אוכלבילוייםדף אינדקסהשימושוןכללימזון לנשמהסביבה וקהילה

בתי קפה בפרדס חנה כרכור חוויה קולינרית ייחודית

בתי קפה מומלצים בפרדס חנה כרכור

פרדס חנה הופכת בשנים האחרונות ממושבה לעיר קטנה, כאשר עם צמיחת העסקים המקומיים ניתן לראות גם התרחבות משמעותית של בתי הקפה אשר לכל אחד מהם משהו ייחודי משלו

חוויית בית הקפה

הקפה הוא משקה ייחודי. הוא הגיע אלינו מדרום אמריקה אך הפך כבר מזמן למוצר בסיס, אפילו במזרח הרחוק, ולמשהו המהווה טקס של בוקר ומוקד חברתי.

בתי הקפה נמצאים בקטגוריה משלהם בתחום ההסעדה. הם משמשים כמקום בילוי, כמקום עבודה (למי שזקוק רק למחשב נייד), כמסעדה ואפילו כמוקד עניין תיירותי. בכל מקום בעולם שבו תבקרו, בין כל המקומות המומלצים, תמיד תמצאו לפחות בית קפה אחד או שניים הנחשבים למקום "חובה" באותה עיר. פרדס חנה-כרכור אינה יוצאת דופן בתחום הזה ואפילו מסתמנת ככוכב עולה עם מגוון גדול של בתי קפה (יחסית ליישוב קטן) כאשר חלקם ייחודיים לגמרי בקונספט, בעיצוב או בתפריט.

סממן נוסף המעיד על תרבות הקפה המשמעותית הוא עלייתו של הבריסטה. מי שהיה פעם פשוט מכין קפה, קיבל תואר יוקרתי עם דרישה לא פשוטה לידיעה נרחבת בתחום הקפה והכנתו ולמיומנויות הגשה הדורשות מומחיות והכוללות שלל צורות ואיורים הנעשים בעזרת קצף החלב בקפוצ'ינו. הבריסטות של היום הם הברמנים של פעם. הם אלה הקובעים במידה מסוימת את החוויה בבית הקפה והראשונים לפתוח אתכם בשיחה בבוקר. חלקם הפכו לאייקונים של ממש בתרבות ההיפסטרית.

בתי קפה רק בפרדס חנה כרכור

ברור לנו, מי שמגיע לבקר כאן סיכוי סביר שזה בזכות שלל המטפלים החיים בעיר או סדנאות הרוח וההעצמה הרבות המוצעות כאן. ואם כבר הגעתם לבקר, לא תשתו משהו?

הנה כמה המלצות:

קפה ויעל

קפה ויעל – מוסד מקומי מהותיקים במושבה ממוקם בפינה שקטה במושבה (רחוב נעורים), במה שהיה פעם מכולת ומספרה, קפה ויעל מציע חוויה פסטורלית והיסטורית. הבית הישן מגלה מעט מסודות המושבה, עוד לפני שצמחו בה בניינים רבי קומות. מלבד קפה, קפה ויעל מציע סיידר מהביל בבוקר סגרירי ובירה קרה עם הופעה חיה בערב. המקום מארח בכל שנה חלק מאירועי פסטיבל הנדיב הכוללים מוסיקה, תיאטרון ואומנות. פתוח כל יום עד 20:00 (שישי עד 14:00, שבת סגור).

נעורים 27, פרדס חנה כרכור

איזבלה קפה אמנות ותוצרת מקומית

איזבלה –  את בית הקפה איזבלה אפשר להגדיר כחוויה בטבע. הוא מעוצב כבוסתן המרוצף באבני מדרך ממש כמו באגדה. במתחם נמצאת גם סדנה לגילוף באבן ועץ כך שבזמן שאתם נהנים ממאפה טעים או גרנולה טבעית, תוכלו גם להתרשם מיצירות מרהיבות של אמן מקומי. אוכל נהדר ואווירה מושלמת, צריך יותר מזה? כן, המקום גם דוגל בקיימות.

