בילוייםיוזמות חופשיותכלליכתיבה פרטיתמוזיקהניו אייג'נשיםסביבה וקהילהסדנאות, קורסים, חוגים

לפתוח את המתנה…

הגר"החבילה עוברת" – לפתוח את המתנה

הנה מתנה. קחו אותה, פתחו אותה. בין אם העטיפה יפה בעיניכם או לא, בתוכה יש עוד עטיפה, ובתוכה עוד אחת. במהלך המשחק עוד ועוד שאלות מקבלות מענה – עד שמגיעים לפרס, אוצר מנצנץ, המשמח את לב הילד או הילדה שפועם בפנים.

המתנה הזו היא נוכחות צלולה דרך צליל, דרך קול. כששרים יורדות העטיפות ומופיע האדם.
ישנם שיעורי שירה שבהן הן נקרעות מהר, בהתלהבות – ואנשים אומרים, "הי ,זה פשוט כיף, לא ידעתי שזה כזה פשוט", "ומה? אני יכול/ה פשוט לשיר!".
יש שהעטיפות נושרות ברוך – אני שרה צלילים ותוך כדי רואה את הפנים נפתחים, הלבבות נענים, וגם הקולות באים ועולים, רכים ולא מאומצים, תמימים או מתפרעים – כמו ילדים.

ואחרי שהקול בא ונפתח שוב ושוב, אנשים אומרים בעיניים זורחות "אני יותר אני", "אני פשוט יכול להיות מי שאני."

ברק השמים – תפילת האדמה

הקול הוא גשר בין העולמות. שחרורו מגביר את הביטחון, מוציא לאור את הנסתר, מרפא את מי שמבקש מרפא, משמח את מי שמבקש שמחה. צלילים הן ספינות של כוונה – צליל מכוון הוא כזה הלוקח על גביו את הכוונה שבלב ומשיט אותה לאן שביקשנו.

במקצועי אני מגשרת בין עולמות – בין עולם הרוח, בו יש צלילים של אור ויופי שמימי – לבין האדמה והאנשים, בהם אני, על תקוותינו, פחדינו, החיות שבגוף, ההתרגשות שבלב. את החיבור הזה אני יוצרת בנתינה של הצלילים והמילים שבאים מלבי למי שבא ללמוד ממני לשיר, למי שבא לחלוק איתי את עולמו, ולמי שבא לנוח במדיטציה של הצלילים.

הזמנה לנוכחות צלולה – סדנה לחוף ים, וקורס בפרדס

מי מכם מאמין שהוא לא יכול לשיר? שזה לא בשבילו? מי מכם בכל זאת חולם בעומק לבו לגלות ולהכיר את הקול שלו – או מבקש להתפתח ולגלות נתיב ישיר אל עצמו – כזה שלא כרוך בניתוחים ומחשבות יתרות?

מזמינה אתכם אל הנתיב הישיר של הלב, דרך שירה וקול פשוטים וחפים מביקורת. בעזרת  הקול הטבעי ומולד שלכם, אתם מוזמנים לחוות את הנוכחות הצלולה, את הצליל הנוכח שהוא אתם.

סדנה הגר

ב-8/9 למרץ ניפגש ב"מרחב" – בווילה יפהפייה בקיסריה – לסופ"ש מיוחד לגילוי הקול וקסם הצליל המרפא.
נחווה את הקול כמפתח אל הבית שבתוכנו, בשיעורי שירה ופיתוח קול, מדיטציות של צלילים מרפאים לעומק הגוף, הרגש והתודעה, ומעגלי שירה מקודשת ברוח אחדות הלב. את המעגלים ינחה שאול מרגלית מוזיקאי המוביל מעגלים ומסעות שמאניים שהצטרף אליי למסע האוהב של הריפוי במוזיקה. הנה קטע ממעגל שלנו יחד.

ב-13 למרץ –מתקיים ערב מבוא לקורס התפתחות דרך קול בפרדס חנה – שמונה מפגשים בהם נלמד לשחרר את הקול, ולבטא את מי שאנחנו, את רגשותינו וכוונותינו האמיתיות בעזרת קולנו – ונקבל כלים פשוטים לשימוש נכון בקול ולתקשורת אותנטית עם הסביבה. הקורס כולל טכניקות להרחבת עוצמת הקול והגברת הנוכחות בעזרתו, תרגילי איזון פיזי-אנרגטי בעזרת צלילים, סשנים של שירה משותפת, אלתור קולי ועוד.

פרטים נוספים על הסדנה ועל הקורס תמצאו כאן >

עליי

הגר שיר ניצן, מרפאת בצליל, מגע ושיחה ב-12 השנה האחרונות. מטפלת מוסמכת בקול ותנועה (VMT) ובשיאצו. אמנית היוצרת במילים ובצלילים – ומעבירה דרכם תדרים מרפאים. זמרת, חלילנית ומנגנת בסטאר (כלי פרסי) ובקערות.

במפגשים אישיים איתי אני יוצאת לדרך איתכם אל החלום שהוא אתם. אני מקשיבה למילים ולקול שלכם ויחד אנחנו מגלים – מה המשאלה שהביאה אתכם אליי, מה אתם מבקשים לגלות, להגשים, להיות. הכלים מגוונים – ממגע, דרך שיחה, כתיבה, צליל ושירה שלי או שלכם.

מדיטציות והופעות של צלילי אור מתקיימות אחת לחודש. הנה קטע מתוך ערב כזה:

יצירת קשר

מוזמנים בשמחה ליצור קשר בטלפון: 055-8818281 או במייל hagarja@gmail.com .

דרך המייל תוכלו להצטרף לרשימת התפוצה ולהתעדכן על אירועים אלה.

מידע נוסף בדף הנחיתה שלי – או בדף הפייסבוק.

תגיות
הראה עוד

2 thoughts on “לפתוח את המתנה…”

כתיבת תגובה

Close