קריאה לפעולה! מחפשת שותפים נוספים

קריאה לפעולה! מחפשת שותפים נוספים לתכנון קומונה ולקיחת חלק בה:)

אולי הלב שלך קורא לך… להיות חלק מקבוצת אנשים שפועלת יחד, אך מעולם לא לקחת את המושכות לידיים. עכשיו יש לך הזדמנות, וזה ממש לא מחייב! אבל כדאי בכל זאת להיות שאפתניים… קראו את המילים הבאות ואם הן מתאימות לכם, דברו איתי. אחרי היכרות אוסיף אתכם לקבוצה בפייסבוק בה התכנון הוא לדבר על דברים שקשורים לקבוצה שאנו רוצים להקים, הצעות, הערות, היכרות, תכנונים, החלטות ועוד.
יש כמה כללי חובה, עליהם אתם מוזמנים לשאול ואענה בשמחה וכמובן שבכל אחד מהם יש תתי קטגוריות, אך מי שלגמרי לא מוצא את עצמו בכותרות הללו… כנראה שמקומו לא איתיאיתנו, וגם זה יתקבל בהבנה, הכלה ואהבה.
אז התנאים הלא משתנים הם:

*טבעונות- הבית חייב להיות טבעוני. אני חושבת שמוצרים מהחי מכניסים אנרגיות שליליות למקום. לא חייב שהדיירים עצמם יהיו טבעוניםצמחונים ולא חייבים לחשוב כמוני, אך המיקום הפיסי בו נחיה לא יכול להכיל מוצרים מהחי.

*שותפות- קומונה, לא? פה יש המון נושאים שעליהם אפשר לדבר, לחלום, להיות יצירתיים ומגניבים. מה שכן, חייבים לבוא עם נכונות ליצור חיי קבוצה, שיתוף, יחד. להחליט דברים יחד, לקיים שיחות בין כל הדיירים, לעשות יחד ובקיצור להיות חברים אחד של השני ולא סתם שותפים לאותו חלל. כמובן שנשמור על הפרטיות אחד של השני וגם לא הכל יהיה לגמרי יחד, אך הנכונות והרצון חשובים.
המטרה היא ליצור קרקע פוריה לכל הדיירים, לבטא את עצמם, לגדול כיחיד וכקבוצה, להיות מושפעים ולהשפיע לטובה. לפעול בקהילה, לקיים אירועים מעוררי השראה, לעשות וליהנות ממוסיקה, אמנות, אנרגיות טובות והמון אהבה.

*טבע- מגורים שהם לא בעיר. אין צורך לדון על יתרונות וחסרונות, זה כלל שלא ישתנה עקב חוסר התאמה. טבע לא חייב להיות חור בפריפריה, ההפך, דווקא חייב בתחבורה ציבורית ומקומות שלא רחוקים ממקור פרנסה. מגורים שקטים עם חדר לכל שותף וגינה, רצוי גדולה. עדיפות לאנשים שאוהבים בעלי חיים וישמחו לגדל כמה מהם 🙂

*אקולוגיה- נכונות לעשיית בית אקולוגי: מיחזור, קומפוסט, חיסכון ועוד, עד כמה שאפשר.

התכנית בעיניי צריכה לצאת לפועל בעוד כמה חודשים עד חצי שנה. אם אתם מעוניינים או מכירים אנשים מעוניינים, הפנו אותם אליי. או סתם בא לכם לשתף בשביל שימצאו אותנו, מוזמנים באהבה 3>

שמי שלי, אני בת 20 אחרי צבא, גרה בקציר כרגע ושואפת להקים את הקבוצה הנ"ל. אשמח לדבר איתכם על פרטים נוספים ולענות על שאלות שעולות: 052-7041740

כתיבת תגובה

Close