עייט, פרדס חנה כרכור

קפה נעורים

 

קפה נעורים –    קפה נעורים הוא לא רק בית קפה אלא גם בית קליה המציע פולי קפה טריים לצד מאפים שנאפים במקום. המקום נסגר בצהריים אך מציע גם הופעות חיות של יוצרים מקומיים לבילוי ערב אינטימי עם ניחוחות לבנדר מן החנות הסמוכה המוכרת סבונים וקרמים. בקפה נעורים תוכלו ליהנות מחוויה שכנראה לא קיימת בשום מקום אחר – סדנת קפה! כן, כאן מגלים לכם את כל הסודות: איך להכין קפה באופן מקצועי, דרכי קליה ושיטות בישול שנותנות את הטעם הטוב ביותר.

נעורים 54, פרדס חנה כרכור

הצבי – בית קפה באורוות האמנים

קפה הצבי –  אם אתם רוצים לחוות את פרדס חנה במלוא הדרה, גשו לקפה הצבי. הפנינה הזו ממוקמת במתחם "אורוות האומנים". מקום באמת מיוחד, שהיה פעם אורוות סוסים, וכיום תמצאו בו חנויות בוטיק של אומנות, תכשיטים ובגדים, מסעדות והופעות. קפה הצבי מציע כל מה שאתם אוהבים בבית קפה רגיל יחד עם מנות ייחודיות כמו קינוח טפיוקה וכריך גבינת קשיו. אפשר ליהנות מן האווירה הפסטורלית עד השעה 22:00 ומהופעות חיות בכל יום רביעי בערב.

אורוות האומנים, פרדס חנה כרכור

גבריאלה ורות

גבריאלה ורות – גבריאלה ורות הוא שם דבר בפרדס חנה-כרכור, אפשר לומר שזהו ה"אורנה ואלה" המקומי. בית הקפה ממקומם בלב המושבה, באיזור "הסואן" של היישוב, אך מציע חוויה אינטימית מאד במבנה מימיה הראשונים של המושבה המאובזר ברהיטי וינטג' מקסימים. לצד קפה על שלל צורותיו תוכלו ליהנות כאן גם מתבשילים עונתיים, לחם בריאות ושייקים טבעיים ובריאים עם כל מגוון הסופר פוד. פתוח כל יום 19:00-07:45, שישי עד 14:00, שבת סגור.

חרובים 10, פרדס חנה כרכור

נוני ופורטונה – יד שניה, וינטג' ובית קפה

 

נוני ופורטונה –   עוד מוסד מקומי ובולט לעין כאשר נכנסים ליישוב מדרך הנדיב. כמו בכל בית קפה, תוכלו ליהנות כאן מקפה נהדר, סלטים וכריכים. אך אנחנו ממליצים לשמור מקום במיוחד למשקה הבית המרענן המכיל קונפיטורת פירות, ביום חם, או לצ'אי מנאלי מהביל וסיידר חם מתפוחים טריים ביום סגריר. נוני ופורטונה שונה משאר בתי הקפה. הוא משמש גם כחנות וינטג' ויד שניה. ניתן לרכוש בו פריטי עיצוב כמו פסלים וטלפונים ישנים ואם יתמזל מזלכן תוכלו למצוא חולצה מיוחדת, כזו שכבר לא מייצרים יותר. ניתן להביא פריטים שונים בימי שני ורביעי, ואם הפריט יוצע למכירה תקבלו זיכוי לשימוש בחנות או בבית הקפה.

דרך הנדיב 16, פרדס חנה כרכור, ישראל

בלומס עגלת קפה 

 

בלומס –  אי אפשר לדבר על בתי קפה בלי לתת מקום של כבוד גם לעגלות קפה, טרנד עולמי המציע חוויה של בית קפה באוויר הפתוח ובאווירה הרבה פחות מחייבת אך לא פחות מקצועית. בלומס (Blooms) עגלת קפה ממוקמת במתחם הידית, על שם התיאטרון אשר פעם שכן בו, אשר בו תמצאו חנויות ייחודיות מאד. בעל הבית, אסף חניה, חי ולומד את תרבות הקפה שנים רבות ומציע לכם בריוש מלוח עם קפה קר שההכנה שלו היא תהליך מאד מוקפד – ה- Cold Brew של אסף הוא חליטה של קפה חד זני במשך שתיים עשרה שעות במים קרים. לאחר הסינון, המשקה נמזג לבקבוקי זכוכית ומוגש עם קרח וחלב קר בצד.

