שט"ו באב מתקרב ויש לנו מבחר גדול של מוצרים מפנקים וטבעיים שביכולתם להשפיע על יצירת אוירה חושנית ואוהבת. למבצעי החודש >

לשתף שאנחנו חלק מחגיגות ח"י באהבה ויהיה כאן שפע רומנטי ומגוון רחב של מוצרים במהדורה מיוחדת, ולסיום, להזמין להכיר וגם לחשוב על המשמעות וההשפעה של רכישת מתנות ראש השנה בעסק מקומי, כזה שמעניק תעסוקה לתושבי האזור, שמשתמש בשרותי עסקים מקומיים אחרים ושמעל הכל מייצר מוצרי איכות בריאים טבעיים וטריים… עם שרות מקצועי עם חיוך.

לבנדר שמחה לארח היום, כמדי חודש, את שוק החלפות לב העולם, מתוך מחשבה לקהילה ולסביבה.
השוק יתקיים היום, יום חמישי 2/8/12 בין השעות 16:00 עד 20:00.
לכבוד הארוע אנו מציעים לאורחי השוק מגוון מוצרים במחירים מפתיעים 5-25 ש"ח
מבצע על שפתונים טבעיים 1+1 עד גמר המלאי,
ומגוון מתנות ייחודיות ומפנקות לט"ו באב, חג האהבה העברי.

להתראות!

בית לבנדר, הנעורים 54 כרכור | שעות הפתיחה: א-ה 09:00-19:00 ובשישי 8:30-14:00 | צרו עימנו קשר 077-2127172 store@lavender.co.il | פייסבוק | אתר

הראה עוד

כתיבת תגובה

Close