השימושון

השיקשוק נסגר

יום שישי שמונה בבוקר, ינאי ואני בדיוק נכנסים לסופר כשלירון קסטר מתקשרת בהתרגשות:
– יש שוטרים בשיקשוק! והם סוגרים את הבסטות!
– עזבי אותי אחותי, אני רוטנת, רוצה כבר לגמור את הקניות ולהספיק לפרוק את השקיות בבית לפני הפיקניק בניגונים. אין לי כוח לדרמות על הבוקר, תתקשרי לענת פרחי פיטוסי..
– יש לך את הטלפון שלה?
– לא, אבל אולי לאילנה יש? הנה הטלפון של אילנה – –

ואז בניגונים מגיעים עוד הדים למתרחש בואדי, וספקולציות – שאולי בכל זאת יפתחו בצהריים, אין לדעת, ויש עדויות-ראשונות-מזירת-האירוע, כרוניקה של ניג'וס משטרתי ידוע מראש, שנדחה ונדחה ובסוף הגיע, ודווקא בשיקשוק הגדול של לפני ראש השנה!
אחרי שהפיקניק נגמר והעצים החדשים נטועים והעצים הותיקים מקושטים בברכות והבית נשטף אני נוסעת לסבא וסבתא ובכלל לא עוברת בואדי, אז אין לי מושג מה בדיוק קרה שם, באירוע החודשי המתוק והגדול הזה, שנסגר ונפתח בקצב פעימות השעה.
מישהו רוצה לספר?

הראה עוד

2 thoughts on “השיקשוק נסגר”

  1. הגעתי ב12:30 לואדי והיו עוד שני שוטרים. לא כל כך יודעת מה היה לפני. השוטרים בקשו מהדוכנים להתפנות. כבר כמעט לא היו דוכנים פעילים אבל היו אנשים שישבו על מחצלות ונראו שלמרות הכל נהנים מהחברותי. חשבתי שגם אם לא היו מוכרים כלום ורק היו נפשים פעם בחודש לפיקניק המוני ומשמח בואדי גם היה טוב, כי הרי זאת מטרת המפגש העיקרית עבורי. ואם הכל היה בחינם גם אז המשטרה היתה יכולה לעשות כזה טררם?
    משהישקוש הגוועה נסענו לחוף הקשתות. והיתה שם מסיבה רעשנית במיוחד עם דוגמניות שחיפיות שצעדו על מסלול. שאלתי את בעל המקום אם זה חוקי ואם יש לו אישורים והוא טען שכן אבל אמר שלא יכול להראות לי כרגע. היה כזה רעש והמולה שגם משם הלכנו.
    עברנו לעתיקות קיסריה לאכול גלידה ושם מסתבר היו הכנות רציניות לטריאטלון, גם כן היו המון אנשים עם חולצות צהובות מתכוננים למרוץ הגדול והמון גדרות (שלמזלנו היה אפשר לעבור).

    ההרגשה הכללית היא שאין מקום לחיות בו בחופשיות. ומצד שני ברור לי שיש מה לעשות. אני יודעת שהשיקשוק יחזור, כי כזאת התארגנות ספונטנית ומקסימה לא יכולה להפסק.

כתיבת תגובה

Close