השימושון

מחפשים פונדקאית

אתי ואמיר מחפשים פיתרון לבעיה. הצעתי להם להעלות את בקשתם באתר, ולקבל קצות חוט. אתם מוזמנים לעזור:

שלום רב,

אני פונה אלייך בבקשה לעזרה. שמי אתי בת 35 נשואה מזה כשנתיים לאמיר. זכור לי שלפני החתונה שאלו אותי איפה אני אהיה בעוד שנתיים (שזה בערך היום( אמרתי – "נשואה באושר פלוס צוציק או צוציקית…" וכמו שאת מבינה מהשורה הראשונה בינתיים זה רק אמיר ואני, בלי צוציקים ועם הרבה פחות אושר(ניצלנו כבר את רב חסכונות האושר שהיו לנו – בזיכרונות, בתמונות, במכתבים ובהודעות הטקסט בטלפון – והיו). שנינו מאוד משפחתיים והיה תמיד ברור שתהיה לנו משפחה חמה עם ילדים בכל מיני צבעים – שחומים מהגנים של אמיר וג'ינג'ים שיקבלו ממני.
כבר שנתיים אנחנו עובדים על העניין ולא בהצלחה יתרה, חודשים ארוכים של טיפולים, זריקות, הפריות חוץ גופיות, ניתוחים, מרפאים סיניים, ברכות, תפילות ועוד.
ובסוף – אומרים לנו בקול ברור שאני לא אוכל ללדת – "נדרש נס או פונדקאות", נקודה. כאב חד ומתמשך. תמידי.

חווינו בשנתיים האחרונות לא מעט, עברנו הרבה מורדות ועליות בתהליך הזה של טיפולי הפוריות, אפילו קצת התחזקנו בדרך…אנחנו יודעים שניסים יש בצמצום וכנראה שאם יבואו יש כמה אנשים שנמצאים לפנינו בתור(וגם שאם יגיע אלינו נס אחד כזה אנחנו בטח לא נהיה בבית), אז החלטתנו באומץ – פונדקאות.
התחלנו לטפס במעלה ההר, טפסים, חוות דעת ואישורים למיניהם ואנו מחפשים שותפה למסע, מישהי שנוכל להפקיד אצלה את הדבר היקר לנו מכל (יש לנו כמה כאלה, עוברים, שמחכים קפואים לרחם חם שיקלוט אותם וישמש להם בית) אנחנו שנינו תקווה כי תוכלי לסייע לנו לאתר את השותפה (שעל פי החוק צריכה להיות אם חד הורית בין הגילאים 22-38 ועברה עד 4 לידות). תודה,
אתי ואמיר, אוהבים

ליצירת קשר:
amitco73@gmail.com
054-4661333

הראה עוד

2 thoughts on “מחפשים פונדקאית”

  1. לראות את המילים שלכם על הבוקר ממלא אותי השראה ואומץ והרהורים על בית הספר הקוסמי שאנחנו חיים בו.
    מאחלת לכם שתגיעו לגדה השניה של הנהר, ושכן תראו ותרגישו את הניסים.
    ניסים קורים כל יום, ואפשר להסכים לראות אותם. ללא מאמץ.

    ברכות.

כתיבת תגובה

Close