חרושת 1, פרדס חנה כרכור

חנהל'ה בית של לחם

חנהל'ה –   אם אתם אוהבים מאפים כמונו, אסור לכם לפספס את המקום הזה. לצד בית הדואר של פרדס חנה התבסס לו מוסד קולינרי שמזכיר קצת את המאפיות של אירופה. חנהל'ה בית של לחם מציע מאפים ולחמים באיכות הגבוהה ביותר ובטעם שמעיד על מקצועיות עילאית. הבאגט כמו בצרפת, הגביניות כמו בדנמרק והחיוך כמו בישראל. בקיצור, אתם חייבים לבקר ולטעום.

בניין הדואר, דרך הבנים

לאוון מאפייה וקונדיטוריה

לאוון –  Leaven הוא בית קפה ומאפיית בוטיק שנותנת את הכבוד הראוי לבצק. הכותרת נושאת את התיאור Patisserie & Boulangerie בצרפתית ובצדק. אירופה זה כאן, בכרכור. אם מתחשק לכם לקראת סוף השבוע להתפנק עם כריכים ומאפים ברמה אחרת, הכתובת היא המושב 33. מומלץ להגיע מוקדם.

המושב 33, פרדס חנה כרכור

קפה יובלים

קפה יובלים –  פינת חמד נוספת בכרכור שהפכה מזמן למוקד התכנסות עבור רוכבי האופניים בזכות החנות המקצועית הצמודה. בקפה יובלים תוכלו ליהנות מרגע של מנוחה לאחר קניות וסידורים, המיקום במרכז מסחרי הכולל קופת חולים, סופר מרקט וחנויות שונות פשוט מושלם. בית הקפה מגיש ארוחות בוקר, שלל מנות ומאפים בסגנון ביתי. והכי חשוב, הוא פתוח גם בשבת בבוקר.

נחילות , פרדס חנה כרכור

קוקימי עוגיות שוקולד צ׳יפס

קוקימי –   CookieMe הוא חוויה שונה מאד. זה לא בית קפה או עוד קונדיטוריה, זהו מקדש לכל מה שמתוק, בצק ושוקולד. כאן תוכלו ליהנות ממבחר עוגיות שוקולד צ'יפס, עוגיות מייפל פקאן ושוקו חם עם מרשמלו. ממש אווירה של ניו יורק. יש כאן גם קפה נהדר, גרניטה מושקעת ועוד שלל עוגיות ממולאות בתפוחים, שוקולד לבן ואווירה חגיגית. מקום מושלם לסיים בו את הסידורים במרכז המושבה. אוהבים מתוק, והרבה? מתגעגעים לאמריקה? קוקימי זו הכתובת!

חרובים 4 , פרדס חנה כרכור

קפה סיידי

קפה סיידי – אם מאסתם ביומרנות של בתי קפה מסוימים ואתם זקוקים לחוויה של אווירה קהילתית ועוטפת, Caffe Sadie בפרדס חנה הוא ביקור חובה. המקום החל כעגלת קפה, או למעשה טריילר, אשר החליט לתת מנוחה לגלגלים ולהשתקע באחד הצירים הראשיים של פרדס חנה כרכור. כאן תוכלו לשבת בחצר קטנה ומזמינה וליהנות ממגוון סוגים של קפה ותה, משקאות קרים (כולל אפוגטו) מאפים קלאסיים או טבעוניים וסנדוויצ'ים מושקעים.

דרך למרחב 37, פרדס חנה כרכור

יוגלך בית קפה וקונדיטוריה טבעונית

יוגלך –   לטבעונים שבינינו. נכון, כמעט בכל מקום אפשר למצוא מה לאכול אבל אלה בדרך כלל אופציות שבשוליים. יוגלך בפרדס חנה הוא בית קפה וקונדיטוריה טבעוני לגמרי. המבחר עשיר מאד, ואם לא היו אומרים לנו, לא היינו יודעים בכלל שזה טבעוני. יש כאן פאי שוקולד, פאי פיסטוק, עוגות פס עם קרם ורוגעלך ברמה של חמישה כוכבים. ואם לא באל לכם מתוק (כרגע) יוגלך מציע גם סלטים נהדרים, חומוס, טחינה ופסטו מרענן.

