ניו אייג'סדנאות, קורסים, חוגים

מורים רוחניים בדמות חיות

"מורים רוחנים בדמות חיות"
קבוצת לימוד ותרגול
28 מפגשים החל מ- 7/11/11 באביאל
בהנחיית נורה נח.

קבוצת העבודה והלימוד עוסקת בך, בחייך,  במערכות היחסים שלך.
מהותה חזרה לעצמך, לבית הפנימי שלך. למרכז העוצמה שלך.
לרכישת כלי עבודה נגיש ומעצים לחיים.
כל התשובות לשאלות שלך קיימות בך
ומשתקפות סביבך.

הקלפים, "כמורים רוחנים בדמות חיות" פותחים שער אל הלא מודע ומאפשרים נגישות ושימוש בידע למיקוד ותמיכה לגלוי דפוסים הנסתרים מההכרה, אך, בפועל משחקים תפקיד חשוב בניהול חייך.

לימוד סימבולים וארכיטיפים של עולם החיות, כשער לעצמי, כמראה צלולה.
להתפתחות אישית, העצמה ושיפור איכות החיים.
כמו כן לימוד הקלפים ככלי טיפולי מעשיר למטפלים.

הלימוד והתרגול בקבוצה הינם חוויתים אישיים ומעשיים ומתקימים דרך:
*לימוד קלפי סגולה- "medicine cards"
* מדיטציה ונשימה.
*פיתוח האינטואיציה.
*עבודה עם מחייבות –התחייבות למחשבה חיובית.
*פיתוח קשב ותשומת לב.
הלימוד הינו בקבוצה קטנה, חובקת ומאפשרת, בין 8-12 משתתפים.

המפגש הראשון יתקיים ביום שני 7.11.2011, משעה 9:30 בבוקר-עד 12:00, באביאל.
מחיר :3700 ש"ח מחולק ל 10 תשלומים שווים של 370 ש"ח לחודש.

נורה נח – מנחת קבוצות וסדנאות התפתחות. ליווי אישי וזוגי. מפגשי נשים, קבוצות לימוד, גיבושי צוות , סדנאות ריברסיניג [נשימה מעגלית מודעת]ומדיטציה. מרצה בבית הספר לפסיכותרפיה מתקדמת מגד.
מלמדת "medicine cards" וטארוט ככלי תומך להתפתחות אישית. וכקלפים טיפולים מעל עשרים שנה.
פרטים נוספים בטלפון:  054.4784573

נורה, ידע לב ונפש.

מורה רוחנית-מעשית מזה 24 שנה. עובדת בדרך ייחודית, הפוגשת ברובד הרוחי-רגשי-פיסי. בעלת יכולת ראיה חדה מעמיקה, אוהבת וממקדת, המעניקה כלים מעשיים לשינוי ממשי בחיים המותאמים לכל אדם באופן אישי.

נורה אמא ל 4 ילדים, סבתא ל 2 נכדים. חיה בגליל ביודפת 31 שנה. תרגלה ולמדה בקבוצות גורדייף, שאמניזאם, מדיטציה, טכניקות נשימה וכלים רוחים רבים נוספים. הקימה וניהלה את יער הקופים – חי-בר יודפת במשך שנים כמקום מרפא לחיות ואנשים.

כיום:
מנחה מורים להנחיית ריברסיניג, הנחיית קבוצות עבודה להתפתחות אישית, ליווי בגיבושי צוות לייעול עסקי דרך יחסי האנוש בארגון.
הקמת פינות חי טיפוליות.
פגישות אישיות בארץ ובחו"ל.
קורסים להתפתחות בדרך: "מורים רוחנים בדמות חיות".
סדנאות חוויתיות לנשימה, מדיטציה וחופש.

מאמינה שאין זה משנה באיזה צומת בחייך הינך נמצא, דילמה, משבר או התלבטות. הדרך תמיד תוביל אותנו פנימה אל ליבך. אלי היכולת שלך להיות המקור בחייך ולנתב את דרכך להיותך האדם שתמיד רצית להיות והינך יכול להיות.

הייעוץ והליווי הינם ממוקדים, הן בפגישות אישיות והן בארגונים. במספר מפגשים ניתנים כלי עבודה ו"שיעורי בית" לחיים, הנבדקים בין פגישה לפגישה, כך שהחופש והעוצמה יהיו תמיד בידיך.

כל סדק מאפשר לקרן אור לחדור פנימה [ליאונרד כהן].

להתקשרות:
נורה 054.4784573 מייל :noachaz6@gmail.com פייסבוק: מורים רוחנים בדמות חיות.

תגיות
הראה עוד

11 thoughts on “מורים רוחניים בדמות חיות”

  1. את נורה פגשתי לרשונה לפני 15 שנים, זו הייתה תחילת דרכי בלימוד עולם הרוח. נורה הייתה שם… בנוכחות מלאה, פותחת את הדלת… לעולם הסיבות וההכוונות הגבוהות, מתקשרת במסירות, חדות ומשנעת קדימה! זו הזדמנות יקרה עכשיו, כשנורה בסביבתינו הקרובה, ללמוד איתה בקבוצה שנפתחת!

  2. את הקורס של נורה בקלפים טיפוליים עברתי בעצמי, כמשתתף, לפני כעשר שנים. מאז אני מקפיד להזמין את נורה להצטרף לקורסים שאני מעביר, ולהעביר בתוכם מספר שיעורים. נורה היא מורה נפלאה שיודעת ללמד אנשים להפתח ולסמוך על האינטואציות שלהם. היא מלמדת את המשתתפים להתחבר לשפת הסמלים והדימויים ומתוכם לקבל תובנות חדשות ויפות על נפש עצמנו ומטופלינו. אני ממליץ עליה בחום רב וחושב שהכישורים שהיא מלמדת חשובים לכל מטפל באשר הוא, וגם לכל בן אדם.

  3. נורה היא אישה מדהימה ! שילוב של ראייה רוחית ברמה הגבוהה ביותר , עם יכולות עשייה , יצירה ומימוש בחיים הארציים . דרך העבודה שלה עם אנשים , אירגונים נותנת מזון מדוייק
    " לאני " ( לחלק הגבוהה והמחובר ) של כל גוף היכול לבוא ליידי מימוש בזמן הווה . קבוצות העבודה שלה זוכות לקבל כלים מגוונים ומדויקים לאינדבידואל ולקבוצה כגוף היכול לעבור שינוי אמיתי ( כזה שהוא יכול להכיר בו בעצמו ) ולפעול בעולם ביתר מלאות ועוצמה . נורה עברה לגור לתקופה באביאל מומלץ בחום רב , לכל מי שמחפש , עסוק בהתפתחות מוכן לחיות עם שאלות אמיתיות הנוגעות לקיומנו ,לפגוש אותה ואת העבודה שהיא מביאה איתה בקבוצת לימוד .

  4. אל תוותרו לעצמכם או בעצם תנו לעצמכם את המפגש לחיים עם נורה נח. מה שהתחיל עבורי כקבוצת לימוד ותרגול התגלה כמפגש המשמעותי ביותר בחיי להתפתחות אישית, לשמחה ולחיים משמעותיים ומרתקים.
    אנחנו קבוצה שלא מוותר על מפגשי-המשך עם נורה כבר למעלה משבע שנים, כמעיין המתגבר. ממליצה בחום!
    שלומית גל http://www.shlomitgal.com

כתיבת תגובה

שווה לראות גם

Close
Close