השימושון

המחרוזת נשזרת שוב

בממד אחר של קיום אנחנו יושבות באמצע יער ירוק, אני וחברתי משכבר. אנחנו שותקות ושוזרות, מביטות זו בעיני זו וממשיכות לשזור. עוד אשה ועוד אשה מצטרפת אל אימותיה היודעות. עוד גוף ועוד גוף נזכר כי הוא תא אחד בגוף העצום שאנחנו קוראים לו אדמה. רחום כמותה, מאפשר כמותה, משתנה כמוה, פורח כמוה.

אבל כאן אנחנו מכניסות כלים למדיח, מקפלות כביסה, מלטפות ילדים, מכינות אוכל ועושות עוד. ובמרווחי הזמן יושבות ושוזרות במלים את המפגש איתכן, נשים יקרות.

אנו מזמינות אתכן לשישבת של עבודת חיבור למדריכה מהשושלת המשפחתית.
בסדנה נעסוק בחידוש הקשר הרוחני של אשה עם השושלת המשפחתית, ניגע בריפוי עמה, נזהה ונתחבר עם המתנות העוברות בירושה ובדרכים להעבירן הלאה.
הריפוי בהווה מהדהד אחורנית אל נשות המשפחה. בדרך זו נחזק את השורשים, כדי לאפשר לעצמנו גדילה להיות נשות חזון ועשייה, האמונות על הידע הנשי העובר במשפחה.
התרגול כולל תקשור, מדיטציה, תנועה, מגע, עבודה בזוגות ובמעגל.
אין צורך בניסיון מוקדם.
הזמן: פעם בחודש
המקום: מרכז ליבה בקיבוץ חקוק, מעל הכינרת. האירוח כולל לינה, ארוחות ופינוקים.
עלות: 800 שקל.

על המנחות:
נאוה הירשברג, 43, מתקשרת את המלאך ידעאל ומטפלת משנת 2000. עבודתה משלבת תקשור והנחיה, ניקוי הגופים האנרגטיים והרגשיים, דמיון מודרך והילינג. נאוה פיתחה שיטת טיפול ייחודית לבניית חוזק פנימי, שלמות וריפוי האשה דרך חיבור להדרכה מהשושלת המשפחתית, אותה היא מעבירה בקבוצות וליחידים, לקהל הרחב ולאנשי מקצוע. נשואה לאלון ואם ל-3.
גלית שביב ,41, מטפלת בטאו שיאצו (1992), מתמחה בנשים, פריון, הריון, לידה ושיקום לאחר לידה. מלווה לידות מוסמכת. מלמדת מגע בתוכנית ללימודי רפואה סינית באוניברסיטה העברית ובמסגרות אחרות. מעבירה סדנאות והשתלמויות לקבוצות. אם ל-2.

גלו: 052-8889191
נאוה:052-3203407

והנה הסיפור שעומד מאחורי הסדנה >>

הראה עוד

1 thought on “המחרוזת נשזרת שוב”

כתיבת תגובה

Close