סדנאות, קורסים, חוגים

לעורר את הלוחם הפנימי

התפתחות אישית דרך עבודת גוף-נפש ואומנויות לחימה
"וודאנג" טאי צ'י צ'ואן
לעורר ולטפח את אנרגיית "הלוחם הפנימי"

אנרגיית "הלוחם הפנימי" זו אותה איכות, אותו כוח פנימי המצוי באדם והמאפשר לו להתייצב באומץ אל מול פחדיו ואל מול אתגרי החיים. איכות (אנרגייה) זו כאשר היא זמינה ומאוזנת, תאפשר לאדם לראות ב"בעיות וקשיי החיים" פוטנציאל למידה ואתגר מעורר ומלא חיות.
המחוייבות לאמת הפנימית, היכולת להכיל, להקשיב ולהשתנות נכון בהתאם לנסיבות, אומץ הלב להתמיד ולחיות מתוך יושרה, ומתוך כך להשפיע על אחרים, זו דרכו של הלוחם.

עוצמת האימון הגופני המודע: האימון בשיטה (וודאנג טאי צ'י צ'ואן) משלב כאחד את הפן הלחימתי והדינאמי יחד עם הרך והמדיטטיבי. ישנה עבודה עצמית ועבודה בזוגות. התירגול יוצר חוויה פנימית עמוקה המאפשרת חקירה והכרות עם הקשר המיוחד של "גוף-נפש". בהדרגה ומתוך התרגול הנכון, נוצר מרחב המאפשר את הבנת התהליכים הפנימיים והתמרתן של תגובות אוטומטיות ותחושת קורבנות, לחיים הנחווים כמסע מעניין של למידה, חיבור, יצירה ושמחה.

דויד (דודי) נתנאל – מתרגל אומנויות לחימה שונות ומדיטציה מעל לעשרים שנה: טאי צ'י, איגרוף תאילנדי וג'וג'יצו ברזילאי. למדתי בארץ, באנגליה ובהונג קונג. במהלך השנים השתתפתי בסמינרים ובתחרויות שונות ובקרבות מגע מלא ברחבי אירופה (אנגליה, צרפת, סקוטלנד, הולנד).
בוגר קורס מדריכי אומנויות לחימה בוינגייט וההתאחדות הבריטית לטאי צ'י צ'ואן.
במשך השנים למדתי ועבדתי בשיטות מגוונות של עבודת גוף-נפש ביניהן: "שיטת אבי גרינברג", "מוח אחד" ושיאצו.
מלמד קבוצות פרטיות בארץ ובחו"ל החל משנת 2000. עם השנים פיתחתי גישת עבודה יחודית איתה עבדתי (מספר שנים) עם נוער ובוגרים הנמצאים בתהליכי גמילה ושיקום מסמים קשים (ב"מלכישוע").
חזרתי לכרכור אחרי 7 שנים באנדלוסיה, ספרד, ואני מתגורר עם משפחתי בכרכור.

השיעורים יתקיימו במרכז דיאן בכרכור בימי שלישי בערב החל מינואר 2012.
לפרטים נוספים: 052-8848808 | אימייל | אתר

תגיות
הראה עוד

1 thought on “לעורר את הלוחם הפנימי”

כתיבת תגובה

Close