דרך הנדיב 16 , פרדס חנה כרכור

זהרה – קפה ומסעדה

זהרה – בדיוק כמו היישוב כרכור, גם קפה זהרה הינו מקום ייחודי ומיוחד אשר מוסיף טוויסט ומגע אישי למשהו מוכר. האווירה כפרית ונעימה, מושלמת לארוחת בוקר או צהריים. ולצד מנות קלאסיות כמו קציצות פארסה, סביח ובורקס תוכלו לחוות כאן טעמים אחרים כמו קארי קמבודי, לזניה צמחונית וגזוז היביסקוס. יש להם גם מנת ילדים וקוסקוס, ובקיצור, מנה לכל טעם. מקום מומלץ, גם אם כל מה שבא לכם זה רק ספל קפה טוב.

המייסדים 27 , פרדס חנה כרכור

הסולם –   כבר יצא לכם לאכול בתוך גלריה? הזדמנות לחוויה ייחודית בלב כרכור. בית קפה מסעדה המציג שלל יצירות אומנות באווירה מעוררת השראה. המקום מנוהל על ידי בני משפחה אחת, כולל הבישול, וכל כלי האוכל הם פרי יצירתה של אם המשפחה שעבודותיה המוצעות למכירה מקשטות את המקום.

המייסדים, פרדס חנה כרכור

קפסיטו עגלת קפה

קפסיטו – עוד מוסד ראוי לציון בטרנד עגלות הקפה הוא Cafecito, עגלת קפה אמיתית וקטנטנה הנגררת כל יום לאותו מיקום בפרדס חנה. תיאור המיקום אומר הכל – מתחת לאקליפטוס על דרך הים. קפסיטו היא ההתגלמות של הרוח החופשית והיזמות של פרדס חנה. אז אתם מוזמנים לקפה תחת העץ באוויר הפתוח. תכירו כמה חברים חדשים ואולי תקבלו השראה להגשים את החלום שלכם.

פרדס חנה כרכור

אלחנן תרבות לחם

אלחנן –   לא בדיוק פרדס חנה אבל בהחלט בשכונה וחלק חשוב מאד ברפרטואר הקולינרי המקומי. אלחנן תרבות לחם הוא בית קפה ומאפייה בקיבוץ משמרות המתמחה בלחמי מחמצת. האווירה היא של קיבוץ והלחמים הנהדרים ברמה בינלאומית. בנוסף ללחמים תוכלו לרכוש באלחנן גם קישים, עוגות, מאפים מלוחים ומאפים מתוקים. ניתן גם להזמין משלוחים, וכדאי להקדים כי המקום מאד פופולרי, ובצדק.

קיבוץ משמרות

כנאפסימו מלבי וקפה

כנאפסימו –  מקום נוסף ובהחלט ראוי לציון במתחם אורוות האומנים, מחזיר אותנו לשורשים ולמטעמים מקומיים, פשוטים אך מעולים. כנאפסימו לוקח את הכנאפה המסורתית ומשדרג אותה עם מגוון תוספות, גלידה טורקית מחלב עיזים, מלבי וקפה נהדר. המקום פתוח עד 22:00 גם במוצ"ש כך שוכלו תמיד לספק את הרצון למתוק עם משהו שהוא לא פחות ממעדן ובאווירה כפרית ורגועה. אורוות האומנים, פרדס חנה כרכור 

קפה ליאורה –   ממוקם בדרך הנדיב ומציע מגוון מושלם הכולל מאכלי בריאות טריים, קרואסונים מפנקים ממש כמו באירופה ובאגסו קייק הודי שישלח אתכם לרגע למזרח וכל זה במרפסת מוארת עם המון אויר ואווירה.

 

תגיות
הראה עוד

כתיבת תגובה

Close