אמנות ועיצובבילוייםבעלי מקצועזוגיות ומשפחהיוזמות חופשיותנשיםסדנאות, קורסים, חוגים

חנות הצמר של עירית

הכל התחיל מחנות קטנה שהחזקתי במושבה, שנקראה "עירית סידקית". כ-10 שנים הייתי ברחוב הדקלים, משנת 1975-1985. מאז הילדים גדלו ופרחו מן הקן ועם הזמן הגיעו הנכדים, וזו הייתה הזדמנות לחזור אל תחביבי הישן והאהוב – סריגה.

מועדון הסריגה של עירית פתחתי את מועדון הסריגה בביתי, כי רציתי להמשיך בתחביב שלי וגם למכור צמר לכל אוהבת סריגה המחפשת צמר מובחר ומיוחד. אצלי יש מבחר עשיר של חוטי סריגה מסוגים ומרקמים שונים נעימים ורכים כמו פליז לסריגת שמיכות תינוק, אנגורה, מוהר, קטיפה, צמר אוסטרלי ועוד.
וכמובן שלא נשכח את חוט הסריגה הבסיסי במגוון רחב מאד של צבעים, וכל זאת ממיטב היצרנים. בנוסף יש אביזרים שונים הקשורים לצמר וסריגה כמו מסרגות (שיפודים, מסרגות עגולות, מסרגות קרס וחוברות סריגה).

אפשר לבוא אליי הביתה, להתרשם ולקנות ממבחר חוטי הסריגה ואף לשבת לסרוג להתייעץ אחת עם השנייה על עבודות הסריגה ולעיין בחוברות וכל זאת על כוס תה צמחים בריא מהגינה שלי.

בנוסף נספק שירות בתשלום של צמר עד הבית, למתקשות להגיע ולרחוקות יותר כמו אור עקיבא, זיכרון יעקב ובנימינה, וכמובן שלא נשכח את הבנות שעברו לדיור מוגן וממשיכות לסרוג בכיף.

שעות פתיחה:
ימים ב' ג' ה' מהשעה 10.00 – 20.00
יום ו' מהשעה 10.00 – 13.00
ימים א' ו- ד' בתיאום טלפוני – 052-2562025
אשמח לראותכן בביתי שברח' הנשיא 46, כרכור.

להתראות

עירית

תגיות
הראה עוד

6 thoughts on “חנות הצמר של עירית”

  1. שלום עירית,
    שמי נורית וולפה ואני אוצרת בגלריה בבית לחם הגלילית. ברצוני לאצור תערוכה העוסקת בסריגה, תוך כדי שיטוט באינטרנט, הגעתי אל הכתובת שלך
    וחשבתי לעצמי שאת ודאי מכירה סורגות העושות דברים מיוחדים שכדאי
    ומתאים להציג אותם בתערוכה. אודה לך מאוד באם תעבירי לסורגות הנפגשות בביתך את דבר התערוכה, או באם את מכירה מישהו ספציפי תמסרי לי את שמו.
    ומה איתך? האם את רוצה להציג?
    תודה רבה
    נורית

כתיבת תגובה

Close