טיפוליםנשים

לעבור את גיל המעבר, באופן טבעי

[מאת: טווסה אברמוביץ']

הייתי חתיכה הורסת עד ש…

בת 44,  גבוהה, רגליים חטובות, ללא קמט או רבב, זוהרת, עיניים כחולות ירוקות בורקות, לחיים ורודות, צחוק מתגלגל …והיד עוד נטויה.

אט אט חלחלה לתודעתי ולחיי תופעת הגיל ש"הס מלהזכיר"…

אלוקי הבגדים, לא רוצה להיות עסיסית ויפה לגילה, רוצה להיות מי שהייתי …ומיד צפים ועולים קולות עמומים במוחי בליווי צחקוקים מרושעים "נערה כבר לא תראי…חחחחחחח

השלבים של שינויי הגוף והנפש

רגליי מתמלאות כמעה, גופי מתעגל, כבר לא גוף נערי אולם עדיין המחמאות זורמות, "קצת שמנת אבל זה מחמיא לך", "התעגלת! את ממש עסיסית" ועוד יצירות דומות..

בהמשך הטמפרטורות הטבעיות שלי עולות ללא אזהרה מוקדמת, כל טרמומטר היה מתפוצץ לרסיסים, וזה קורה דווקא כשאני מסתובבת בחוץ שמחה וטובת לבב, מה כבר אי אפשר להאדים בסודיות? בפרטיות? חייב להיות בפרהסיה?! חייב לפני כולם?!

אופס בטני מתעגלת קצת יותר מהרצוי… קדימה תרגילי בטן… הרעבה בדיוק לדקה וחצי…הליכות בשיפוע 15% כי אין יותר….כלום, נאדה, השינויים רק מתעצמים כאילו מישהו מנפח בובה… עד כאן אני לא מוכנה.. !

גמלה החלטה בליבי

לבדיקות הדם נשאוני רגלי וראו מה קרה שוד ושבר… הבלוטה שלי מתחילה לפגר.. כן זו שאחראית על חילוף החומרים "זה אופייני לגיל המעבר…" אומרת ידידתי הרופאה, ברגע זה עיניי עוברות למצב חרכי ירי, רושפות אש וקצף ניגר מפי , כן היא מוסיפה עם חיוך "את בגיל ה…" עכשיו היא הגזימה ומבהירה לי שאולי אצטרך "הורמונים" (חורמונים בשפתה) ואולי כדאי שאלך לאנדוקרינולוג שייתן לי מין משהו כזה.. שיפעיל את הבלוטה. "הוא נחמד "היא מבטיחה.

בראש רכון יצאתי אט הזמנתי תור לרופא הזה המומחה לבלוטות… וכשהגעתי אליו (דווקא חתיך..שכמובן מעצים את הבושה יותר) ומיד שמעתי את קול הרופא שהפך תוך שניות לקולות עמומים והברות לא ברורות באוזני " אההת צריוווכככה ליטוווהל אלטרווווקסין…ואוהוולי גם כדאי שתקחי…

ליד דלת היציאה, כשבידי מרשמים לרוב, מוסיף הרופא ואומר:  "מעכשיו את צריכה להגיע לביקורת כל חצי שנה… ". כן כן תודה דוקטור..נמלטת לרחוב הפרוע.

מה קורה פה? אני חולה כרונית? כדורים מעכשיו עד למוות?… בשום פנים ואופן, בטוח שיש להם לרופאים האלו קנוניה נגדי… המרשמים לפח, פיסות פיסות קטנטנות ..אני הולכת לטפל בעצמי!!!

זו החלטה! אני לא מוותרת!!!

קדימה טווסה את לא סתם נטורופתית, בחרת במקצוע הזה כי איפה שהוא קיננה בך הידיעה שיבוא יום ותזדקקי לטפל בעצמך.

עם כל המרץ וכל הידע, במאבקים לא קלים הצלחתי לאזן את בלוטת התריס ולמגר את כל התופעות הזכורות הללו…הליכות, תזונה מותאמת מוקפדת ובריאה, תוספי תזונה וצמחי מרפא לטיפול ולאיזון וכמובן הורדת סטרס וסביבה תומכת.

אז קילוגרמים נשרו. בלוטה התאזנה..ההרגשה נפלאה.. ממש חדשה.. נערה לא אשוב להיות, ואתן יודעות מה? אולי אסכים ל"אישה עסיסית" למרות המשפט הסקסיסטי…בעצם למה לא ? לסקס מקום חשוב בריפוי.

טווסה  אברמוביץ' – נטורופתית, חיה בזוגיות מאושרת ואם ל 3 בוגרים. מאז ומתמיד אני אומרת לאנשים סביבי, שניתן להשיג כל דבר שנרצה בו – אם נפעל נכון ואם נשתמש ביכולות הבלתי נגמרות שלנו כבני אדם.

השינוי הגדול שלי החל, כשאמרתי זאת גם לעצמי והתחלתי לפעול בכוון, החלטתי להפוך דרך חיים למקצוע, כיום אני בוגרת וינגייט במסלול 4 שנתי לנטורופתיה, תומכת ומדריכה לאורח חיים בריא ותזונה נכונה, מטפלת בחולי ובמכאוב של הגוף והנפש, בעזרת צמחי מרפא, פרחי באך,סוג'וק, מאבחנת אירידיולוגית (אבחון על פי גלגל העין) ועוד..

גיל המעבר אצל נשים זה לא עניין פשוט כל כך, אני תומכת ומלווה מקצועית נשים שמעדיפות את הטיפול הטבעי על פני נטילת הורמונים. מטופלות שלי הצליחו לאזן תת פעילות של בלוטת התריס לפני נטילת תרופה כימית (אלטרוקסין). רשמתי הצלחות בטיפול בקנדידה, ריפלוקס, הליקובקטור פילורי בשיטות נטורופתיות וללא תרופות כימיות.

אני מזמינה כל מי שמודע לחשיבות בתחזוק הנכון של גופינו בשיטות טבעיות, להגיע לקליניקה שלי ולהיות בריא.

טווסה אברמוביץ טל. 052-4250642 מייל: tavasa10@gmail.com 

הראה עוד

3 thoughts on “לעבור את גיל המעבר, באופן טבעי”

כתיבת תגובה

Close