א. מאז שהאתר ה"חדש" עלה

א. מאז שהאתר ה"חדש" עלה לאויר, לא ניתן לראות כלום כמו שצריך ולא להתמצא בו כמו פעם. ניסיתי עם האייפד ואחר כך עם המחשב. כשהתייאשתי, חיכיתי מספר חודשים, אולי תשפרו ותשנו. והנה כעת חזרתי (כי דרוש לי חשמלאי) אבל עדיין הניראות – זוועה, הכל בבלגאן, באנר עולה על באנר, כיתוב הפוך… לא רק שהאתר החדש אינו משופר אלא הוא פשוט ממש הרבה פחות יעיל. חבל מאוד. על זה נאמר
If it ain't broken, dont fix it

ב. לעניינינו – מישהי/ו יכול/ה להמליץ על חשמלאי מקצועי ואמין באיזור פ"ח – כרכור? תודה וברכה

יעל

2 thoughts on “א. מאז שהאתר ה"חדש" עלה”

  1. היי יעל,

    לפני הרבה שנים נכחתי ביום הולדת של ידיד שבדיוק חזר מהודו. באו הרבה אנשים והיה שמח, הוא עשה את זה כדרכו באיזה יער. באיזשהו רגע מאושר ומהורהר בצד הוא פתאום הסתכל על כל החוגגים ואמר לאט: "לכל אחד מהאנשים פה יש את הזוית שלו. כל אחד סיפור אחר, לכל אחד יש דרך אחרת להסתכל, ואין, אין מציאות אחת". נזכרתי ברגע הזה כשקראתי את התגובה שלך, כי בעידן שבו אנחנו חיים יש לעניין ביטוי טכנולוגי: יש הרבה אפשרויות גלישה, הרבה מכשירים, גרסאות למכשירים, דפדפנים, מערכות הפעלה. ואנחנו בהחלט אוספים פידבקים ומשנים. זה פיין-טיונינג עדין ולפעמים סיזיפי. הרבה תוקן והרבה עוד ישופר. ביקורת בונה, נקייה מביטויים כמו "זוועה" נלקחת ברצינות וזוכה לעדיפות בטיפול. על באנרים שעולים אחד על השני, וגם על כיתוב הפוך, אני שומעת לראשונה ממך. נשמח לדעת על מה ואיך את גולשת כדי שנוכל לבדוק את זה.

    לא שינינו את מושבה חופשית סתם. תני לנו את הקרדיט שהושקעה במהלך הזה הרבה מחשבה ותיקווה ואהבה. בגרסה הקודמת היו דברים שבורים ועוד היבטים שהיה שווה להסתכן (בדחיה) כדי ליישם אותם. היבטים שאת לא מודעת אליהם. להיכנס למקום (פיזי או וירטואלי) ולרסס ביקורת ארסית על הקירות זה לא מקדם ולא מנומס. מצד שני, מה אני יודעת? יכול להיות שפשוט קפץ לך הפיוז מזה שלא היה לך מים חמים בבוקר.. והוצאת את זה עלינו.
    מקווה שמצאת חשמלאי טוב 🙂

כתיבת תגובה

Close