השימושון

מיחזור באהבה

מייל מציפי נובל מבנימינה:

לאלה שלא יודעים עדיין – אני מתנדבת במעון חירום לנשים מוכות ועיקר הפעילות שלי היא איסוף של חפצים (ואני אפרט מיד) לטובת הנשים ובעיקר לילדים השוהים במעון.
קצת רקע על המעון שלנו. המעון, שנמצא בחיפה, מנוהל ע"י עמותה ולא שייך לארגונים ארציים כמו ויצ"ו, נעמת וכדומה ולכן זקוק להרבה עזרה ותרומה.
מעון החירום קיים מזה כ – 12 שנים והוא קולט נשים וילדים שברחו מחיים של אלימות ומצוקה כדי לנסות לבנות לעצמם חיים טובים יותר, בעזרת צוות המעון וקבוצות המתנדבים שנותנים את ליבם ונפשם לסיוע לנשים. המעון מנסה לתת מענה לצרכים רבים ושונים, אך בהיותו עמותה, מתקיים מתקציב מצומצם ביותר.

במעון שוהים כעת 10 נשים ו-23 ילדים בגילאים שונים, ואנו מתאמצות מאוד להעניק להם ככל האפשר כדי להקל, ולו במעט, על הקושי של החיים במקלט, ובעיקר על השנים של אלימות ומצוקה, פיזית ונפשית, שעברו עליהם בטרם הגיעו עם אימם למעון.
חלק מהדברים שאני אוספת הולכים למעון עצמו אבל הרבה מאוד דברים הולכים לטובת נשים וילדיהם שעוזבים את המעון לדירה מוגנת או לדירה שכורה – בד"כ בדירות האלו אין כלום!! לכן חשוב לצייד אותם בדברים שצריך וגם שיעשו להם קצת יותר נעים.
בשנה שעברה כל הדברים שנשארו, לאחר שחילקנו לכולם את כל הדברים שהם היו צריכים , מכרנו במכירת חצר אצלי בבית. במכירה הצלחנו לאסוף קרוב ל-8000 ש"ח (כן, כל זה מדברים שאנשים אחרים "מיחזרו") והכסף הלך לטובת הילדים במעון – חלק לטובת יום כיף בפארק המים בשפיים וחלק לטובת סדינים חדשים לכל המעון. אפילו נשאר כסף לטובת ציוד בית ספר וילקוטים חדשים.
השנה אנחנו שוב מתחילים לאסוף – המכירה הבאה מתוכננת לאמצע מאי – אני אוספת בבינימינה עד תחילת חודש מאי את הדברים הבאים:
· מכשירי חשמל קטנים – מכשירי וידיאו, מכשירי די.וי.די, טלויזיות, טוסטרים, מיקרוגלים, תנורי חימום , מאווררים וכד'
· מחשבים – כל הקשור למחשבים (אבל לא רק מסך) , משחקי מחשב (דבר נצרך ונדרש מאוד במעון), פלייסטשיין או כל דבר אחר שקשור לבני נוער צעירים והעסקתם.
· צעצועים ומשחקים – שוב לכל הגילאים אבל במצב טוב ולא שבורים. חשוב שבמשחקים לא יהיו חלקים חסרים.
· ציוד לתינוקות – תמיד צריך במעון משום שהרבה פעמים מגיעים תינוקות ואין להם כלום אז כל דבר מתקבל בברכה.
· כלי בית – כל דבר שקשור למטבח
· ספרים – ספרי קריאה, בישול אבל בעיקר ספרי ילדים ונוער – פנטזיה, הארי פוטר וכד'
· ציוד משרדי ויצירה – חרוזים, פימו, צמר, מחברות, עטים וכל דבר דומה שיכול לעזור

בבקשה לא לתרום בגדים, מהם דווקא יש לנו מספיק. כל דבר אחר שיש לכם ואתם רוצים לתרום אני אשמח לקבל מכם מייל בנושא ולבדוק מול המעון או מול הנשים, שאני בקשר איתן,
המון המון תודה,
ציפי נובל, מתנדבת, מעון חירום לנשים (ע"ר) | מייל

הראה עוד

1 thought on “מיחזור באהבה”

כתיבת תגובה

Close