בעלי מקצועילדיםמוזיקהסדנאות, קורסים, חוגים

ללמוד גיטרה עם גיא

אני מורה לגיטרה… כן, נכון שאני גם גיטריסט שכותב מוסיקה, מנגן בהרכבים, מקליט, מופיע ומה לא, אבל כיום אני מוצא את עצמי יותר ויותר מעביר הלאה את הידע והיכולות שרכשתי במשך השנים. אם זה לילדים המתחילים בדרכם המוסיקלית או לנגנים מתקדמים יותר – אני שמח לעזור ולהתרגש כל פעם מחדש מהתהליך המופלא של פיתוח הכשרון החבוי בכל אחד ואחת מכם. אני ניגש להוראת הגיטרה מנקודת מוצא פשוטה מאוד: כל אחד יכול לנגן אם ירצה! מי שמרגיש את הרצון והתשוקה להביע את עצמו דרך המוסיקה, אני נמצא כאן בשביל לסייע, בתשומת לב סבלנות ורגישות. הגישה שלי בהוראה משלבת דגש על תאוריה וטכניקה כמו גם על יצירתיות, מוסיקליות וביטוי אישי בנגינה. מתוך ניסיוני ככותב, מלחין וחבר בלהקה אני מביא איתי לשיעור מהידע והגישה שלי ליצירת מוסיקה ונגינה בצוותא תוך הקשבה לאחר ויצירה משותפת.

גיאקצת עלי: שמי גיא שפירא, בן 31, נשוי לדקלה ואב למעין המתוק בן שנה וחצי. התחלתי לנגן בגיל 14 (וואי מזמן…) ומאז הגיטרה תמיד היתה איתי. בתיכון הייתי במגמת מוסיקה ולמדתי גיטרה באופן פרטי אצל מורה מעולה בנתניה (גדלתי באבן יהודה). בצבא הייתה הגיטרה מתחת למיטה ובכל הזדמנות הייתה יוצאת אל האור ומנוגנת.

לאחר הצבא הגיטרה הייתה איתי בכל מסעותי מסביב לעולם: הודו ונפאל, בולגריה, יוון, טורקיה ואיטליה והמשיכה איתי להופעות רבות עם שתי להקות בהן ניגנתי: Chamber – הרכב רוק עם נגיעות 80's ואינדי. Odradek – הרכב שהקמתי עם חברים בו ניגנו רוק מתקדם ופסיכודילי במשך כ-6 שנים בהן הופענו ברחבי הארץ וגם כ-30 הופעות בארה"ב במסגרת סיבוב הופעות עצמאי. אני מנגן גיטרה חשמלית בעיקר וחובב אפקטים מושבע (למי שלא מכיר, אלה הדברים האלה עם האורות והכפתורים המונחים לרגלי כל גיטריסט שרואים היום).

דברים נוספים שעשיתי בחיי כוללים קורס בניית ותיקון גיטרות אצל יקי אלגרנטי ברמת השרון, משם יש לי תעודת Luthier מוסמך (בונה כלים), לימודי תעודת הנדסאי אלקטרוניקה במכללת תל – חי, שנת לימודים אחת בביה"ס רימון למוסיקה, הקמת עסק לתיקון כלי נגינה ובניית אפקטים לגיטרה (כנסו לאתר שלי – www.liquid-elektronika.com).

כיום אני מלמד באופן פרטי בבית התלמיד או בביתי שבכרכור, על גיטרה קלסית, אקוסטית וחשמלית (אפשרות לשילוב אפקטים בנגינה) ברוב סגנונות המוסיקה מישראלי ועד פאנק ורוק. אני מציע שיעור נסיון בחינם לכל מי שמתלבט ולא בטוח ורוצה לנסות ולהכיר אותי ואת שיטת הלימוד. המחירים שלי לא גבוהים ביחס לאזור (100 ש"ח בבית התלמיד, 90 ש"ח בביתי) וכל שיעור נמשך 50 דק'. אני מציע בנוסף השכרת גיטרה למי שאין ולא רוצה לקנות עדיין בתוספת סמלית של 15ש"ח לשיעור (הגיטרה נשארת אצל התלמיד לא רק בשיעור כמובן).

השנה התחלתי ללמד גם בפנימיית נווה–מיכאל במסגרת ביה"ס למוסיקה הפועל שם. מבחינתי העבודה עם הילדים המקסימים בפנימייה היא תרומה לקהילה ולעצמי באותה מידה. אני מרגיש סיפוק גדול מהעבודה עם הילדים בפנימייה והיא תורמת להתפתחות האישית שלי באופן חדש שלא הכרתי.

מוזמנים ליצור איתי קשר, לשאלות, פרטים נוספים או קביעת שיעור ניסיון בחינם.

טלפון  052-8689111  |   מייל >

להתראות

גיא

 

תגיות
הראה עוד

1 thought on “ללמוד גיטרה עם גיא”

כתיבת תגובה

שווה לראות גם

Close
Close