השימושון

לב, רחם, נשמה

מעגל נשים שבועי בהנחיית נאוה הירשברג

נשים יקרות,
אתן מוזמנות למעגל נשים אינטימי ומיוחד. במעגל נחקור את המהות הנשית: מה זה להיות אשה, מה מייחד אותנו כנשים, אילו כוחות עומדים לרשותנו ואיך לבטאם.
העבודה תיעשה דרך שלושה מרכזי עוצמה וחיבור: הלב, הרחם והנשמה.
בעבודת הלב נטהר וננקה כאבים עתיקים ורגשות חסומים, נלמד לשמוע מסרים מן הלב, מן הקול האינטואיטיבי שמנחה ומדריך. חלק מן העוצמה הנשית הוא ההסכמה להרגיש, לאפשר זרימה חופשית של רגשות, לא לחשוש מכאב ומעצב, ולסלוח.
הרחם, המרכז היצירתי והבורא באשה, מתחבר לאדמה, למהות הנשית שמצמיחה מתוכה ונותנת לעולם. הקשבה למסרים מהרחם מלמדת את האשה היכן היצירתיות שלה תקועה, מה בתוכה מבקש להתבטא, להיוולד, ומה הדרך הייחודית שלה להביא לעולם.
הנשמה, החלק הגבוה, היא החלק השקט שיודע, שלא מתערבב במהומה הרגשית ויכול לתת תמונה רחבה יותר של מסע חיים, של ייעוד, של השיעורים המרכזיים שנבחרו על-ידי הנשמה להגשים כאן. החיבור לנשמה מאפשר פרספקטיבה, שקט, התעלות מעל הקושי היומיומי, חזון גדול יותר לחיים, ערך ומשמעות.

העבודה במעגל חווייתית: מדיטציות עמוקות, עבודה עם ארכיטיפים, הדמיות, תקשורים קבוצתיים ואישיים, מגע וקול. נתחבר לילדה הפנימית, נלמד איך לרפאה ולהתחבר לאשה היודעת, שמחוברת לאור ולידע ומזינה את עצמה ואת הסובב אותה. במעגל נחווה תהליך העצמה אישי וניצור שיתוף מזין, הקשבה לחוויה האישית של כל אשה במסעה.

14 מפגשים בני 3 שעות ייערכו בכרכור. עלות: 980 שקל (70 למפגש).

נאוה הירשברג, נשואה לאלון ואם לשני ילדים וחצי, מטפלת ומנחה תהליכי ריפוי רגשיים, מתקשרת ומדריכה מעגלי נשים.
לפרטים: לב אחד 052-3203407 077-6272936

הראה עוד
Close