התפתחות האתרוידאוטורים אישייםילדיםכלליכתיבה פרטיתסביבה וקהילהצדק חברתי

מאכילים אותנו בפוליו

כבר כמה שבועות שתעשיית הפחד פועלת בשיא עוזה. הפעם זה פוליו. רק בעוד שפעם כולם היו מקשיבים לנכתב בעיתון ולנאמר בערוצי הטלויזיה, יצאו מיטב בחורינו ונשותינו לבדוק את הנושא לעומק. ממש עכשיו מתנהל קרב על דעת הקהל בין משרד הבריאות ושליחיו (לא מעט רופאים שלא מכחישים שמקבלים מימון מחברות התרופות) לבין עיתונאים, הורים וקבוצת אימהות מקסימה. חשבו על העובדה שתעשיית החיסונים לבדה (רק היא, בלי שאר התרופות) היא אחת מעשר התעשיות הגדולות בעולם (!) וזכרו את תרמית שפעת החזירים.

אני אישית לא ממליץ לאף אחד איך לנהוג, רק מבקש לחקור, לבדוק, להטיל ספק, לשאול, להתייעץ ולקבל החלטה מושכלת. קיבצתי לפניכם כמה לינקים בנושא ותודה רבה ליעקב גורמן מעמותת איזון חוזר, לשירי אשתו מקימת קבוצת "אימהות אומרות לא לחיסון הפוליו המוחלש" ולניב דור כהן והבלוג שלו "אמת אחרת".

אתחיל מסיכום של העיתונאי אבישי מתיה – קראו כאן

והנה התגובה של דר' ראמי גאריפת שנקרא "מומחה בבריאות הציבור" (תמהני אם גם הוא מקבל תמריצים מחברות התרופות או שאלו דעותיו האישיות)

קטע מ"צינור לילה" ובו חשיפת מסמך שסותר את עמדת משרד הבריאות

ומי שלא מכיר את עמותת חסון

כאן יש מקבץ של לינקים לראיונות לתקשורת של קבוצת "אימהות אומרות לא לחיסון הפוליו המוחלש"

וכאן, מתוך אמת אחרת, 14 סיבות למה לחשוב פעמיים לפני קבלת החיסון

ואם במספרים עסקינן, הנה 10 שאלות לשאול את הרופא לגבי מבצע החיסון

2 כתבות מהארץ מאתמול (ראשון), הראשונה על הויכוח על הנושא והשנייה מטרידה כי מסבירה שסיבה מרכזית למבצע החיסון הוא לחץ אירופאי

יש עוד מאות לינקים, אבל הנה וידאו MUST, דר' סוזאן המפריז, MD, שחקרה את נגיף הפוליו במשך 4 שנים, במסר לעם ישראל

ווידאו נוסף שאמנם מדבר על החיסון נגד הנגיף המחולל את סרטן צוואר הרחם, שאמנם לא מדבר על פוליו, אבל עוזר להבין את השיטה – מתוך יומן שישי בערוץ הראשון, מ-9 לאוגוסט

ועוד כתבה אחת לסיום, על איך עובד התהליך של אישור תרופה לסל הבריאות, צפו כאן מדקה 14:40 – מרתק ולא מפתיע

חשוב לי שוב להדגיש לכולם להמשיך לעקוב ולקרוא בנושא (ואם אפשר לא ממקורות ממומנים ובלתי אובייקטיבים בעליל) ולקבל החלטה בעצמם – ולאילו שבוחרים לחסן, לשמור על הגיינה מקסימלית לאחר קבלת החיסון ולהפוך את הסבון לחבר הטוב ביותר שלכם…

תגיות
הראה עוד

10 thoughts on “מאכילים אותנו בפוליו”

  1. ציטוט של מי שהיה בשנת 2004 ממלא מקום ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות בירושלים, ד"ר שמואל רשפון. הנה ההתייחסות שלו לאופן בו הנגיף המוחלש שניתן בחיסון עבר מוטציה והפך למסוכן. "בבדיקה שערכנו לפני כחודש ותוצאותיה נתקבלו אתמול, נתגלה במי הביוב נגיף, שברור כי הוא ממקור חיסוני, והוא שונה בכ-14% מבחינה גנטית מהנגיף החיסוני המקורי".
    "משמעות הדברים", מסביר ד"ר רשפון, "היא שהוא עוד יותר שונה מאשר כרגיל, והנגיפים שהם עוד יותר שונים עלולים גם לקבל את התכונה של פגיעה במערכת העצבים ולגרום לשיתוק ילדים, לפוליו, משום שהם דומים יותר לנגיף הפרא, הגורם למחלה".
    היום, פרופ' רישפון, רופא מחוז חיפה במשרד הבריאות ויושב ראש ועדת החיסונים של המשרד מעודד הורים לגשת לחסן את ילדיהם, טוען כי החיסון בטוח לחלוטין, ומתעלם ממה שאמר בעבר.

  2. האח הגדול" מבזבז את כספי הציבור בשביל שליטה והפחדה. הזוי! שישקיעו את כל הכסף בחינוך באורח חיים בריא. זה יחסוך את רוב מקרי המוות מסרטן (מעל 10,000 מדי שנה שמקבלים טיפול רפואי ), חולי לב, אלפי מתים מטיפול לא יעיל, ואלפי מתים ונפגעים בבית החולים מחיידקים שחזקים מרוב האנטיביוטיקות. שישלחו סמסים שמבקשים מאנשים לאכול ירקות ופירות אגוזים וקטניות ואם אפשר אורגני עדיף, ושלא יתנו לילדים משקאות ממותקים, מוגזים בצבעים שונים – ושינסו מים… שישלחו סמסים לקופות החולים שמתזכרים את הרופאים שהם לא תועמלנים של חברות התרופות, וגם של מועצת החלב. מזמין את הפקידות הבכירה במשרד הבריאות לצאת מהקופסה, ולבחור בבריאות ולא בתעשיית החולי!

  3. מדינת ישראל הגישה היום לבג"צ את תשובתה לעתירה שהגישה עמותת איזון חוזר כנגד חיסוני הפוליו. שימו לב לפסקה הבאה:

    "אם לא יימשך החיסון באופן מהיר עלולה ישראל לצאת מרשימת המדינות אשר ביערו את הפוליו, ובכך תיגרם פגיעה תדמיתית קשה למדינה, הטומנת בחובה גם פגיעה כלכלית, בתיירות ובמסחר, למשל בשל 'אזהרות מסע בריאותיות' שמדינות העולם עלולות להוציא לאזרחיהן, המתריעות מפני נסיעה לישראל".

    2 מסקנות: 1. ישראל לא רצה להתחיל במבצע החיסון והוא נכפה עליה ע"י 2. ארגון הבריאות העולמי – הוא זה שמושך מאחורי הקלעים – מי, מה, מתי, של איזו חברה.

    שבת שלום

כתיבת תגובה

Close